- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Nee slimpie,het gaat over het het totaalpakket van ijs.Als je je er een beetje in verdiept(iets wat jij niet doe,behalve googelen)Dan zie je dat het ijs in jaren niet zo groot is geweest.Meeste ijsgroei in 100 jaar.En als je je verder verdiept in de noordpool dan kom je erachter dat er in de laatste 100 jaar al minder ijs heeft gelegen dan nu.Jij wilt niet geloven wat er echt gebeurt.Wat jij wilt is achteraan sluiten in de rij van schapen van al gore en alles geloven wat hij je vertelt.En ook al zie je de waarheid dan zal je dit niet toegeven om je aan je standpunt te houden.Erg dom.Oh ja,wanneer gaan we het over de zuidpool hebben?Er zijn zeker 50 artikelen die zeggen dat dit ook achteruit gaat.Kan niet wachten.Of ben je zo wijs om dit toch maar achterwege te laten.
Teil je moet hem toch meer bijstaan want alleen red ie het niet.
Lijkt me toch eerder dat jij hier de armchair meteoroloog bent en alles van internet haalt. Waarbij je dan ook nog eens iedere statistiek zo misbruikt dat het jouw opvattingen onderbouwt. Statistisch inzicht is in ieder geval niet je sterkte punt.
En waarom wordt Al Gore er iedere keer bijgehaald. Ik heb die film niet eens gezien. Populair wetenschappelijke films boeien mij maar weinig en Al Gore is voor mij niet 1 of andere klimaatmessias. Mooi dat hij klimaatwetenschap populair maakt bij een groot publiek maar je mij niet zien dwepen met de bevindingen van 'An Incovenient Truth'.

Of ben je zo wijs om dit toch maar achterwege te laten.