XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Benieuwd wat het vanmiddag wordt, Eto'o is in ieder geval aanwezig. :)
Dat is inmiddels inderdaad bevestigd door verschillende media :D

Hij schijnt ook met PSV gepraat te hebben... Maarja die spelen geen cl
Even nuanceren: Brands beweert dat Eto'o gisteren bij PSV aangeboden is, terwijl zijn zaakwaarnemer enkel de gesprekken met Ajax heeft bevestigd.

Denk dat het tekengeld aanmerkelijk meer zal zijn. Er circuleert een bedrag van 5 miljoen. Zou een prima investering zijn:

• In onze competitie schiet hij er op zijn sloffen 20 in, dus weer kampioen, dus weer Champions League.
  • De merchandising zal niet om aan te slepen zijn.
  • Hij heet vorig jaar bewezen ook in de CL nog steeds een gevaar te zijn. Met een iets gunstigere loting dan de afgelopen jaren maak je een betere kans om te overwinteren.

Ook bekend welke kapers er op de kust liggen?

Dat is inmiddels inderdaad bevestigd door verschillende media :D

Even nuanceren: Brands beweert dat Eto'o gisteren bij PSV aangeboden is, terwijl zijn zaakwaarnemer enkel de gesprekken met Ajax heeft bevestigd.

• In onze competitie schiet hij er op zijn sloffen 20 in, dus weer kampioen, dus weer Champions League.
  • De merchandising zal niet om aan te slepen zijn.
  • Hij heet vorig jaar bewezen ook in de CL nog steeds een gevaar te zijn. Met een iets gunstigere loting dan de afgelopen jaren maak je een betere kans om te overwinteren.

Ja Brands' zegt ook dat ze hem niet echt nodig hebben aangezien ze al 2 spitsen hebben.

En inderdaad ik zal een shirtje met zijn naam halen hoor haha

Ook bekend welke kapers er op de kust liggen?
Nee. Er wordt gezegd dat er verschillende PL clubs in gesprek waren, maar er is niets bevestigd.

Ja Brands' zegt ook dat ze hem niet echt nodig hebben aangezien ze al 2 spitsen hebben.

En inderdaad ik zal een shirtje met zijn naam halen hoor haha
:haha: Ja Brands had zo veel liever Luuk de Jong dan Eto'o. :rolleyes: Die pruimen zijn zuur :roflol::hahaha:

Als hij tekent haal ook ik op zeker een shirt! :D

Het is stil in 410, er is weer eens een protest.

Wordt weer lekker verdedigd GVD zeg we gaan gewoon verder waar we gebleven waren..:windup:
koop is een knappe verdediger...

LOL wel weer gewoon 2-0 :roflol:
ik heb niks gezegd,...

En 3-0 :roflol:

Toch wel weer gewoon trots, maar waarop :lol:

Waarom zo negatief "theray" ? Je klinkt als typische sbs 6 voetbalfan nu..

Aaa dat doe ik altijd, eenmaal aan het eind ben ik weer trots als aan pauw :cool:
mooie pass van die nieuwe dudio :)

reee.

Hehe ach een beetje kritisch houdt ze ook scherp, goed begin dit gezien de vorige ontmoetingen met Vitesse :)

Mooi begin van de competitie :D

heel ajaxshowtime wacht inmiddels met spanning af of eto-o nou daadwerkelijk komt

zijn zaakwaarnemer is gespot in milaan en zou moeten onderhandelen over een terugkeer naar inter, de clubeigenaar zag het echter niet zitten.

VFL wolfsburg doet ook mee in de race maar kan het salaris niet opbrengen, speelt geen CL en is geen grote ckub

tottenham zou vorige week al contractonderhandelingen hebben geopend

AS roma schijnt volgens simon zwartkruis ook nog concrete intresse te tonen

en liverpool ziet eto-o ook als een mogelijke versterking om het verlies van suarez op te vangen

Zou toch geweldig zijn als die man naar Ajax komt. Knalt er wel even 25 in dit jaar.

Doen ze nu plots weer aan kapitaalvernietiging bij Ajax?

Hoezo kapitaalvernietiging? Het salaris van Eto'o kan makkelijk terugverdiend worden.
- Hij kan ze verder helpen in de CL
- Hij maakt de rest van het (jonge) team beter met zijn ervaring
- De naam Eto'o is interessant voor de nieuwe sponsor
- Etc.

Terug
Naar boven