XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Die heeft eerst al bij Heerenveen gespeeld. Wel een aardig talent, maar mentaal niet helemaal 100%. Volgens mij is hij niet van Westerlo, zij huren hem alleen toch?
Ja, bij heerenveen had hij mentaliteitsproblemen, maar naar het schijnt is hij nu echt goeie prof.
Westerlo huurt hem inderdaad, maar met optie tot aankoop dacht ik.

Standard wou hem deze transferperiode ook halen, maar hij wou niet.

Henrique wil in Westerlo blijven

Paulo Henrique zorgde tegen Sint-Truiden voor dé dribbel van het weekend. De Westerlo-aanvaller scoorde al acht keer en dat wekt ook de aandacht van heel wat geïnteresseerde clubs. Toch ziet de Braziliaan een vertrek uit Westerlo (nog)niet zitten.

Paulo Henrique bevestigde na de wedstrijd alvast de interesse van Standard "Het klopt dat Standard me via mijn manager contacteerde toen ik tijdens de jaarwisseling in Brazilië vertoefde."

"Maar het aanbod beviel me niet. En niet alleen Standard toonde belangstelling. Maar ik vertrek alleen als ik me kan verbeteren. En dan bedoel ik niet louter financieel. Hier ben ik belangrijk voor de ploeg. Elders zal ik me opnieuw moeten bewijzen. Je mag ervan uitgaan dat ik hier zeker tot het einde van het seizoen blijf."

Ik zie Beenhakker zomaar technisch directeur worden bij Ajax.

Beenhakker als Technisch directeur, Kuijt als linksbuiten en Drenthe als linksback :eek:

Misschien wil John de Wolf assistent coach worden.

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

El Hamdaoui krijgt terugslag en traint apart

Mounir El Hamdaoui kan een rentree in het bekerduel met NAC Breda zo goed als zeker uit zijn hoofd zetten. De spits trainde woensdag opnieuw apart van de Ajax-selectie, meldt AT5.

De regio-omroep meldt dat El Hamdaoui met een terugslag kampt. De aanvaller heeft nog altijd last van een geïrriteerde kniepees. Dinsdag leek El Hamdaoui hersteld, hij hervatte de groepstraining, maar woensdag trainde hij opnieuw individueel.

Door de terugslag lijkt de kans klein dat El Hamdaoui donderdag in actie komt wanneer Ajax het in de KNVB Beker opneemt tegen NAC Breda.

Sjonge jonge, wat een zielepoot zeg. Weg met die gozer. En die miljoenen lekker in een nieuwe spits stoppen.

Morgen vak 424 tot 27 uitverkocht. Dat zet je toch aan het denken, dat de potentie voor een veel groter sfeervak er zeker is. Bovendien zie ik de nadelen er niet echt van in. Als ik voor mezelf spreek: Ik heb geen seizoenskaart, maar mijn vrienden zitten in 425 (al jaren). Als ik daar wil komen moet ik eerst een seizoenskaart ergens anders nemen, en kan ik dan pas op de wachtlijst. Maar ik ga niet 5seizoenen op de lange zijde zitten...
Ik pleit dan ook voor een veel groter sfeervak. Maak de lange zijdes voor dagjespubliek en mensen met kinderen/ mensen die alleen willen opstaan als ajax scoort om 2sec. te klappen. Voor de rest moet het gewoon uitgebreider zijn en niet dat gelul dat je niet mag staan e.d. Als er potentie voor is, waarom niet?

Wat vinden jullie?

Edit: Ben trouwens ook erg benieuwd naar de sfeer morgen + wat voor sfeer actie er gehouden zal worden. Ben om 1800 uur bij het honk, maar denk dat ik het corteo laat schieten als de gemiddelde leeftijd 18- is.
Wel ontzettende zin in!

Laatst bewerkt:
Morgen vak 424 tot 27 uitverkocht. Dat zet je toch aan het denken, dat de potentie voor een veel groter sfeervak er zeker is. Bovendien zie ik de nadelen er niet echt van in. Als ik voor mezelf spreek: Ik heb geen seizoenskaart, maar mijn vrienden zitten in 425 (al jaren). Als ik daar wil komen moet ik eerst een seizoenskaart ergens anders nemen, en kan ik dan pas op de wachtlijst. Maar ik ga niet 5seizoenen op de lange zijde zitten...
Ik pleit dan ook voor een veel groter sfeervak. Maak de lange zijdes voor dagjespubliek en mensen met kinderen/ mensen die alleen willen opstaan als ajax scoort om 2sec. te klappen. Voor de rest moet het gewoon uitgebreider zijn en niet dat gelul dat je niet mag staan e.d. Als er potentie voor is, waarom niet?

Wat vinden jullie?

Edit: Ben trouwens ook erg benieuwd naar de sfeer morgen + wat voor sfeer actie er gehouden zal worden. Ben om 1800 uur bij het honk, maar denk dat ik het corteo laat schieten als de gemiddelde leeftijd 18- is.
Wel ontzettende zin in!

