AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Ik denk 2-2.

2x Suarez
2x Ronaldo

Inderdaad, Jol verrast me. Zomaar Sulejmani in de basis en Emanuelson op het middenveld. Maar goed, aangezien Ajax vanavond op z'n kloten krijgt kan Jol na afloop zeggen dat het totaal niet loopt met Sulejmani en Alderweireld in de basis, zodat Ooijer en de Zeeuw er weer in kunnen aankomend weekend.

Ik hoop echt dat Sulejmani wat laat zien vanavond. Die moet eens wat zelfvertrouwen zien te tanken. Heb echt te doen met die gast.

Inderdaad, Jol verrast me. Zomaar Sulejmani in de basis en Emanuelson op het middenveld. Maar goed, aangezien Ajax vanavond op z'n kloten krijgt kan Jol na afloop zeggen dat het totaal niet loopt met Sulejmani en Alderweireld in de basis, zodat Ooijer en de Zeeuw er weer in kunnen aankomend weekend :D
:exactly:

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Bedankt voor de karma. Ik zie nu pas in dat mijn posts geen inhoud hebben, bedankt voor dit inzicht. Ik zal voortaan mijn postgedrag aanpassen.

Wise man.;)

Het is bijna matchtime, enjoy everybody.

Ik let nu al de gehele tijd op Anita. Het valt me nu eigenlijk op hoe slecht die eigenlijk is. Hij dekt constant aan de verkeerde kant. Hij is te traag. Hij reageerd niet snel genoeg.

Bedankt voor de karma. Ik zie nu pas in dat mijn posts geen inhoud hebben, bedankt voor dit inzicht. Ik zal voortaan mijn postgedrag aanpassen.
Dat is toch prachtig, nu heb je een keerpunt in je leven bereikt en nu zullen je posts dankzij mij wel inhoud hebben (dat bekend niet dat je mij karma hoeft terug te geven maar het is wel op zijn plaats)

Blijf gewoon zinnig posten en op een dag heb je net zo veel karmapunten als ik
51

Ik zei toch dat we gingen winnen !!

Yes 4-0 voor ajax

wait....

ik ben er ziek van.

Ik let nu al de gehele tijd op Anita. Het valt me nu eigenlijk op hoe slecht die eigenlijk is. Hij dekt constant aan de verkeerde kant. Hij is te traag. Hij reageerd niet snel genoeg.

Dat is juist 1 van de weinige pluspunten van anita. Zijn snelheid. Ben het wel eens dat het huilen met de pet op is.

Het verschil tussen real en ajax is echt enorm. Je weet dat je niet gaat winnen, maar dit is ernstig.

wel slim van alonso trouwens, om rood te incaseren :)

ahahah xabi en ramos

Laatst bewerkt:
Het valt me nog mee.. :o

Komop elke nederlandse ploeg verlies 100 van de 100 wedstrijden tegen Madrid.

Die rode kaarten is wel de ultieme vernedering. met 0-4 komen ze goed weg had net als de heen wedstrijd 8-0 kunnen worden.

Ja gelukkig maar 0 - 4 :(

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

Ik denk 2-2.

2x Suarez
2x Ronaldo

Bijna goed, 4 goals...klopt....... 2x Ronaldo.....klopt...2xSuarez:rolleyes: nope.

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

Beterschap.:)

Dan raakt Ajax nog verder achter op PSV en Twente
Dzsudzsak en Ruiz zijn dan respectievelijk 30 & 35 miljoen waard.

Welke club gaat 30 á 35 miljoen neerleggen voor deze spelers? Ik denk dat je met bdragen rond de 20/25 miljoen blij mag zijn. Ligt dan ook helemaal aan het huidige contract wat ze nu hebben.

Sorry? Dzsudzsak maximaal zo'n 6 miljoen. Ruiz misschien 8. Meer niet.

slim hoor van morinho, alonso en ramos rood laten pakken. Zag net helemaal hoe ze het gingen doen op Ned 3.

Mourinho roept Alonso dat die geel moet pakken, laat reservekeeper naar casillas lopen om hem te vertellen dat hij tegen ramos moet zeggen dat hij geel moet pakken :roflol:

slim slim slim

Sorry? Dzsudzsak maximaal zo'n 6 miljoen. Ruiz misschien 8. Meer niet.
Lees dan is wat verder terug, hij zegt dat Suarez 20-25 miljoen waard is, ook na dat bijten.
Dan zeg je nu dat Dzsudzsak (m.v.p. eredivisie) slechts een kwart van Suarez is.

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

slim hoor van morinho, alonso en ramos rood laten pakken. Zag net helemaal hoe ze het gingen doen op Ned 3.

Mourinho roept Alonso dat die geel moet pakken, laat reservekeeper naar casillas lopen om hem te vertellen dat hij tegen ramos moet zeggen dat hij geel moet pakken :roflol:

slim slim slim
+1, hij is echt geniaal. Wist ook van te voren dat hij met Inter Chelsea zou wegspelen. Hij leest zich in in spelers en scheidsrechters en weet precies wat er in de wetsrijd gaat gebeuren.

Terug
Naar boven