AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Ik dacht jaren geleden al dat Vertonghen een top centrale verdediger zou kunnen worden als hij harder werd in de duels. En met de progressie die hij al geboekt heb vind ik dat nog steeds. Zeker een stuk beter dan Vermaelen, al heb ik hem nooit zien zitten.

Ozbiliz speelde wel een aardige wedstrijd volgens mij. Ik zie toch wel bijzondere kwaliteiten in hem. Goede techniek en ontzettend explosief. Dat is altijd een goede combinatie.

Die doet het toch goed bij Arsenal alhoewel hij nu geblesseerd is.

ik vond ajax wel aardig spelen de 2e helft

Lukoki en Castillion zitten bij de selectie tegen Ado. Ebecilio is geschorst en Oleguer is buiten de selectie gelaten.

Ik zie de wedstrijd niet echt met veel moed tegemoet...

zitten ze nu bord met pasta te eten? hehehehehhehe

wrm pasta eigenlijk hun zijn geen wielrenners, gewoon kommetje havermout met wat melk en banaan

hoe staat het ervoor?

mooi da ajax achterstaat:)

ramk*nk*r lekker op jij!

Ajax heerst maar staat achter door een ongelukkig goal.

Jij bent andersvalide? Ze spelen waardeloos begonnen de eerste 15 sterk, dat is alles.

Bedoelde ermee te zeggen dat er niets aan de hand was. Ado niet gevaarlijk en Ajax matig.

Damn wat is enoh slecht zeg, die gozer heeft echt totaal geen spelinzicht. Trouwens wel goede zet om Blind er niet in te zetten tegen Verhoek.

pizza pizza effe wachte bnog effe wachte,daag ajax

Enoh is echt drama, hahaha. Dan speel je als Ajax zijnde op balbezit en dan heb je Enoh erin staan.

Ajax creeert totaal geen kansen. Sulejmani onzichtbaar, Ozbilliz gaat zijn man niet voorbij en schiet balletjes die het doel niet eens halen.

En vd Wiel :roflol:

Bedoelde ermee te zeggen dat er niets aan de hand was. Ado niet gevaarlijk en Ajax matig.

Vreemde manier omdat te zeggen. Niks aan de hand? Uhmmm kans op kampioenschap misschien?

Zucht

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Enoh is echt drama, hahaha. Dan speel je als Ajax zijnde op balbezit en dan heb je Enoh erin staan.

Ajax creeert totaal geen kansen. Sulejmani onzichtbaar, Ozbilliz gaat zijn man niet voorbij en schiet balletjes die het doel niet eens halen.

En vd Wiel :roflol:

+1 . Het tempo is veel te laag. Dat in de breedte spelen en steeds terug is zo waardeloos.

Niets aan de hand als in 0-0, dan hoef je er maar 1 te scoren om te winnen.

Terug
Naar boven