AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

Maar hoeveel gaat het worden dan jongens??
En wie gaat er spelen: Toby, Olequer of Ooijer?

Tsja, het k*tte is, is dat veel vrienden van mij in 425 zitten. Zij zaten daar al voor het sfeervak werd en hebben hun plaatsen gehouden. Wil ik daar bij komen, moet ik eerst ergens anders seizoenskaart nemen, en dan op de wachtlijst.

Wachtlijst? Hey daar hebben wij bij Vites nou nooit last van! :D

Gewoon overlopen.
doen wij ook heel vaak, als er mensen geen scc voor 410 (424) hebben.
Die wachten gewoon buiten, gaat 1 persoon naar buiten met 2 scc's. En neemt de ander weer mee het vak in.

Precies. Zo deed ik het ook altijd voordat ik daar zelf een SCC kreeg..gewoon een belletje en ze willen het vast wel regelen. Overigens kun je ook vaak zat binnen komen zonder kaart..het probleem is de gele strip ipv de rode op de achterkant..daar kijken ze (half) naar. Maar ze letten niet altijd even goed op. En lukt het bij 424 niet dan kun je 425 nog proberen..maakt toch niks uit.

Neem gewoon een SCC op 426-429 ofzo en dan overlopen..zijn sowieso prima plaatsen. Mocht je er dan nog niet inkomen kun je lekker zitten hehe.

Maar hoeveel gaat het worden dan jongens??
En wie gaat er spelen: Toby, Olequer of Ooijer?

Hoop op Toby. Oleguer kan ook nog wel maar ben ik niet kapot van. Ooijer niet.

Wachtlijst? Hey daar hebben wij bij Vites nou nooit last van! :D

Goh hoe zou dat toch komen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Morgen rellen in 424!!

Hoop inderdaad dat het een hel wordt en 1 grote teringzooi! Als ze maar winnen maakt niet uit hoe.

Ismaïl Aissati is de derde versterking van Vitesse. De Ajacied wordt voor één seizoen gehuurd van de Amsterdammers met een optie tot koop.

Dinsdag werden de onderhandelingen met Ajax afgerond. De aanvallende middenvelder meldt zich woensdagochtend voor de medische keuring in Arnhem. Vitesse hoopt de behendige technicus snel aan de selectie te kunnen toevoegen.

Later meer...

Van Vitesse.nl

Omfg, als je daar 'serieus' op in gaat ben je echt een r*tard :roflol:

Het ziet er idd behoorlijk serieus uit ja hehe :D

Btw Aissati weg is mooi..die gozer heeft misschien 1 goede wedstrijd gespeeld. Mss dat hij bij vites wat meer laat zien maar verwacht er weinig van.

Morgen rellen in 424!!

Hoop inderdaad dat het een hel wordt en 1 grote teringzooi! Als ze maar winnen maakt niet uit hoe.

Waarom nou weer rellen en er een teringzooi van maken??? het is toch een thuiswedstrijd.

Vond ik ook altijd zo ergelijk: Jochies die na een huldiging auto's en ramen stuk maken in AMSTERDAM. Daardoor is er nu geen huldiging meer op leidse, en zelfs niet meer op museum. Gare boel.

Laatst bewerkt:
Waarom nou weer rellen en er een teringzooi van maken??? het is toch een thuiswedstrijd.

Vond ik ook altijd zo ergelijk: Jochies die na een huldiging auto's en ramen stuk maken in AMSTERDAM. Daardoor is er nu geen huldiging meer op leidse, en zelfs niet meer op museum. Gare boel.

Typische opmerking van een moraalridder! :D

Nee ik snap wel wat je bedoelt. Ik doelde meer op rellen in de zin van schreeuwen/zingen juichen voor je club. Bij thuis wedstrijden gebeurt er nauwelijks wat op gebied van rellen.

De zogenaamde "joduh" die ONZE stad kort en klein slaan zijn verderf.

Ik hou mijn hart vast voor vanavond. Ajax weet dit soort belangrijke wedstrijden altijd op de één of andere manier te verknallen. Vooral de verdediging weet dit seizoen zijn taak niet uit te voeren en Stekelenburg is bij lange na niet de stabiele keeper die hij vorig seizoen was.

Ik ben in ieder geval blij dat Vurnon Anita niet meedoet vanavond. Waardeloze verdediger. Langzaam, klein en altijd te laat. Ze moeten echt eens wat aan die linksback positie gaan doen. Ik snap niet waarom Jol, Daley Blind geen kans geeft tegen een ploeg als De Graafschap. In die jongen zit veel meer en hij heeft bij Groningen bewezen dat hij op verschillende posities uit de voeten kan. Inclusief als linksback. Goed hij is nog jong en heeft weinig ervaring, maar slechter als Anita kan hij nauwelijks worden.

Ik hou mijn hart vast voor vanavond. Ajax weet dit soort belangrijke wedstrijden altijd op de één of andere manier te verknallen.
Same here, pff als ze het vernken dan zijn het echt een stel mong*len, hoorde trouwens dat Sulejmani ook naar vitesse gaat voor een seizoen of is dat bs?

Same here, pff als ze het vernken dan zijn het echt een stel mong*len, hoorde trouwens dat Sulejmani ook naar vitesse gaat voor een seizoen of is dat bs?

Nog niets concreets iig, maar wij horen het toch als laatst.
Zometeen naar de wallen! (en niet om te nken:P)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik hoop en ik droom dat we winnen vanavond. Heb een goed gevoel boys.

YES!!!!! de buit is binnen! acuut de kaarten voor de poulefase bestellen! :D

Jaaaaaaa we zijn door!!! :cool:

Helaas wel zonder Suarez de eerste pot, maar **** it... WE ZIJN DOOR! :D

BAM, Steek is held.

we missen wel Suarez en Vertonghen maarja.

leuk keepertje van kiev
ik verwachtte nog wel een afstandschot van Magrao van 40 meter, maar blijkbaar werd hem de kans niet gegund

Terug
Naar boven