Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Mounir snapt er geen **** van en gaat het ook nooit meer begrijpen.

Je ziet nu ook dat de andere spelers hem geen ballen meer gunnen dus de enige optie is hem niet meer erin zetten.

Zoals het gisteren ging tegen NEC kan je beter nog de Zeeuw erbij zetten op het middenveld en Siem de Jong in de spits zetten. El Ham heeft een aantal mogelijkheden flink om zeep geholpen.

De Zeeuw vind ik even dramatisch als Mounir. Die hoef ik ook nooit meer te zien in een Ajax shirt.

waarom hebben ze die gnoom in de 1ste instantie gekocht?

wat massa op het middeveld is veel belangrijker

waarom hebben ze die gnoom in de 1ste instantie gekocht?

wat massa op het middeveld is veel belangrijker

Misschien een leuke positie voor pizza? IMO hadden ze beter Jari kunnen terughalen ipv El H. inlijven in de trots van Amsterdam. Die is misschien altijd geblesseerd, maar is iig goed voor het teamgevoel. :cool:

hmm, welke spits zou goed zijn voor Ajax...Dost :D

maar een middevelder met wat power zou ook wel handig zijn.

dat verkapte C-middeveld van jullie gaat nergens over.
Je kan nog beter die kwal toivonen erbij zetten, schijnt ook een hele fijne gozer te zijn voor de teamsfeer.

nikos machlas terughalen

Yakubu! Eindbaas op het middenveld.

Want Sneijder en Van der Vaart zijn niet goed?

Heeft niets met lengte te maken maar met kwaliteit. Zodra je mensen gaat scouten op hun lengte kan je beter ophouden.

De Zeeuw vind ik even dramatisch als Mounir. Die hoef ik ook nooit meer te zien in een Ajax shirt.

Eens, bij een goed bod verkopen. Als ze De Zeeuw en El Hamdaoui samen willen kopen krijgen ze nog extra korting. Weg met die AZ-k*tjes die er niks van snappen.

Leuk maar totaal irrelevant.

hij heeft bij ajax ook knappe goals gemaakt... mensen die liever een falend ajax zien dan mounir in de spits snappen er niks van, mounir met enigsinds vertrouwen = 1 van de beste mannen die ajax heeft... overigens vind ik dat ajax en andere clubs te slecht met terugkerende veteranen omgaan... litmanen, davids, stam etc. konden allemaal meer voor ajax nog betekenen als ze gedaan hadden vind ik:) terughalen van de hunter en babel stap 1, sneijder/vd vaart/heitinga/de jong to follow

Terug
Naar boven