- Waardering
- 909
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Ooijer speelt word ik gek vanavond.
Toby heeft de toekomst!
Ooijer zal gewoon spelen hoor. Jol heeft al gezegd dat Alderweireld nog een stuk scherper moet worden voordat hij z'n basisplaats terug krijgt.Als Ooijer speelt word ik gek vanavond.
Toby heeft de toekomst!
En inderdaad Toby......Schrijf je maar alvast in voor het gestichtOoijer zal gewoon spelen hoor. Jol heeft al gezegd dat Alderweireld nog een stuk scherper moet worden voordat hij z'n basisplaats terug krijgt.
Ik gebruikte de PSV verdediging als voorbeeld omdat bij Ajax sommige verdedigers lager doelgemiddele hebben. Anita en Atouba.Uit al die post die je hier neerpleurd kan ik opmaken dat jij een psv supporter bent.

Ik gebruikte de PSV verdediging als voorbeeld omdat bij Ajax sommige verdedigers lager doelgemiddele hebben. Anita en Atouba.
Al moet ik toegeven dat ik wel een rood wit hart heb...hoop dat we vriende kunne blijve![]()

Geef anders gewoon toe dat je de discussie niet op inhoud kunt winnenIn alle haast wat spelfoutenWetstrijd, zij in plaats van zei. Dat zijn geen spelfouten die je maakt omdat je haast hebt, maar goed.

Nee Ooijer is verdomme lekker scherp met zijn achterlijke rode kaarten.

Geef anders gewoon toe dat je de discussie niet op inhoud kunt winnen
Je spelt mijn spelfout vekeerd, ik typte wetstrijt niet met een d achteraan

Oh dan is het goed, had een tijdje terug een jood als vriend en iedere keer als Appelflaai zoals hij hem stoer durfde te noemen een pas gaf begon hij over hoe erg hij p$v wel niet hate.Ergens hoop ik dat hij vanavond helemaal zoek word gespeeld.
---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------
hahaha grapjesmaker, don't mess with The Rock!
Op inhoud ligt The Rock al een paar kilometer voor.![]()
Geef anders gewoon toe dat je de discussie niet op inhoud kunt winnen
Je spelt mijn spelfout vekeerd, ik typte wetstrijt niet met een d achteraan
Had even tijd voordat ik aan de beurt ben op geknipt te worden, moet wel fresh blijven@Russian Bear
Als je het druk bent, waarom zit je dan op DBB![]()

Goed dat je het NU toegeeft, voordat ik dat gezeik doorlees. Karma omdat je nu een grote jonge bentJa, nu heb je me te pakken, ik kan het inderdaad niet winnen op inhoud. Al mijn laatste posts zijn inhoudsloos. Ik geef me gewonnen.
Schrijf je maar alvast in voor het gestichtOoijer zal gewoon spelen hoor. Jol heeft al gezegd dat Alderweireld nog een stuk scherper moet worden voordat hij z'n basisplaats terug krijgt.
.. Geen blok van lindgren en enoh?.. Jol durft risico's te nemen? 

Dit Real is dan ook een team om bij de strot te grijpenWow zowaar een opstelling met Sulejmani en Emanuelson.. Geen blok van lindgren en enoh?.. Jol durft risico's te nemen?
![]()

Hij kan zijn aanvraag even laten liggen, Toby speelt.

Goed dat je het NU toegeeft, voordat ik dat gezeik doorlees. Karma omdat je nu een grote jonge bent