XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Feyenoord "fans" die zich hiermee vermaken moeten zich echt kapot schamen.

Verder heb ik de wedstrijd niet gezien, maar goed dat er verloren is. Misschien zien mensen nu in dat er aankopen nodig zijn als je mee wilt doen om het kampioenschap. Want zonder Suarez, Hamdaoui, Emanuelson gaat het hem niet worden.

Zondag 15 mei zal ik jullie, met tranen in de ogen van het lachen, uitzwaaien ;)

hehe :D
:finger:

wij blijven er wel in hoor , maar we hebben nergens meer recht op
weer een verloren jaar

echt heeeerlijk die uitslag. bekijk nu me eigen clubbie:D

Twente:D

Heb je ook zon hekel aan die club uit amsterdam..lalalala (zelfcensuur ivm met bans!)

Alle kakkerlakken tukkers en die dingen, ik snap jullie niet, dit is een ajax topic!
Jullie zijn voor een andere club, wij voor Ajax, so be it.

en voor de mensen die zeggen dat ArenA geen sfeer heeft, kijk maar even Ajax - Juventus filmpjes, van na de 1-0 voorsprong. Kunnen jullie nog wat van leren.

Alle kakkerlakken tukkers en die dingen, ik snap jullie niet, dit is een ajax topic!
Jullie zijn voor een andere club, wij voor Ajax, so be it.

en voor de mensen die zeggen dat ArenA geen sfeer heeft, kijk maar even Ajax - Juventus filmpjes, van na de 1-0 voorsprong. Kunnen jullie nog wat van leren.
Waarom waren jullie vanmiddag dan zo stil???

Pfff wat een drama gisteren man!! Zoals de Boer al aangaf leek het wel alsof de helft net uit bed kwam en nog niet wakker was.... wat een schande!

En voor de haters hier die het over sfeer willen hebben, hou maar op want een Tifosi, zangkoren en vlaggen zoals in Mokum hebben jullie over 10 jaar nog niet ;)

Vond altijd dat cvita nog een kans moest krijgen maar die hoef echt nooit meer te zien

Ajax en Liverpool praten vandaag in Amsterdam over de transfer van Luis Suarez. Liverpool zal daarbij laten weten hoe ver men zal willen gaan om de aanvaller binnen te halen.
De vraagprijs voor Suarez bedraagt naar verluidt 25 miljoen euro, terwijl Liverpool voorlopig niet verder gaat dan een bod van achttien miljoen euro. Namens de Reds leidt technisch directeur Damien Comolli de onderhandelingen. Hij zit aan tafel met onder andere Ajax-directeur Rik van den Boog.
Suarez wilde in eerste instantie naar Spanje, maar hij ziet Engeland inmiddels helemaal zitten. “Nu ik Tévez in Engeland zie spelen denk ik dat ik een grote speler kan worden in die competitie. Door de energie en de mentaliteit in Engeland denk ik nu dat het voetbal daar goed bij mij zal passen.”

Dit lijkt me wel duidelijk. Jammer dat hij zo vertrekt zonder afscheid te nemen.
Met El Ham zie ik het niet meer goedkomen.

Snel Dost binnenhalen voordat Feijenoord hem wegkaapt:roflol:

Door de komst van Steven Pienaar is de wens om te vertrekken van Niko Kranjcar alleen maar heviger geworden. "Ik heb met hem gesproken en hij wil graag weg", zegt Tottenham Hotspur-manager Harry Redknapp.

6milj, dit zou echt een topaankoop zijn

Transfer Suarez afgeketst.

ik zeg Suarez gewoon in de spits, Ebecilio en Sulejmani eromheen (eventueel Jozefzoon)

Babel is gelukkig definitief naar Hoffenheim. Kan hij in ieder geval niet naar Ajax terug komen.

Aanstaande donderdag viert 410 hun 10 jarig bestaan en schijnen grootst uit te pakken. Kaarten vanaf 10.- kost dus geen drol om erbij te zijn echter heb ik nachtdienst :S

Liverpool heeft zijn zinnen gezet op Luis Suarez, maar de vraagprijs van Ajax is te hoog. De hoofdstedelingen verlangen liefst dertig miljoen euro voor de 24-jarige Uruguayaan, die donderdag tijdens het thuisduel met NAC Breda in het KNVB-bekertoernooi de laatste van zijn zeven duels schorsing uitzit, en dat is vooralsnog te gortig voor de ploeg van manager Kenny Dalglish.

Liverpool zou daarom een speler in de deal willen betrekken en aangezien Ryan Babel naar 1899 Hoffenheim verkast, zou Dirk Kuijt zijn aangeboden bij Ajax. Vraag is echter of de voormalig Feyenoorder wel zit te wachten op een overstap naar Amsterdam.

Van VI.nl

Kuijt:roflol:

Wat moeten we daar weer mee dan? Verder zal hij ook nooit van zijn leven naar Ajax willen.

Aanstaande donderdag viert 410 hun 10 jarig bestaan en schijnen grootst uit te pakken. Kaarten vanaf 10.- kost dus geen drol om erbij te zijn echter heb ik nachtdienst :S

Ich bin dabei!

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

haha, alsof Kuijt naar Ajax wilt.
hij heeft voor Utrecht en voor Feyenoord gespeeld... lijkt me een beetje raar om dan bij Ajax te gaan voetballen.:rolleyes:

Waarom kijkt ajax niet naar Paulo Henrique (van westerlo niet die in brazilie),is echt een heel goeie spits en is niet eens duur.

Laatst bewerkt:
Waarom kijkt ajax niet naar Paulo Henrique (van westerlo niet die in brazilie),is echt een heel goeie spits en is niet eens duur.

Die heeft eerst al bij Heerenveen gespeeld. Wel een aardig talent, maar mentaal niet helemaal 100%. Volgens mij is hij niet van Westerlo, zij huren hem alleen toch?

Terug
Naar boven