MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Gisteren was Vermeer duidelijk keeper nummer 1..
Ik heb genoten van de man :thumbs:

En n*ger vergeet dat niet
smug.png

Letsssssssssssssssssssssss GO!
succes mannen !

3-0 .. de buit is binnen en de landstitel lijkt ook binnen handbereik!

Mooie overwinning :)
Ricardo van Rhijn vond ik lekker bezig met de ruimtes vrij maken (plus assist) , liep zich aardig het schompes :D

Ook wel weer foutjes in de verdediging (Veltman vooral) die mogen er wel uit...

Gefeliciteerd mannen van Ajakkes, toch de meest degelijke ploeg geweest dit seizoen.

Wat een schande is dat Nederlandse voetbal toch... Dat dit Ajax kampioen kan worden zegt echt genoeg. Ik had het aan het begin van het seizoen al voorspelt, maar dat kwam meer omdat de rest zo slecht is.

Er viel helemaal NIKS te voorspellen in het begin van het seizoen , LOL....

Er viel helemaal NIKS te voorspellen in het begin van het seizoen , LOL....
Tuurlijk wel, ajax en twente waren de enige die hun selectie vrij compleet hield. Feyenoord heb ik zelfs nooit als serieuze kandidaat gezien en psv tja dat zag iedereen toch aankomen...:rolleyes:

Tuurlijk wel, ajax en twente waren de enige die hun selectie vrij compleet hield. Feyenoord heb ik zelfs nooit als serieuze kandidaat gezien en psv tja dat zag iedereen toch aankomen...:rolleyes:

Klopt niks van.

Feyenoord had toch juist de selectie compleet gehouden ?
Ajax is zijn 2 toppers kwijtgeraakt (Alderweireld, Eriksen) en heeft opgevuld met eigen kracht.
Twente weet ik niet.
Psv heeft Schaars en Maher, Bruma en Rekik o.a. aangetrokken.

Er viel ook totaal niks te voorspellen of wat dan ook,....
ik heb nog zelden z'n vage competitie ronden gezien.........

Klopt niks van.

Feyenoord had toch juist de selectie compleet gehouden ?
Ajax is zijn 2 toppers kwijtgeraakt (Alderweireld, Eriksen) en heeft opgevuld met eigen kracht.
Twente weet ik niet.
Psv heeft Schaars en Maher, Bruma en Rekik o.a. aangetrokken.
Ik zei VRIJ compleet en die 2 toppers kunnen ze blijkbaar goed missen, maar dat was ook de gehele filosofie, vanuit eigen jeugd talent laten doorstromen en dat is gebeurd.
Feyenoord had de selectie idd compleet gehouden, maar heb ik nooit als serieuze kandidaat gezien. Komt heel simpel om het feit dat alles om Pele draait en als die even wat minder is dan zie je dat terug.
PSV heeft een te jonge selectie om constant de presteren. Het is logisch dat een jonge selectie veel ups en downs heeft. Dat is ook wrs de verklaring waarom het niveau in de ere soms zo dramatisch is. De gem leeftijd is met 2 jaar flink gezakt en dat zie je terug op het veld. Daarom is het niet zo verbazend dat alles dicht bij elkaar ligt en schommelt.

Ik ben trouwens geen ajaxcied, maar dit kampioenschap zag je aankomen, alleen al omdat het de meest stabiele club in Nederland is.

Is er nu al bekend wat ajax met zijn 80mil op de bank gaat doen? Of hebben ze een zilvervloot rekening geopend?

wat een onzin weer man - psv heeft gewoon een goeie selectie - punt - slecht gepresteerd
zelfde geld voor feyenoord
als ik zie wat een dramatisch elftal ajax heeft en je wordt als feyenoord zelfs dan geen kampioen
dan verdien je het niet -
van twente en vitesse had ik meer verwacht

Terug
Naar boven