MuscleMeat

AFCA Ajax topic

ik betwijfel het damocell eerlijk waar utrecht heeft egt een goed team en speelt heerlijk voetbal, half 1 begint het ben benieuwd

Ik ook Pat, juist omdat utrecht een goed team heeft, eindelijk een goede testcase voor Ajax.
Anyway enjoy the game Pat.;)

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Ajax wordt vandaag van het veld gespeeld jongens. Niet gaan grienen hè, heb jullie gewaarschuwd.

We zullen zien.:D

Ik ben benieuwd wie de bal er eindelijk eens in gaat schoppen.

iemand een sopcastje?

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

M&M 4 FC Utrecht - Ajax / VVV - PSV die doet t wel

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

potverdomme die kk leo driessen weer :( verdiend...donder toch op man.

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Dikke elleboog in de nek van blind???

Utrecht is gewoon feller en sterker. Blind stond 2 keer te slapen. Zelfs Anita oogt minder onzeker en kwetsbaar dan deze kwibus en dat zegt toch genoeg. Wat heeft Vd Wiel gisternacht gedaan? Alle persoonlijke duels gaan verloren. Verder dat achterlijke 'we mogen de bal niet meer naar voren trappen' laat ajax er heel klungelig uit zien soms.

Heb ik al vaker gezegd maar vdWiel vergeet dat zijn primaire taak verdedigen is.

gaat lekker 2-0 heerlijk laat de cash maar komen

sopcast channelll voor mensen die via sopcast kijken

Channel - 100801

De zeeuw is ook weer dramatisch, steeds het balletje in de voeten ipv de loop.

Ik ben benieuwd wie de bal er eindelijk eens in gaat schoppen.

Duplan:(

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Utrecht is gewoon feller en sterker. Blind stond 2 keer te slapen. Zelfs Anita oogt minder onzeker en kwetsbaar dan deze kwibus en dat zegt toch genoeg. Wat heeft Vd Wiel gisternacht gedaan? Alle persoonlijke duels gaan verloren. Verder dat achterlijke 'we mogen de bal niet meer naar voren trappen' laat ajax er heel klungelig uit zien soms.

Wieletje heeft feestje gehad bij Urby.:o

Het spel ziet er niet uit.:(

t**fus de t**fus verdomme.

Het lijkt weer gvd 10x nergens op. Alleen maar k*t paasjes.

Wordt zo nog 10-0

Is ook echt niet te horen dat die Leo Driessen anti-ajax is wat een kk hond.

Jow pat, hoe weet je welke wedstrijd zich afspeelt op welke zender op sopcast???

Altijd pauper wedstrijden om 12:30.

Gewoon echt niet om aan te zien dit

rojadirecta.org ;)

de zeeuw jezus man...Hoe krijg je het voor elkaar om een pass te geven over 20m en dan zwaar achter de man.

Terug
Naar boven