AndroidHealthClinic

Afkoeling aarde

De verontschuldigingen waarover jij het hebt zijn over zaken die wat te zwart wit werden gesteld. Het gaat niet over de kern van de zaak, oeps had je dat gemist?

Ik geloof eerder een man als Gore dan jou, om eerlijk te zijn.

Het broeikaseffect is geen feit? Hallo? Einde discussie voor mij.

Ik ben er van overtuigd dat Al Core wel degelijk iets in gang heeft gezet. Iets positiefs, wat jullie helaas niet weten te appreciëren.

Al Gore is een flapdrol. Hij verbruikt in z'n huis 20 keer meer stroom dan in een doorsnee amerikaans huishouden. Hij runt ook een bedrijf waar je eco-credits kunt kopen. Je moet dan je energieverbruik invoeren, en de site geeft aan hoeveel je schuldig bent, en dat geld moet je dan betalen, als je wilt tenminste. Dat geld gaat allemaal naar meneer Gore zelf.

Al Gore is een flapdrol. Hij verbruikt in z'n huis 20 keer meer stroom dan in een doorsnee amerikaans huishouden. Hij runt ook een bedrijf waar je eco-credits kunt kopen. Je moet dan je energieverbruik invoeren, en de site geeft aan hoeveel je schuldig bent, en dat geld moet je dan betalen, als je wilt tenminste. Dat geld gaat allemaal naar meneer Gore zelf.
link naar die site?

afkoeling damn weer hogere stookprijzen!

De instantie die de 'smear campaign' begon tegen Al Gore is een groepje conservatieven, ook niet echt betrouwbaar dus.

TCPR is a global warming denial group actively working to discredit information about climate change and anyone who works to educate the public about it. The TCPR reportedly joined the ‘Civil Society Coalition on Climate Change’, a group that claims to have “been established as a response to the many biased and alarmist claims about human-induced climate change, which are being used to justify calls for urgent action by governments.”

TCPR ‘staff and scholars’ are made up of individuals who have supported anti-environment causes and/or received support from anti-environment groups. TCPR president Jason ‘Drew’ Johnson has a long background of working for groups that deny global warming and seek to discredit it. Others have openly called environmental activism “destructive”. MediaMatters.org has some of the details:

Further, as part of the Charles G. Koch Summer Fellow Program, Johnson interned at the American Enterprise Institute (AEI) in 2002. As MSNBC host Keith Olbermann noted on the February 27 edition of Countdown, Johnson worked at “the same American Enterprise Institute that takes money from big oil, cheerleads the war in Iraq, and consistently, and now to pretty consistent laughter, downplays global warming.” Indeed, AEI has received nearly $1 million in funding from ExxonMobil in recent years. Moreover, according to The Washington Post, AEI “has been soliciting critiques” of the Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC) report released in February and “has offered $10,000 to academics willing to contribute to a book on climate-change policy.”

TCPR scholar Charles Van Eaton also serves as a trustee for the Lincoln Heritage Institute (LHI). The institute’s “About LHI” page declares: “We … cannot stand idly by and allow … destructive environmental activism … to become an accepted way of life in America.”

http://earthfirst.com/tcpr%E2%80%99s-campaign-of-misinformation-about-al-gore%E2%80%99s-energy-use/

Maar vooral geloven in stromannen van de industrie. De industrie heeft toch alleen maar goede intenties.

Maar goed Earthfirst zijn natuurlijk gewoon een stel linkse k*thippies die alle belang hebben bij minder vervuiling door de industrie.

Ik misken niks ik denk alleen dat sommigen onderschatten wat voor vernietigende kracht de mens zelf momenteel in huis heeft. Een soort die hele eco-systemen op de rand van de afgrond brengt en in no time alle fossiele brandstoffen opbruikt zal in ieder geval weinig goeds doen voor de wereld waar hij op leeft. Stelletje nestbevuilers zijn we, niet zindelijk genoeg om ons eigen kamer niet onder te schijten.

Zonne-activiteit is van enige invloed op het klimaat maar lang niet zo groot als andere invloeden die dichter bij huis gevonden kunnen worden.

[Link niet meer beschikbaar]

Het KNMI zullen ook wel een stel prutsers zijn die gewoon meegaan met hoe de millieukliek over het klimaat denkt.

Daar ging mijn vorige treat over,het knmi word betaalt door de staat.
In ruil daarvoor moeten ze bepaalde richtlijnen volgen.Als in 2 maanden de temperatuur 7 weken onder het gemiddelde ligt,benoemen ze die 1 ne week boven het gemiddelde.Van die andere 7 weken hoor je niets,van daar dat hun geloofwaardigheid op de proef word gesteld op de rest van de weer forums.
De zonneaktiefiteit is juist van hele grote invloed volgens de laatste onderzoeken.Vandaar dat voor de winter al bekend was dat dit wel eens een hele strenge winter kon worden omdat de zonneaktiefiteit zo goed als nul is.
Overal om ons heen zijn sneeuwrecords gebroken in een heel vroeg stadium.
De noordpool is nog nooit zo snel gegroeit als dit jaar,maar daar hoor je nu niets meer van.En dan moeten we nog afwachten wat de winter ons verder brengt.

