AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

pieters werd helemaal weggespeeld door beerens en narsingh. en dat is onze oranje linksback.

hahaha bouma rood :roflol:

bouma moet echt afvallen wat een dikkertje gek

t*fus Toivonen. Echt weer een PSV-goal met zo'n overtreding voorafgaand aan de goal.

Laatst bewerkt:
heerlijke wedstrijd heb genoten 7 uur samenvattingen kijken

terecht. had assaidi die bal maar af moeten geven. ongelofelijk.

nu wordt twente kampioen in de arena denk ik...

Wat is die Vink toch een

Ik neem aan dat dit negatief bedoelt is.
Ik vond hem juist goed fluiten! Bovendien respecteer ik het feit dat hij eerlijk is, hoe veel scheidsrechters proberen zich er tegenwoordig wel niet uit te lullen... en ontkennen dat er een fout gemaakt is ;)
Vink kon het moeilijk zien, omdat hij de bal volgt tijdens het spelletje. Voor dit soort overtredingen heeft hij ook zijn assistenten nog!
Misschien videobeelden een idee? :rolleyes:

ps. Die Toivonen is echt een kl***zak, bah.. misselijke kerel.

Echt een fl**ker die toivonen.. Ze volgende schorsing wacht op hem! :)

Haha, heerlijk. Komt alleen ff aanzetten om te zeggen dat Ivo Niehe niet weet waar hij over praat.

Ik neem aan dat dit negatief bedoelt is.
Ik vond hem juist goed fluiten! Bovendien respecteer ik het feit dat hij eerlijk is, hoe veel scheidsrechters proberen zich er tegenwoordig wel niet uit te lullen... en ontkennen dat er een fout gemaakt is ;)
Vink kon het moeilijk zien, omdat hij de bal volgt tijdens het spelletje. Voor dit soort overtredingen heeft hij ook zijn assistenten nog!
Misschien videobeelden een idee? :rolleyes:

ps. Die Toivonen is echt een kl***zak, bah.. misselijke kerel.

Echt een fl**ker die toivonen.. Ze volgende schorsing wacht op hem! :)

we doen toch aan profvoetbal ? alles is geoorloofd - als een ajaxied dit had gedaan en ze hadden hierdoor gewonnen dan is het zeker oke - wees blij man - jullie hebben op 1 punt psv na het nog in eigen hand - psv pakken wij wel aan :)

we doen toch aan profvoetbal ? alles is geoorloofd - als een ajaxied dit had gedaan en ze hadden hierdoor gewonnen dan is het zeker oke - wees blij man - jullie hebben op 1 punt psv na het nog in eigen hand - psv pakken wij wel aan :)
Tuurlijk wordt het beter geaccepteerd, maar het zou bij mij persoonlijk een nare bijsmaak houden.

Ik heb zelf ook profvoetbal gespeeld, maar dat betekent niet dat iedereen daar zulke streken uit kan halen...
Er bestaat ook nog zoiets als fair play, en sommige mensen hechten daar blijkbaar meer waarde aan dan anderen!

Ik heb zelf ook profvoetbal gespeeld, maar dat betekent niet dat iedereen daar zulke streken uit kan halen...
Er bestaat ook nog zoiets als fair play, en sommige mensen hechten daar blijkbaar meer waarde aan dan anderen!

sorry marvin , maar de italianen/engelsen/duitsers zullen je allemaal uitlachen
om deze opmerking
+ het was gewoon pootje haken meer niet een slimmigheidje - volgens mij ben je een beetje jaloers op dit voetbalgogme van ola ;)

hufters heb je nodig in het veld.

Terug
Naar boven