Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buiten de uitslag om een zielige vertoning van een deel van het publiek. Dat die mensen zich nog Ajax supporter noemen na vandaag. Bepaalde spelers van Ajax zijn ook niet geliefd bij mij, maar je eigen spelers uitfloten doe je gewoon niet. Maar goed het waren dan ook niet de intelligentste supporters. En de gebruikelijke meelopers lieten zich ook weer zien.
Jammer dat die Vejinovic niet bij Ajax speelt. Toch weer foutje van de jeugdopleiding dat die 21-jarige Amsterdammer niet bij ons speelt. Is echt wel beter dan Enoh.
Ik heb helaas de wedstrijd niet kunnen zien, maar Boilesen liet wat leuke dingen zien in de samenvatting. Alleen fysiek niet de sterkste heb ik het idee.
Maargoed.. alles beter dan die drol van een Blind.
Mounir is wat mij betreft niet meer onderdeel van de 'eigen' spelers.
Maar zolang hij speelt moet je hem steunen, zodat 'ie nog van betekenis kan zijn voor je club.
Ik zou ook zeggen, oprotten met die gast. Zo snel mogelijk. Maar zolang hij speelt moet je hem steunen, zodat 'ie nog van betekenis kan zijn voor je club.
Mounir El Hamdaoui kon in de winterstop naar Bordeaux. Ook dongen clubs in Rusland en Qatar naar zijn gunsten. Ondanks een conflict met trainer Frank de Boer, bleef de Marokkaan toch in Amsterdam. "Ik speel bij een club die voetbal ademt. Bij het eerste, de beloften, de jeugd. Pas als er een club komt waar ze nog veel beter voetballen, ga ik nadenken. Maar daar zijn er niet veel van."
Scorend vermogen
El Hamdaoui stond zondag voor het eerst weer in de basis nadat hij na het bekerduel tegen RKC Waalwijk uit de selectie was gezet. De aanvaller werd ‘ontoelaatbaar gedrag' verweten. De supporters lieten hun ongenoegen over El Hamdaoui zondag blijken in de vorm van fluitconcerten aan het adres van de spits.
"Ik snap het ergens wel. Er is een bepaald beeld van me ontstaan. Ik kan niets anders doen dan presteren. Praatjes vullen geen gaatjes," aldus El Hamdaoui in de nieuwe NUsport.
Ondanks dat De Boer en El Hamdaoui nu al twee keer met elkaar in conflict zijn gekomen, is de Marokkaan te spreken over de trainingsvormen van de trainer. "Ze zijn top, echt à la Louis van Gaal. De persoonlijke touch is een extraatje, maar niet meer dan dat."
In de wedstrijden dat El Hamdaoui niet meedeed, ontbrak het de ploeg aan scorend vermogen. Vooral in de Europa Leaguewedstrijden tegen Spartak Moskou werd de spits met node gemist. Toch denkt El Hamdaoui niet dat het met zijn inbreng veel beter was gegaan.
"We hebben ook punten verloren met mij en duels gewonnen zonder mij. Ik vind niet dat we minder kwaliteit hebben dan PSV en FC Twente. Het zijn momentopnames geweest, details die net in ons nadeel uitvielen," liet El Hamdaoui weten, die tevens de hoop op de titel nog niet heeft opgegeven.
Als de speler niet weg wil, wordt dat een moeilijk verhaal. En Ajax zal misschien toch nog wat centjes gewild hebben, al zijn clubs uit Rusland en Qatar daar niet zo moeilijk in. Bordeaux wel. Het is te hopen dat de broertjes Jol een clubje vinden waar ze het bestuur zo gek kunnen maken om El Hamdaoui te kopen.
Plus dat ze met het vertrek van Luis Suarez en Mido al erg krap in de spitsen zaten.

'Ajax zet viertal Cruijff-volgers op non-actief'
Zaterdag, 9 april 2011 om 07:20
De problemen binnen Ajax houden aan. Een speciale commissie van de ledenraad sprak deze week in Barcelona met Johan Cruijff, maar algemeen directeur Rik van den Boog wacht de resultaten van deze zogenaamde ‘vredesmissie’ niet af. Dennis Bergkamp, Wim Jonk, Ruben Jongkind en Bryan Roy worden per 30 juni op non-actief gesteld door Ajax.
De vier trainers hebben met Cruijff en andere oud-spelers het technisch rapport ’Op weg naar georganiseerde chaos’ samengesteld. De boel binnen Ajax escaleerde, toen zowel het inmiddels opgestapte bestuur als de directie weigerde dit rapport uit te voeren. Nu gaat de clubleiding nog een stap verder, door Bergkamp, Jonk, Jongkind en Roy de wacht aan te zeggen.
Al eerder werd overwogen om Bergkamp en Jonk op non-actief te stellen, maar de coaches mogen in ieder geval het seizoen afmaken. De Telegraaf weet dat Van den Boog vrijdagmiddag alle jeugdtrainers bij elkaar heeft geroepen en zijn beslissing kenbaar heeft gemaakt. Overigens waren Bergkamp, Jonk, Jongkind en Roy niet bij de bewuste bespreking aanwezig.
De vier trainers zouden ook nog niet op de hoogte zijn van het voornemen van de Ajax-directie om ze na 30 juni buiten de poort te zetten. Toen er tijdens de bewuste bespreking op De Toekomst gevraagd werd of er niet eerst op het resultaat van de ’vredesbesprekingen’ moest worden gewacht, liet Van den Boog weten dat hij als directeur niets te maken heeft met de actie onder leiding van ondermeer de ereleden Michael van Praag, Arie van Os en Hennie Henrichs.
Van Voetbalzone.nl
Shit just got real. Ik verwacht morgen acties van supporters. Deze man moet de toegang tot de Arena en de Toekomst ontzegt worden.