Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kerel, Manu is verhuurd, Nelom stond onder contract bij Excelsior dat maakt het verschil tussen aankoop en eigen jeugd. Je geeft trouwens wel mooie voorbeelden want het feit dat Feyenoord eerst spelers verkoopt en vervolgens weer terug moet halen toont wat mij betreft al aan dat er iets schort aan de doorstroom van jeugdspelers naar het eerste.

Mooi verhaal. De laatste speler die van Feyenoord naar een noemenswaardige Europese ploeg is gegaan was Royston Drenthe. Epic jeugdopleiding.
Blijft het alsnog een aankoop, satellietclub of niet want hij heeft geen doorstroom vanuit de jeugd doorgemaakt
naar het eerste. Wij hebben Almere city en Ajax cape town als dit soort clubs en die tel ik ook niet mee want die krijgen andere dingen aangeleerd dan dat er hij Ajax Amsterdam worden aangeleerd. Vandaar dat ik serero ook dubio vond, en dit spelers eigenlijk ook als import moeten worden beschouwd. Heeft Feyenoord geeneens een beloftenteam trouwens?
Er was toch echt een feyenooit onderwerp gestart op dbb...:-D

Er was toch echt een feyenooit onderwerp gestart op dbb...:-D

Misschien moeten ze weer een willekeurige plaats op de eindrangschikking gaan vieren net zoals ze ooit deden met de tweede plek.
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoo...00-fans-vieren-tweede-plaats-in-De-Kuip.dhtml
Kan ook bij 3/4/5 en omdat johnove zo aardig is en ik hem een feestje gun zelfs met plek 6.
Op naar Zondag trouwens zon+18 graden+bier is de voorspelling....en een gooi naar het kampioenschap althans een grote stap.
wel een vette huldiging trouwens 
superjoduhhhh
---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------
wat een dramatische scheids. verdoet heel de wedstrijd.
ajax speelt ook niet best.
hopen op een klein wondertje vanavond

Er zit hier een kokende Ajax supporter
Eens met k*t%scheids k*t spel Eens...
/Gaat terug naar Darten![]()