- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja, het k*tte is, is dat veel vrienden van mij in 425 zitten. Zij zaten daar al voor het sfeervak werd en hebben hun plaatsen gehouden. Wil ik daar bij komen, moet ik eerst ergens anders seizoenskaart nemen, en dan op de wachtlijst.

Gewoon overlopen.
doen wij ook heel vaak, als er mensen geen scc voor 410 (424) hebben.
Die wachten gewoon buiten, gaat 1 persoon naar buiten met 2 scc's. En neemt de ander weer mee het vak in.
Maar hoeveel gaat het worden dan jongens??
En wie gaat er spelen: Toby, Olequer of Ooijer?
Wachtlijst? Hey daar hebben wij bij Vites nou nooit last van!![]()

Ismaïl Aissati is de derde versterking van Vitesse. De Ajacied wordt voor één seizoen gehuurd van de Amsterdammers met een optie tot koop.
Dinsdag werden de onderhandelingen met Ajax afgerond. De aanvallende middenvelder meldt zich woensdagochtend voor de medische keuring in Arnhem. Vitesse hoopt de behendige technicus snel aan de selectie te kunnen toevoegen.
Later meer...
Wachtlijst? Hey daar hebben wij bij Vites nou nooit last van!![]()

Omfg, als je daar 'serieus' op in gaat ben je echt een r*tard![]()

Morgen rellen in 424!!
Hoop inderdaad dat het een hel wordt en 1 grote teringzooi! Als ze maar winnen maakt niet uit hoe.
het is toch een thuiswedstrijd.Waarom nou weer rellen en er een teringzooi van makenhet is toch een thuiswedstrijd.
Vond ik ook altijd zo ergelijk: Jochies die na een huldiging auto's en ramen stuk maken in AMSTERDAM. Daardoor is er nu geen huldiging meer op leidse, en zelfs niet meer op museum. Gare boel.

Same here, pff als ze het vernken dan zijn het echt een stel mong*len, hoorde trouwens dat Sulejmani ook naar vitesse gaat voor een seizoen of is dat bs?Ik hou mijn hart vast voor vanavond. Ajax weet dit soort belangrijke wedstrijden altijd op de één of andere manier te verknallen.
Same here, pff als ze het vernken dan zijn het echt een stel mong*len, hoorde trouwens dat Sulejmani ook naar vitesse gaat voor een seizoen of is dat bs?
)Pillenbrug?Nog niets concreets iig, maar wij horen het toch als laatst.
Zometeen naar de wallen! (en niet om te nken)

Stekelenburg is bij lange na niet de stabiele keeper die hij vorig seizoen was.