XXL Nutrition

Aftrainen!

Fady10

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
102kg
hallo ik zou me even voor stellen me naam Is Fady. Ben 21 jaar en ben 1.88 m

Ik heb wat vragen. Ik ben al een lange tijd met massa trainen en het gaat echt lekker. Ik heb nu een gewicht bereikt van 100 kg. Mijn streef is gewicht 105kg voor 31 dec. Mijn sets zijn 4x8.

Voor de rest train ik borst triceps. rug biceps en schouders benen. en natuurlijk varieer ik dit ook.

Mijn vraag is ik wil 92 kilo droog worden. Ten eerste is dat reeel? Rond de 8 procent wil ik zitten. Ten 2de hoe moet me voeding er uit zien en me training?. Want ik wil niet te veel massa verliezen. Ik weet dat ik wat massa verlies maar wil niet dat het TE Snel gaat.

Me voeding tot nu ziet er als volgt uit.

Ochtend 07:30 400 ml melk met pap en havermout beide 50 gram 3 eieren en 1 banaan. Daarna eet ik nog 10 tot 12 boterhammen met pinda kaas of kipfilet tussen 10 en 15:00 uur. Daarna train ik.

Avond eten is rijst met kip groente etc.

En rond 21:30 nog een bak kwark.

Ik weet als ik af train dat ik minder brood moet eten. Graag zou ik hulp hebben bij het aftrainen hoe me eetschema er uit moet zien ongeveer en me training

Handig om je huidige vetpercentage erbij te vermelden

• Topic Starter Topic Starter
Ahh sorry mijn vetpercentage is nu rond de 18 procent. Het probleem zit hem echt bij de buik

Graag zou ik tips van mensen hebben die hier mee ervaring in hebben

En mij hier in kunnen helpen.

Offtopic:

Gewoon elke zin in een nieuwe post blijven posten, komt vanzelf goed.

als je BF 18 is dat zit het probleem niet alleen bij je buik

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 13:46 ----------

waarschijnlijk overal

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 13:47 ----------

92 kg op 8 % is denk ik niet reëel

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 13:48 ----------

je moet 10% BF droppen, dat is meer dan 10 kg vet.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 13:49 ----------

je zal gewoon minder moeten eten, dus bijvoorbeeld wat boterhammen schrappen, net zo lang tot je af begint te vallen.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 13:50 ----------

Gewoon hetzelfde blijven trainen, eventueel cardio toevoegen, maar dat hoeft niet per se.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 13:51 ----------

Kijk bijvoorbeeld eens in mijn Contest log hoe ik dat aangepakt heb. Ik heb toen van 11% naar 6% gecut.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 13:52 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f277/bob-contest-log-2012-a-308368/

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Kenn
Pindakaas!

8%.. je eindigt eerder op 83 kilo ofzo

Ik ben nu een maandje bezig met Cutten en ben 4 kilo ongeveer kwijt ben van 102 naar 98 kilo.

Mijn eetschema op trainingsdagen ziet er zo uit.

2674 262 246 64
KCal Kh Eiwit Vet

Op rustdagen ziet het er zo uit

2434 197 237 45
KCal Kh Eiwit Vet.

Mijn trainingschema is 4x8 maar 45 sec rust heb ik steeds Na de laatste set doe ik wat lichter en maak ik herhalingen van 15x en ben ik met een uurtje ongeveer klaar. Daarna doe ik nog 15 min tot 20 min cardio en voor de training 10 min warmingup.

Mijn vraag is ziet dit er beetje reeel uit? ben nu wel 4 kilo kwijt. Ik doe het ook heel rustig aan wil niet in 1 keer heel veel massa verliezen.

En hoe zou ik mijn training nog kunnen aanpassen? of gewoon op 4x8 blijven

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 23:54 ----------

Gaat je niet lukken, dit is 10% vet wat je kwijt wilt.
Hoelang wil je hiervoor uitrekken?

Hoelang ik hier voor uit wil trekken sowieso 6 tot 8 maanden.

Ik ben nu een maandje bezig met Cutten en ben 4 kilo ongeveer kwijt ben van 102 naar 98 kilo.

