XXL Nutrition

Afslankeiwit i.p.v. whey?

waarom zou je dit doen? afslankeiwit is gewoon dure whey

Wat is nou je andere vraag?

Afslank eiwit zou "meer vullen". Maar het is gewoon weer een ander soort eiwit. Hou het gewoon op whey perfection

zit ook niet zodanig veel eiwit in per 100gr... vind het vooral duur...

Lol @ de term "afslankeiwit". Is gewoon commerciele bullshit. Neem gewone whey en pas het aan aan je behoeften.

Als ik het goed voor heb zitten in de afslank eiwitten ook trage eiwitten waardoor de shake goed vult en je lang van eiwitten voorzien bent. Rommel is het zeker niet maar met gewone Whey eiwitten en een bak kwark kom je even ver.

antwoord op je vraag: 1 boterham is geen maaltijd

ja hoor, maar het gaat om 150-200kcal dus dan maakt het niet zoveel uit wat je eet

B&F is echt een grote voorloper wat betreft leuke commerciele termen te gebruiken :roflol:

Het gaat uiteindelijk allemaal om een kcal tekort

Afslank-eiwit is stukken dikker als whey perfection, waardoor je langer een vol gevoel hebt met hetzelfde aantal kcal.

• Topic Starter Topic Starter
ja hoor, maar het gaat om 150-200kcal dus dan maakt het niet zoveel uit wat je eet
In dat geval zit ik goed, want mijn aantal kcal per dag zijn goed en de verhoudingen kloppen ook. Ik wou gewoon enkel weten of het klopt dat deze snack veel energie geeft en of dit gewoon een goed tussendoortje is.

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Lol @ de term "afslankeiwit". Is gewoon commerciele bullshit. Neem gewone whey en pas het aan aan je behoeften.
Maar voor het cutten lijkt dit afslankeiwit beter, omdat dit carnitine bevat, waardoor de vetverbranding wordt gestimuleerd.

Ik zit in mijn cut en ik zit eraan te denken om mijn whey shakes te vervangen door afslankeiwit:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...t-sportsnutrition/afslank-eiwit/#beschrijving

Nog een vraagje, dit gebruik ik als pre-workout (30 min voor de training). 1 snede volkorenbrood met 15gr pindakaas en 20gr honing.

Ik doe 3x per week KT en ongeveer 2 - 4x cardio.

Is jou pre-workout een snede volkorenbrood met pindakaas? Is er een bepaalde reden waarom je die 30 minuten voor je training doet?

In dat geval zit ik goed, want mijn aantal kcal per dag zijn goed en de verhoudingen kloppen ook. Ik wou gewoon enkel weten of het klopt dat deze snack veel energie geeft en of dit gewoon een goed tussendoortje is.

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Maar voor het cutten lijkt dit afslankeiwit beter, omdat dit carnitine bevat, waardoor de vetverbranding wordt gestimuleerd.

'Afslankeiwit' is alleen maar beter voor B&F, omdat ze er meer winst op maken.

Gewoon zorgen dat je op een tekort zit, dit zorgt voor de nodige grammetjes fatloss. Uiteraard wel onderbouwd afvallen (niet -1000 kcal bijv)

Terug
Naar boven