Ja goh het ijs groeit harder aan dan ooit te voren, wat gek toch als het ijs eerst bijna het minimumrecord van 2007 heeft bereikt. Des te meer ijs er smelt des te meer het ook kan aangroeien.

Als het ijs in de zomermaanden blijft liggen zal er ook minder aangroei zijn. Drie meter dik ijs groeit minder hard dan een laagje ijs van 2 cm.

Afkraken is makkelijk! Wat heb jij al gedaan voor het milieu?

Ja goh het ijs groeit harder aan dan ooit te voren, wat gek toch als het ijs eerst bijna het minimumrecord van 2007 heeft bereikt. Des te meer ijs er smelt des te meer het ook kan aangroeien.

Als het ijs in de zomermaanden blijft liggen zal er ook minder aangroei zijn. Drie meter dik ijs groeit minder hard dan een laagje ijs van 2 cm.

Nee slimpie,het gaat over het het totaalpakket van ijs.Als je je er een beetje in verdiept(iets wat jij niet doe,behalve googelen)Dan zie je dat het ijs in jaren niet zo groot is geweest.Meeste ijsgroei in 100 jaar.En als je je verder verdiept in de noordpool dan kom je erachter dat er in de laatste 100 jaar al minder ijs heeft gelegen dan nu.Jij wilt niet geloven wat er echt gebeurt.Wat jij wilt is achteraan sluiten in de rij van schapen van al gore en alles geloven wat hij je vertelt.En ook al zie je de waarheid dan zal je dit niet toegeven om je aan je standpunt te houden.Erg dom.Oh ja,wanneer gaan we het over de zuidpool hebben?Er zijn zeker 50 artikelen die zeggen dat dit ook achteruit gaat.Kan niet wachten.:DOf ben je zo wijs om dit toch maar achterwege te laten.
Teil je moet hem toch meer bijstaan want alleen red ie het niet.

Je kan je nog beroepen over het feit dat het 1 jarig ijs is.(heb ik je bij de vorige treat ook al vertelt)Ook kan je het hebben dat het op sommige gedeeltes niet meetbaar is vanwege de enorme sneeuwval dit jaar.(Ook nooit eerder gemeten zoveel sneeuw in zo,n korte periode).Of over die arme ijsberen die elkaar opeten omdat het ijsoppervlak zo klein is dat ze geen eten kunnen vinden.Verzin of google maar wat.

Het is heel goed om aan het milieu te denken,hoe meer mensen hoe beter.Maar wat heeft dat te maken met de wereldtemperatuur?
Weet je best. Als de temperatuur stijgt dan smelt het ijs en lopen bepaalde stukken land onder water (zoals NL). Maar dat niet alleen, doordat de warmwaterstromen verminderen kan een heel klimaat veranderen en een ijstijd ontstaan.

Door tegen oplossingen tegen co2 te zijn, riskeren jullie contra groep deze mogelijke evolutie.

Afkraken is makkelijk! Wat heb jij al gedaan voor het milieu?

minder energie verbuiken dan hij.

Bedankt baka boko, goed antwoord!

Ik zie mezelf als redelijk energie zuinig. Onbewust let ik erg op m'n energie verbruik. Heb overal spaarlampen, doe de was op lage temperatuur, douche nooit langer dan 3 tot 5 minuten en ik ga bijna altijd op de fiets als ik weg ga.

Nee slimpie,het gaat over het het totaalpakket van ijs.Als je je er een beetje in verdiept(iets wat jij niet doe,behalve googelen)

the ****ing irony. the ****ing irony.

Dan zie je dat het ijs in jaren niet zo groot is geweest.Meeste ijsgroei in 100 jaar.En als je je verder verdiept in de noordpool dan kom je erachter dat er in de laatste 100 jaar al minder ijs heeft gelegen dan nu.Jij wilt niet geloven wat er echt gebeurt.Wat jij wilt is achteraan sluiten in de rij van schapen van al gore en alles geloven wat hij je vertelt.En ook al zie je de waarheid dan zal je dit niet toegeven om je aan je standpunt te houden.Erg dom.Oh ja,wanneer gaan we het over de zuidpool hebben?Er zijn zeker 50 artikelen die zeggen dat dit ook achteruit gaat.Kan niet wachten.:DOf ben je zo wijs om dit toch maar achterwege te laten.
Teil je moet hem toch meer bijstaan want alleen red ie het niet.

Pathetic.

HET GAAT NIET OM AL GORE. Al Gore heeft geen Nobelprijs gewonnen in de natuurkunde, maar de nobelprijs voor de vrede.
Kappen nu met die ****ing stroman acties. Verzin eens wat nieuws en loop geen onwaarheden te verkondigen. De groei en afname van ijs op de verschillende plekken op aarde verloopt absoluut niet contradictair met global warming.

Verder ben ik heel benieuwd naar de onderzoeken die stellen dat de zonne-aktiviteit inderdaad zo erg belangrijk is. Aangezien jij boven de gemiddelde google-armchair-klimaatwetenschapper staat, moet je me die kunnen voorleggen. Doorgaans kun je overigens net zo goed aan een creationist vragen naar bewijs voor de schepping, maar goed.

Ook die 50 artikelen over de Zuidpool: ik ben er benieuwd naar. Net als die lijst met 30.000 wetenschappers. Put your references where your mouth is.

Terug
Naar boven