MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Goede tactische wissel van de boer in de rust. Wat speelden ze slecht in de 1e helft. Let's go joden let's go.

De vijftien minuutjes na rust waren goed. Nu is het echt weer drama.

Ja heb je gelijk in. Jezus wat spelen ze slecht. Gelukkig 2-1

Komen ze weer goed weg lucky ajax.

was wel een rode kaart voor nodig

Komen ze weer goed weg lucky ajax.

Lucky?? haha ga toch weg man.
PSV en twente die zijn lucky. Twente is vorig jaar kampioen geworden met dankzij doelpunten in de laatste minuten van de wedstrijd.

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

GVD ik wist het. Altijd dat graf twente in de laatste minuten.

Als psv gelijk speelt of verliest hebben we alsnog een mooi weekend.

Lucky?? haha ga toch weg man.
PSV en twente die zijn lucky. Twente is vorig jaar kampioen geworden met dankzij doelpunten in de laatste minuten van de wedstrijd.

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

GVD ik wist het. Altijd dat graf twente in de laatste minuten.
Ja dat ze gewoon het hele seizoen gelijkmatig presteerde en scoorde op de momenten dat het er toe deed maakte niks uit idd.

lucky is een naam die je niet in een seizoen verdient, maar in de laatste 10 jaar.

Wat een heerlijke speler is Anita toch ook.

Dat El Hamdaoui met De Boer botst is logisch aangezien De Boer het collectief en systeem belangrijker vind dan het individu. El Hamdaoui vind vooral belangrijk dat hij een lekker balletje kan trappen. Hij heeft gewoon een te amateuristische instelling.

Ik zie het trouwens ook wel redelijk zitten in Ozbiliz. Meer dan Ebecilio iig.

Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke speler is Anita toch ook.

Dat El Hamdaoui met De Boer botst is logisch aangezien De Boer het collectief en systeem belangrijker vind dan het individu. El Hamdaoui vind vooral belangrijk dat hij een lekker balletje kan trappen. Hij heeft gewoon een te amateuristische instelling.

Ik zie het trouwens ook wel redelijk zitten in Ozbiliz. Meer dan Ebecilio iig.

Ozbiliz wordt ook gezien als een groter talent dan Ebecilio. Ebecilio heeft wat meer bluf, maar Ozbiliz is beter. Dat Ebecilio na 10 wedstrijden al 5 gele kaarten heeft is ook k*t natuurlijk, hij is geschorst als ik me niet vergis.

Ik vond Ozbilliz vandaag goed invallen. Moet nog wel sterker worden. Hij werd een paar keer makkelijk weggezet als hij zijn actie wilde maken.

kampioen ?

Zondag wacht een ´echte wedstrijd´. Op een tijdstip dat ajax sowieso al niet ligt dit seizoen(12:30). Zie Ajax niet makkelijk winnen daar in Den Haag. Als Ajax wint doen ze echt mee om de titel. Maar dan moet er echt beter gespeeld worden dan vandaag om ADO te verslaan.

Maar voorlopig maak ik me geen illusies. Er zullen heel wat supporters zijn die na vandaag er echt weer in gaan geloven, maar dat doe ik pas als ze van Ado weten te winnen.

Ado gaan we pakken jongens let maar op!

Ajax wordt geen kampioen. Maar ADO gaan ze wel verslaan.

Gevoel zegt Ja en verstand zegt Nee :)

Terug
Naar boven