AndroidHealthClinic

afgevallen in mijn gezicht.. zo lelijk!

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat het pas een serieuse kwestie is wanneer je het, spontaan, van buitenstaanders hoort. is dit niet het geval, kan je voor jezelf zeggen dat het tussen je oren zit.

Sterkte.
 
Ach serieuze kwestie.. je hoort het sowieso op een bepaald moment wel als je op dieet gaat en veel vet verliest. Een voller gezicht zal er wat beter uitzien, maar goed je moet er iets voor over hebben ;)
 
Ik denk dat het pas een serieuse kwestie is wanneer je het, spontaan, van buitenstaanders hoort. is dit niet het geval, kan je voor jezelf zeggen dat het tussen je oren zit.

Sterkte.

Ach, wat je van buitenstaanders hoort, helemaal zo onbetrouwbaar als het maar kan:rolleyes:
Heb laatst ook nog van iemand gehoord , je eet zeker te weinig (terwijl die helemaal niet weet wat ik eet) etc etc maar ik wed dat ik van anderen makkelijk nog steeds een berg gezeik kan krijgen van dat ik te vet ben en maar eens moet gaan trainen:o
Een serieuze kwestie is het sowieso niet ik geloof niet het schade kan voor je gezondheid. Of je het lelijk vind is natuurlijk erg per persoon verschillend. En als je je kop lelijk vind als je droger bent maar je lichaam lelijk als je vetter bent ja, dan wordt het kiezen uit 2 kwaden :P
 
:( Ik zie bij mij ook de rimpels verdiepen en m'n wangen beginnen wat in te vallen, helaas...
We kunnen nog overwegen om ons gezicht op te laten spuiten met ons eigen buikvet ;)

Mijn ectoman zit onderhand zo'n beetje standaard op 6 tot 8% bf en die noemt zichzelf al skeletor, tja dan moet ik wel meedoen :D
 
Ik heb het ook
maar vindt het mooier zo
 
ik heb besloten dat ik me er maar bij neerleg. De rimpels die zijn ontstaan door stress laat ik in de nabije toekomst wel opvullen. Maar dat zijn maar 2 kleine dus dat valt welmee..
 
Ik ben tegenover januari nu 4 kg afgevallen...
Als ik op foto's kijk zie ik dat mijn gezicht toen ook veel voller was...


Ahja wat heb je zelf het liefste?
Een strak lichaam en een dun gezicht of een bierbuikje en een voller gezicht...

Voor mezelf kies ik toch wel optie 1... Ik word daar veel vrolijker van als ik kleren ga kopen en dergelijke :o
 
Ik ben tegenover januari nu 4 kg afgevallen...
Als ik op foto's kijk zie ik dat mijn gezicht toen ook veel voller was...


Ahja wat heb je zelf het liefste?
Een strak lichaam en een dun gezicht of een bierbuikje en een voller gezicht...

Voor mezelf kies ik toch wel optie 1... Ik word daar veel vrolijker van als ik kleren ga kopen en dergelijke :o

Me toooo! :)
 
Dan maar een dun gezicht inderdaad!
Mijn gezicht tekent ook altijd vreselijk tijdens het cutten... Ga momenteel ook
als een skeletje door het leven, beetje make-up doet dan wonderen haha :rolleyes:
 
Vind het nooit zo'n probleem (is sowieso lang geleden datk dat gehad heb, tijd om weer eens te cutten :P ), vind het eerder een probleem datk tijdens de bulk al snel zo n opgeblaze kop krijg
 
Back
Naar boven