Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren was Vermeer duidelijk keeper nummer 1..
Ik heb genoten van een man![]()

Je ziet er vervaarlijk uit op die avatar. Je lijkt wel een hoolie!

Gefeliciteerd mannen van Ajakkes, toch de meest degelijke ploeg geweest dit seizoen.
Tuurlijk wel, ajax en twente waren de enige die hun selectie vrij compleet hield. Feyenoord heb ik zelfs nooit als serieuze kandidaat gezien en psv tja dat zag iedereen toch aankomen...Er viel helemaal NIKS te voorspellen in het begin van het seizoen , LOL....

Tuurlijk wel, ajax en twente waren de enige die hun selectie vrij compleet hield. Feyenoord heb ik zelfs nooit als serieuze kandidaat gezien en psv tja dat zag iedereen toch aankomen...![]()
Ik zei VRIJ compleet en die 2 toppers kunnen ze blijkbaar goed missen, maar dat was ook de gehele filosofie, vanuit eigen jeugd talent laten doorstromen en dat is gebeurd.Klopt niks van.
Feyenoord had toch juist de selectie compleet gehouden ?
Ajax is zijn 2 toppers kwijtgeraakt (Alderweireld, Eriksen) en heeft opgevuld met eigen kracht.
Twente weet ik niet.
Psv heeft Schaars en Maher, Bruma en Rekik o.a. aangetrokken.

Tuurlijk wel, ajax en twente waren de enige die hun selectie vrij compleet hield. Feyenoord heb ik zelfs nooit als serieuze kandidaat gezien en psv tja dat zag iedereen toch aankomen...![]()