AndroidHealthClinic

AFCA Ajax topic

ben benieuwd wat feyenoord tegen psv gaat doen

expres verliezen, of toch nog europees voetbal proberen te halen.

:roflol: Jij denkt ook nog echt dat Feyenoord de vorige keer expres verloor? Alle teams hadden het lastig tegen Twente en als andere teams verloren was het normaal.. verliest Feyenoord en is er sprake van opzet :roflol:

Inderdaad zeg. Wat een zegen was die blessure van Blind. Een jonge top linksback. Eindelijk!

:roflol: Jij denkt ook nog echt dat Feyenoord de vorige keer expres verloor? Alle teams hadden het lastig tegen Twente en als andere teams verloren was het normaal.. verliest Feyenoord en is er sprake van opzet :roflol:

waar zeg ik dat dan?

Supporters van feyenoord hebben aangegeven liever te verliezen van psv dan dat ajax kampioen wordt, lekker als je dan in het 1e speelt en je supporters willen dat je verliest

Die feyenoorders zullen 100% gemotiveerd zijn tegen PSV. Dat kan niet anders na de grootste vernedering in de historie van hun club.

Ik ben benieuwd of de Boer nog actie gaat ondernemen richting El Hamdaoui. Wat een respectloze, arrogante idioot is dat toch ook. Lekker tot 1 juli poep laten scheppen langs de Toekomst en dan verkopen.

Nee, nog leuker :D Die koekenbakker op de bank zetten en 20 min warm laten lopen om hem vervolgens niet in te brengen :roflol: Dat nog 2 keer doen en je kan m ontbinden op werkweigering

Het is echt schrijnend om te zien dat hij de bal rond de middenlijn aangespeeld krijgt en dat hij dan vervolgens gaat proberen om vanaf de middenlijn naar de goal te dribbelen en onderweg 6 man uit te spelen. Ik dacht dat Suarez af en toe onmogelijke acties probeerde, maar dit slaat echt alles. En dan nog zeiken en schelden ook als je 1x de bal niet krijgt.

Ajax heeft vanmiddag geluk gehad, maar het gebrek aan kwaliteit was toch echt duidelijk zichtbaar. Het resultaat van jarenlang slecht beleid voeren, slecht inkopen en een gebrek aan kwaliteit kwam vanmiddag allemaal samen in de eerste helft. Maar blijkbaar vind Ajax het prima, getuige de aankoop van Boerrigter. Ajax is tevreden met middelmaat. Echt om te huilen. Gaat er eindelijk wat drijfhout de deur uit (Sno, Wielaert, Oleguer), halen we dezelfde kwaliteit gewoon weer terug.

Ik vind Schone trouwens wel ECHT goed. Geweldige middenvelder.

El Hamdaoui is gewoon totaal geflopt. Dan mogen we nu wel concluderen denk ik. Hij kan absoluut voetballen, maar bij Ajax wil het niet zo vlotten. Verkopen van de zomer.

Ik vind Schone trouwens wel ECHT goed. Geweldige middenvelder.

El Hamdaoui is gewoon totaal geflopt. Dan mogen we nu wel concluderen denk ik. Hij kan absoluut voetballen, maar bij Ajax wil het niet zo vlotten. Verkopen van de zomer.

schone is toch transfervrij aan het eind van het seizoen ?

Waarom schone kopen als je lodeiro hebt?

schone is toch transfervrij aan het eind van het seizoen ?

Volgens mij wel. Zou een versterking zijn voor elke club in Nederland denk ik. Ontwikkeld zich goed, is verder dan de Jong denk ik.

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:51 ----------

Waarom schone kopen als je lodeiro hebt?

Eens, maar we hebben ook de Zeeuw en de Jong die er allebei niet uit komen bij Ajax. Als je Schöne transfervrij kan oppikken en de Zeeuw voor 4-5 miljoen kan verkopen zou dat prima zijn denk ik.

Schone zit iig meer power in dan bij de Zeeuw.

Van den Boog gaat wegh :cheer:

Als Overtoom die penalty er toch eens had ingeschoten....

Van het AD.nl

'De dubbel ultieme revanche'
Een zware blessure noopt hem al vroeg te stoppen met voetballen. Van den Boog: 'Of er nu iets van me afvalt? Nou, nee. Misschien als we straks kampioen zijn, dat er dán iets van me afvalt. De dubbel zou trouwens de ultieme revanche zijn

Geeft alleen maar weer aan waarom hij er zit. Mocht Ajax kampioen worden staat hij zichzelf als eerste op z'n borst te kloppen en te roepen dat het goed gaat. Als Ajax nog kampioen wordt hebben ze alle geluk van de wereld.

Ik lees trouwens net dat El Hamdaoui gisteren richting en in het vak met Ajax supporters heeft gespuugd. Maar verder is het een hele nette, lieve jongen die goed met kritiek om kan gaan hoor.

ja maar way wil jke ermee bereiken om hem eruit te halen? hamadoui in vorm = beter dan 90% van de andere spelers van ajax

Terug
Naar boven