Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Vak 126 aanwezig!

Maar eerst Roda thuis. Nog mensen die naar Ajax-Roda JC gaan?

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Bovendien staat de jeugdopleiding van Ajax heel goed aangeschreven.
Lukaku kan Ajax zien als een soort springplank naar de echte top.
Dus zich eerst in de kijker spelen bij ons, ik zou het wel top vinden als die kwam!

Verder is de Eredivisie toch een stuk sterker dan de Belgische competitie. Anderlecht, Club Brugge, AA Gent(vaak wisselvallig) en Standaard Luik(die nu wegzakt). Voor de rest zijn de andere ploegen nietszeggend.

Denk dat hij zich hier optimaal zou kunnen ontwikkelen. Van zijn vader moet hij eerst zijn studie afmaken voor hij naar een ploeg als Real Madrid of Chelsea gaat en dat kan prima als hij naar Ajax gaat lijkt me. 2 a 3 jaartjes uitblinken bij Ajax en dan voor veel geld naar het buitenland.

424 is nu 410 he.
Het sfeervak dus.

nee dat is 423 toch? Ik zit er in ieder geval precies in het vak naast het sfeervak, gezellig dus:D

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Ik ga naar Roda , zaterdagavond paraat

Ik heb net gesmst met Lukaku en hij zei dat hij niet geïnteresseerd is in Ajax.
Waarom zou hij ook gaan? Hij zal dit seizoen hoogstwaarschijnlijk champions leaugue spelen met anderlecht. Dat is toch het hoogste niveau waar hij zich het beste kan ontwikkelen. En verder is de eredivisie niet echt een stap vooruit.

nee dat is 423 toch? Ik zit er in ieder geval precies in het vak naast het sfeervak, gezellig dus:D

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Ik ga naar Roda , zaterdagavond paraat

Ajax meldt dat Amsterdam, de ArenA, de politie en Ajax na een uitvoerige analyse het besluit hebben genomen om de stadionindeling gedeeltelijk te herzien en anders in te delen. VAK410 (vak 410 + gedeelte vak 409) zal worden verplaatst. Vanaf het seizoen 2008-2009 worden de vakken 424/425 en 409/410 ‘omgedraaid’. Supporters die momenteel in vak 424 zitten komen volgend seizoen in vak 409 terecht. Supporters die in vak 425 zitten zullen moeten verkassen naar vak 410.

lachen man dat zit ik in het sfeervak haha. Waarom waren deze niet verkocht dan?

424/425 = VAK410, klaar. Zaterdagavond eindelijk eerste wedstrijd weer mee pakken (seizoenskaart 424), god was elke keer weg. Kaarten voor woensdag al een tijdje binnen. (424)

Wedstrijd tegen roda zal wel saai worden, blij dat het een zaterdagavond wedstrijd is valt er iig nog wat te beleven opt vak. Woensdag wordt lekkere wedstrijd..hopelijk krijgen we een volle arena deze keer want dat kunnen we wel gebruiken..tijd voor de CL

Tegen Groningen was ik er wel bij in 410 (424 dus).
Deze zaterdag niet, want ik moet werken.. Woensdag wel weer gewoon 410.

seizoenskaart jonge BAMMMM

Gare troep, toen wij kaartjes wilden halen, was de tweede rij nog niet in de verkoop. +punt is wel dat je 9 kaartjes kan halen per seizoenskaart.:D

Ik heb vak 425 trouwens maar daar is ook genoeg sfeer toch?

top man ik zit normaal gesproken altijd in vak 121. Te laat met kaarten kopen maar dit is ook niet verkeerd :)

Vak 126 aanwezig!

Maar eerst Roda thuis. Nog mensen die naar Ajax-Roda JC gaan?

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Verder is de Eredivisie toch een stuk sterker dan de Belgische competitie. Anderlecht, Club Brugge, AA Gent(vaak wisselvallig) en Standaard Luik(die nu wegzakt). Voor de rest zijn de andere ploegen nietszeggend.

Denk dat hij zich hier optimaal zou kunnen ontwikkelen. Van zijn vader moet hij eerst zijn studie afmaken voor hij naar een ploeg als Real Madrid of Chelsea gaat en dat kan prima als hij naar Ajax gaat lijkt me. 2 a 3 jaartjes uitblinken bij Ajax en dan voor veel geld naar het buitenland.
Vorig seizoen nog in kwartfinales europa leaugue???

Ik snapte de basisplek van Oleguer ook niet ???
Misschien wou hij iemand met ervaring om op Schevchenko te zetten.

Maar dit zal natuurlijk ook best hard aankomen bij Toby.

Verdediging is gewoon klote laatste tijd dus even een 'wake-up call' voor Toby. Krijg alleen de indruk dat Verthongen na dit jaar graag vertrekt mede omdat zijn beste vriend Vermaelen lekker bezig is in het buitenland..

We mogen weer komende tijd..Zaterdag, RODA. Volgende week Dynamo thuis...

Nog meer SCC houders hier ? Ik zo'n 10 jaar alweer..dus vanaf me 15e. Daarvoor ging ik zo nu en dan....in totaal 15 wedstrijden ofzo.

Laatst bewerkt:
Volgens Ajaxlife zijn er 40.000 kaartjes verkocht. Hoop dat ze rond de 45/50.000 gaan komen. Een soortgelijk sfeertje als tegen Juventus thuis moet wel lukken. Zelfs nog een beter sfeertje. Alleen de uitslag dit x in ons voordeel:D

Mounir scoort weer. Zo'n jongen hadden we nodig, hopen dat hij het volhoudt.

Terug
Naar boven