Mijn eetschema op trainingsdagen ziet er zo uit.

2674 262 246 64
KCal Kh Eiwit Vet

Op rustdagen ziet het er zo uit

2434 197 237 45
KCal Kh Eiwit Vet.

Mijn trainingschema is 4x8 maar 45 sec rust heb ik steeds Na de laatste set doe ik wat lichter en maak ik herhalingen van 15x en ben ik met een uurtje ongeveer klaar. Daarna doe ik nog 15 min tot 20 min cardio en voor de training 10 min warmingup.

Mijn vraag is ziet dit er beetje reeel uit? ben nu wel 4 kilo kwijt. Ik doe het ook heel rustig aan wil niet in 1 keer heel veel massa verliezen.

En hoe zou ik mijn training nog kunnen aanpassen? of gewoon op 4x8 blijven

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 23:54 ----------

Hoelang ik hier voor uit wil trekken sowieso 6 tot 8 maanden.

ik zou me niet focussen op gewicht want die 92 kg gaat erg lastig worden op dat vetpercentage.
ga gewoon naar je gewenste bf en kijk vanuit daar verder, succes!

ik zou me niet focussen op gewicht want die 92 kg gaat erg lastig worden op dat vetpercentage.
ga gewoon naar je gewenste bf en kijk vanuit daar verder, succes!

Oke oke Duidelijk snap het. Maar mijn eetschema is die beetje goed en me training?

Oke oke Duidelijk snap het. Maar mijn eetschema is die beetje goed en me training?

je krijgt vrij weinig vet binnen, dit verhogen en evt op carbs verlagen.
wat is je onderhoud? Denk dat je in kcals misschien wel wat omhoog mag..
Als je begint met cutten zou ik kwa reps hetzelfde blijven doen wat je voorheen deed, dieper in de cut evt wat minder reps om kracht te behouden.
Maar voorlopig gewoon blijven doen wat je voorheen ook deed, misschien pak je zelfs wat spiermassa aangezien je genoeg vetreserves hebt die als energiebron aangesproken kunnen worden. Welke oefeningen doe je en in welke volgorde?

Laatst bewerkt:
je krijgt vrij weinig vet binnen, dit verhogen en evt op carbs verlagen.
wat is je onderhoud? Denk dat je in kcals misschien wel wat omhoog mag..
Als je begint met cutten zou ik kwa reps hetzelfde blijven doen wat je voorheen deed, dieper in de cut evt wat minder reps om kracht te behouden.
Maar voorlopig gewoon blijven doen wat je voorheen ook deed, misschien pak je zelfs wat spiermassa aangezien je genoeg vetreserves hebt die als energiebron aangesproken kunnen worden. Welke oefeningen doe je en in welke volgorde?

Ja ik heb uit met schema de vetten uit eten gehaald voor de rest gebruik ik nog beetje olie bij etc dus zou nog op 80 gram komen. Heb nu mijn kcal iets verhoogd op trainingsdagen en rust dagen.

Ik doe elke week andere oefeningen, Hier onder zie je 1 van me schema's

Mijn schema ziet er als volgt uit op maandag pak ik nu Borst biceps dit verander ik per 1 feb naar Borst triceps zelfde geld voor Rug met Biceps.

Maandag: Dumbbell Chestpress Dan bovenborst Dumbbell Fly En onder Borst.
Biceps: Biceps Curl Hammer Curl. Nog 2 maar kom zo niet op de naam

Woensdag: Deadlift, Pullups,uprightrow and Rowing.
Triceps: Dipping, skull cruchers, En nog 2 wat slecht kom weer niet op de namen.

Vrijdag: Benen: squat lunges, Calfraise Leg Curl
Schouders: neckpress, ARnoldpress, shoulderpress, military press.

Dit is 1 van me schema's

Ik heb mijn carbs verhoogt na 280 gram en mijn onderhoud is 3360.. Maar heb een andere vraag wat is de verhouding tussen carbs eiwit en vet 3-2-1 heb ik ergens gelezen klopt dat? Heb nu zo gedaan carbs 280 gram eiwit 230 gram en vet 50 gram is dat oké?

Terug
Naar boven