- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boerrigter is 24, speelt nog in de Jupiler League en is in het verleden al te licht bevonden. Ik begrijp deze aankoop niet zo goed. Ik schat Özbiliz qua potentie hoger in. Boerrigter is ook iemand die het van z'n voorzet en trap moet hebben, en Ajax heeft geen spits die kopgoals maakt.

Volgens De Telegraaf was er nog geen akkoord tussen de clubs. Dat er een persoonlijk akkoord zou zijn spreekt Ajax ook tegen. Wel zegt Ajax de speler te volgen.

Ik heb Ebecilio en Ozbiliz nog geen een wedstrijd zien overtuigen. Valt me echt enorm tegen. Acties stranden vaak bij de derde verdediger, die ze proberen te passeren en hebben beiden totaal geen schot. Ik snap ook niet dat die Ozbiliz af en toe corners neemt. Verschrikkelijk zijn die.
Dan vind ik Boerrigter een goede aankoop. Vergelijkbaar met Mertens, maar je bent geen acht miljoen kwijt.
Wij hebben wel een kopsterke spits maar er komen nauwelijks voorzetten vanaf de zijkant. Janko iets voor jullie![]()
Ik wil wel graag een spits bij Ajax die nog een beetje mee kan voetballen
Al zou hij als pinchhitter echt niet verkeerd zijn, al is hij daar te duur voor.Uiteraard spreekt Ajax dit tegen, het is immers verboden om een speler te benaderen zonder toestemming van de club. Als Ajax nog geen overeenstemming heeft met RKC, mogen ze Boerrigter niet benaderen. Maar de Telegraaf zal dit niet zomaar verzinnen lijkt me.
Özbiliz is een wat fletse jongen, maar heeft zeker kwaliteiten. Hij moet alleen de schroom wat meer van zich af gooien. Vergeet niet dat hij bijna 3 jaar lang geblesseerd is geweest, dat heeft hem ook geremd in z'n ontwikkeling.
Ik vind Boerrigter niet vergelijkbaar met Mertens. Mertens is echt 2 klassen beter.
---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------
Nee, bedanktIk wil wel graag een spits bij Ajax die nog een beetje mee kan voetballen
Al zou hij als pinchhitter echt niet verkeerd zijn, al is hij daar te duur voor.
Mertens vond ik tegen Feyenoord echt helemaal niks.