XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Als Ooijer speelt word ik gek vanavond.
Toby heeft de toekomst!

Als Ooijer speelt word ik gek vanavond.
Toby heeft de toekomst!

Schrijf je maar alvast in voor het gesticht :D Ooijer zal gewoon spelen hoor. Jol heeft al gezegd dat Alderweireld nog een stuk scherper moet worden voordat hij z'n basisplaats terug krijgt.

Schrijf je maar alvast in voor het gesticht :D Ooijer zal gewoon spelen hoor. Jol heeft al gezegd dat Alderweireld nog een stuk scherper moet worden voordat hij z'n basisplaats terug krijgt.

Nee Ooijer is verdomme lekker scherp met zijn achterlijke rode kaarten.

Uit al die post die je hier neerpleurd kan ik opmaken dat jij een psv supporter bent.
Ik gebruikte de PSV verdediging als voorbeeld omdat bij Ajax sommige verdedigers lager doelgemiddele hebben. Anita en Atouba.

Al moet ik toegeven dat ik wel een rood wit hart heb...hoop dat we vriende kunne blijve;)

Ik gebruikte de PSV verdediging als voorbeeld omdat bij Ajax sommige verdedigers lager doelgemiddele hebben. Anita en Atouba.

Al moet ik toegeven dat ik wel een rood wit hart heb...hoop dat we vriende kunne blijve;)

Natuurlijk blijven we vrienden man, doe niet zo leip.:D
Het viel mij alleen op, bedoelde er niets mee negatiefs mee.:)

In alle haast wat spelfouten :D Wetstrijd, zij in plaats van zei. Dat zijn geen spelfouten die je maakt omdat je haast hebt, maar goed.
Geef anders gewoon toe dat je de discussie niet op inhoud kunt winnen
Je spelt mijn spelfout vekeerd, ik typte wetstrijt niet met een d achteraan:p

Nee Ooijer is verdomme lekker scherp met zijn achterlijke rode kaarten.

Ergens hoop ik dat hij vanavond helemaal zoek word gespeeld.;)

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

hahaha grapjesmaker, don't mess with The Rock!
Op inhoud ligt The Rock al een paar kilometer voor. :D

Ergens hoop ik dat hij vanavond helemaal zoek word gespeeld.;)

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

hahaha grapjesmaker, don't mess with The Rock!
Op inhoud ligt The Rock al een paar kilometer voor. :D
Oh dan is het goed, had een tijdje terug een jood als vriend en iedere keer als Appelflaai zoals hij hem stoer durfde te noemen een pas gaf begon hij over hoe erg hij p$v wel niet hate.

Als je het hebt over the rock, de post worden hier te lang dus ik heb ze niet gelezen lolz

Maar als hij over mijn spelfouten begint kan hij nooit sterke argumenten hebben

lees de rest wel als ik meer tijd heb

Zo straks ff trainen en dan voor de buis met een zak pinda's.

@Russian Bear

Als je het druk bent, waarom zit je dan op DBB :roflol:

Ja, nu heb je me te pakken, ik kan het inderdaad niet winnen op inhoud. Al mijn laatste posts zijn inhoudsloos. Ik geef me gewonnen.

@Russian Bear

Als je het druk bent, waarom zit je dan op DBB :roflol:
Had even tijd voordat ik aan de beurt ben op geknipt te worden, moet wel fresh blijven;)

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Ja, nu heb je me te pakken, ik kan het inderdaad niet winnen op inhoud. Al mijn laatste posts zijn inhoudsloos. Ik geef me gewonnen.
Goed dat je het NU toegeeft, voordat ik dat gezeik doorlees. Karma omdat je nu een grote jonge bent

Ooijer. :roflol:

Al gezien, daarom lach ik ook om Ooijer. :thumbup:

Hij kan zijn aanvraag even laten liggen, Toby speelt.

Inderdaad, Jol verrast me. Zomaar Sulejmani in de basis en Emanuelson op het middenveld. Maar goed, aangezien Ajax vanavond op z'n kloten krijgt kan Jol na afloop zeggen dat het totaal niet loopt met Sulejmani en Alderweireld in de basis, zodat Ooijer en de Zeeuw er weer in kunnen aankomend weekend :D

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Goed dat je het NU toegeeft, voordat ik dat gezeik doorlees. Karma omdat je nu een grote jonge bent

Bedankt voor de karma. Ik zie nu pas in dat mijn posts geen inhoud hebben, bedankt voor dit inzicht. Ik zal voortaan mijn postgedrag aanpassen.

Terug
Naar boven