Fitness Seller

AFCA Ajax topic

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I so belief to...

Toevallig wel door ene Ron geschreven :roflol: Verklaard waarom hij leraar Duits is geweest

OOk :eek:

Achterlijke gekken , ik snap hier echt helemaal niks van.........

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Ik zou de 2e helft gewoon naar huis gaan.

4-1. :roflol:

t*ring ajax speelt slecht

Hahaha , kampioenen , zoals ik al eerder zei - middelmatig elftal

Maar wel met matig voetbal kampioen worden.. zal ze daar in Amsterdam wat kunnen schelen dus.. ;)

Ajax wordt even anaal vernederd door PEC:roflol:

Damn :( Ga maar RTL nieuws kijken...

haha wat de fak G

Moet eerlijk bekennen dat ik de nederlaag wel prima vindt.

Het aankomende kampioenschap is nogal geflatteerd en behaald met middelmatig voetbal. Deze nederlaag herinnert hen er hopelijk aan dat, ondanks het kampioenschap, het een middelmatig elftal is wat gewoon nog veel werk te doen heeft indien het titelkandidaat wilt worden in de Europa League of wilt overwinteren in de CL.

Lekker werk van zwolle

Moet eerlijk bekennen dat ik de nederlaag wel prima vindt.

Het aankomende kampioenschap is nogal geflatteerd en behaald met middelmatig voetbal. Deze nederlaag herinnert hen er hopelijk aan dat, ondanks het kampioenschap, het een middelmatig elftal is wat gewoon nog veel werk te doen heeft indien het titelkandidaat wilt worden in de Europa League of wilt overwinteren in de CL.

Met alle respect maar de inzet die ajax hier heeft laten zien is echt triest. En de t*ring wat is van rhijn slecht verdedigend. Stonden echt te klunzen.

Ik wist wel dat Ajax zou winnen, maar 5-1 had ik niet verwacht.

pijnlijk, maar zat er aan te komen.

Karma is a b*ch, bestaat blijkbaar echt

Terug
Naar boven