Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Spijtig, maar verstandig. Hoe veel Castaignossen zullen ze wel moeten verkopen in Rotterdam om zo'n bedrag bij elkaar te sprokkelen? 50?

Waarom moet je nou weer over Feyenoord beginnen ? Hou je lekker bezig met je eigen zooitje bezig ipv "grappige" opmerkingen te maken... rekenen is ook niet je sterkste kant zie ik.

Pistolen Suarez

Held

Laatst bewerkt:
Topclub? Torres heeft er al geen zin meer in om eeuwig 5,6e te worden en wil weg. Volgend jaar mag hij op tv naar Ajax kijken in de CL en op donderdag zelf spelen tegen FC Boekarest

Die pijn wordt snel verzacht naarmate hij zijn salarisstrookje binnen heeft gekregen.

Mooi bedrag, jammer dat hij gaat. Alhoewel zijn vorm niet geweldig was laatste tijd, maar dat is slechts tijdelijk.

Wens hem veel succes bij Liverpool, hopelijk doet hij het goed.

Ben benieuwd wie er binnenkomt. Dost, Gudjohnson, Yildrim? Zal te laat zijn om Bojan proberen te lenen helaas.

Mooi bedrag idd voor Luis, nou voor een paar miljoen een nieuwe spits aanschaffen en ook nog proberen die el hammie te slijten bij een of andere (top) club en bouwen aan het elftal.
Zal wel Bas Dost worden.

Het nadeel is alleen dat clubs nu ook de hoofdprijs gaan vragen als ajax gaat informeren naar een spits. Die weten ook dat het de transfer periode nog 3 dagen duurt.

AUB geen Dost.

zie liever Matavz en Mertens komen :)

Die topscorer van NEC misschien een optie voor AJax?

Hahahaha als Vlemincx naar Ajax gaat, ga ik echt METEEN een shirt kopen. Dat is echt genieten.

GVD waar zijn de tijden.

WIJ ZIJN DE BESTE
WIJ ZIJN DE BESTE

Het interview met Rik van den Boog op Ajax.nl laat de moed in mijn schoenen zakken. Rustig oriënteren de komende dagen (???) en Ajax is best bereid een Nederlandse club goed te betalen voor een speler. Wanneer leren ze nu eens dat ze niet in de Eredivisie moeten winkelen, en dat ze een vervanger in Amsterdam moeten hebben met een pen in z'n hand op het moment dat ze een speler verkopen. Ik zie Ajax gerust 20 miljoen uitgeven aan Dost en Beerens.

Transferperiode duurt nog maar 3 dagen. Wat als ajax geen spits vind.

edit: laat maar, was elhamdaoui vergeten.

en cvitanich..

bah, baal toch wel beetje, had em nog graag het seizoen af zien maken met de boer en leute, je zag toch dat hij de laatste wedstrijden die hij speelde toch weer wat extras bracht.

oh well!

Zie ook liever een buitenlandse spits komen.

Waarom halen ze babel niet? :roflol:

Heerenveen heeft inmiddels de vraagprijs van Dost verhoogd van 3 naar 6 miljoen euro nu Ajax zich vandaag gemeld heeft. Wanneer leert Ajax het nu eens. Als de scouting in het buitenland geen betere spits dan Dost kan vinden kunnen ze er beter mee stoppen.

Dost is max 4M waard.

Terug
Naar boven