Groter sfeervak lijkt me ook beter.
ik zit 425 morgen.

ben, als een vriend van me eerder van zijn werk weg kan, rond 4 uur in Amsterdam. Anders rond 18.00
tijd voor een feestje.

Zit Ac te kijken. Ubry speelt er best leuk. Toch wel leuk om te zien.
Ik gun hem ook het aller beste.

"De nieuwe Nwanko Kanu"

Laat die ring zuid maar vol lopen morgen!!

Ben benieuwd wie er in de spits zal staan aangezien Alibabba weer rotterdamse griep heeft. En met Siem de Jong ga je de oorlog zeker niet winnen.

Gregory van der Wiel. De 22-jarige rechtsback van Ajax speelde een goed WK en leek daarna naar Bayern München te verkassen, maar de transfer ketste af.

Van der Wiel lijkt zich nu alsnog op te kunnen maken voor een overgang naar een topclub, aangezien Barcelona de verdediger voor twintig miljoen euro wil binnenhalen als opvolger van Dani Alves.

van VI.nl

Waar hebben ze hem vandaan dan?

Ik zeg meteen doen. Gregory is ook een speler die een nieuwe uitdaging nodig heeft.
De loomheid en desinteresse die hij uitstraalt laatste wedstrijden begint op te vallen.

Hoop wel dat we suarez nog een half jaartje kunnen houden tot er een echt goede spits gekocht kan worden.

Ik zeg meteen doen. Gregory is ook een speler die een nieuwe uitdaging nodig heeft.
De loomheid en desinteresse die hij uitstraalt laatste wedstrijden begint op te vallen.

Hoop wel dat we suarez nog een half jaartje kunnen houden tot er een echt goede spits gekocht kan worden.
Helemaal mee eens!

Waar hebben ze hem vandaan dan?

Adi is op proef van AS Trenčín, de club van Tscheu La Ling. Hij probeerde vorig jaar ook al 3 spelers aan Ajax te slijten, die ook allemaal weer weg gestuurd zijn. Adi was vorig jaar ook al eens op proef en mag zich nu nog eens laten zien.

Oh, Tscheu La Ling...:P

Edit: Googled, Nederlandse gast dus en hongaarse club.

Laatst bewerkt:
'Liverpool doet ultieme poging voor Suarez'

Ajax weet vermoedelijk na donderdag of Luis Suarez deze winter nog vertrekt. Liverpool gaat een laatste poging doen om de aanvaller los te weken, schrijft De Telegraaf.
Suarez kreeg woensdagavond te horen dat de Engelsen hebben besloten om donderdag nog één keer met Ajax in gesprek te gaan. Mochten de Amsterdammers vasthouden aan de transfersom, dan is het nog maar zeer de vraag of de Uruguyaan zich het komende halfjaar weet te motiveren.

De topschutter heeft de afgelopen dagen aan iedereen binnen de club kenbaar gemaakt te willen vertrekken. Suarez is klaar met de Eredivisie en op zoek naar een nieuwe uitdaging. Bovendien wordt de kans op een landskampioenschap steeds kleiner.

Ajax sprak maandag ook al met Liverpool, maar dat onderhoud op Schiphol was snel afgelopen. De Reds wilden in eerste instantie niet verder gaan dan vijftien miljoen euro, terwijl de hoofdstedelingen minimaal 25 miljoen euro verlangen.

Ik denk dat Suarez al bijna niet meer te houden is. En als hij blijft, dan zit je met een ongemotiveerde spits... En gezien zijn verleden toen hij persé van Groningen naar Ajax wou, is dat niet echt wenselijk :(

'Ajax praat met Bursaspor-spits Yildirim'

Ajax houdt serieus rekening met een vertrek van Luis Suarez. De Amsterdammers zijn volgens Turkse media al in gesprek met zijn beoogde opvolger, Sercan Yildirim van Bursaspor.
Na Bas Dost en Eidur Gudjohnsen is Yildirim de derde aanvaller die binnen Ajax wordt gezien als een mogelijke vervanger voor de door Liverpool begeerde Suarez. Bursaspor heeft de Amsterdammers reeds laten weten dat de twintigjarige spits voor zes miljoen euro mag vertrekken.

Liverpool doet donderdag een laatste poging om Suarez over te nemen. De zaakwaarnemer van Yildirim zou zich al in Amsterdam bevinden, zodat de deal na de transfer van de Uruguyaan snel afgerond kan worden.

Yildirim maakte drie jaar geleden zijn debuut in de hoofdmacht van de regerend landskampioen. Sindsdien kwam hij tot 77 wedstrijden en 22 doelpunten. Yildirim heeft daarnaast al tien interlands achter zijn naam staan.

De Amsterdammers hebben daarnaast nog altijd belangstelling voor Bas Dost. De aanvaller zal sowieso niet op huurbasis naar de hoofdstad vertrekken. De Ajax-top hikt nog tegen de transfersom aan.

Kent iemand deze jongen?

Terug
Naar boven