XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Jij bent er nogal van overtuigd dat ze ff gaan winnen. Je weet heel goed dat ze er alles aan zullen doen om Ajax nog geen kampioen te laten worden.

Klopt en vice versa.
Indien beide clubs een goede dag hebben, is Ajax gewoon de betere. Twijfel er dan ook niet aan dat Ajax het in eigen huis afmaakt.

Belangrijk puntje.

Het oogt allemaal niet zo fit meer. Met 3 man af jagen op de bal zit er sinds de winterstop niet meer in.

Blij dat Ajax de andere toppers al gehad heeft want het vaatje (motivatie, overtuiging en conditie) lijkt leeg te zijn. Pas na een donderpreek en met hun neus op de feiten komt de Ajax motor weer ff op gang.

Beetje zoals een batterij die bijna op is maar je probeert toch nog je mp3 speler te spoelen.

En ADO in goede vorm, mwoah.

Maar, een Mp3 speler hoef je toch niet terug te spoelen ? u witte tekst hier

Blij dat Ajax de andere toppers al gehad heeft want het vaatje (motivatie, overtuiging en conditie) lijkt leeg te zijn. Pas na een donderpreek en met hun neus op de feiten komt de Ajax motor weer ff op gang.

Beetje zoals een batterij die bijna op is maar je probeert toch nog je mp3 speler te spoelen.

En ADO in goede vorm, mwoah.

Helemaal met je eens.

Nog mensen richting stadion morgen ? Stad of tegenover stadion 'ArenApark' ?

Mij te druk, ik blijf wel lekker in me Thuis Arena [afbeelding niet meer beschikbaar]

Ajax-achtergronden-ajax-wallpapers-10.jpg

http://www.ajax-wallpapers.nl/wp-content/gallery/juni-2013/afc-pitbull.jpg

Helaas thuis. Morgen tentamens:mad:

Veel plezier aan iedereen die wel gaat.

Moet PSV wel winnen he..

Ha :d
Zo en de LOL is er alweer vanaf , snelste tegen treffer (eigen goal) ooit geloof ik :o

jantje lacht jantje huilt..

Terug
Naar boven