nadoria
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 38%
Ik ben nu 3 weken begonnen met krachttraining. Heb bij mijn sportschool 3 gratis personal trainingen gehad en heb er nog een te gaan dus wat dat betreft zit dat wel goed. Mijn vraag is of ik nu wel de juiste voeding binnen krijg om af te vallen. Mijn vetpercentage is al 1% omlaag gewicht zelfde gebleven en ben dus zwaarder geworden qua spieren[Afbeelding niet meer beschikbaar] ik train 3/4 x in de week.
17JAAR
76,3 KG
166 CM
38% vetpercentage
dit is wat ik op een dag eet.
Ochtend 7:30
oatmeal met amandelmelk en een banaan.
Tussendoortje 10:30
ongeveer 1/3 1/2 komkommer 1 kiwi
Middag 12:45
eerst waren het 4 crackers van wasa met een dun laagje pindakaas, nu ga ik voor een volkorenbrood met pindakaas.
tussendoortje 15:30
soort van pannenkoek met als ingrediënten banaan en 2 eieren . Of een groentje/fruitshake met spinazie banaan en eventueel avocado of een mango.
avondeten 19:00/ 20:00
spinazie met groente vis met groente zoete aardappel met groente verschilt meestal.
tussendoortje 21:00
handjevol amandelen/walnoten Ik drink op een dag minimaal 1 liter water. En hoe zit het met fruit hoeveel stuks ''mag'' je op een dag eten ivm de suikers? alvast bedankt.
17JAAR
76,3 KG
166 CM
38% vetpercentage
dit is wat ik op een dag eet.
Ochtend 7:30
oatmeal met amandelmelk en een banaan.
Tussendoortje 10:30
ongeveer 1/3 1/2 komkommer 1 kiwi
Middag 12:45
eerst waren het 4 crackers van wasa met een dun laagje pindakaas, nu ga ik voor een volkorenbrood met pindakaas.
tussendoortje 15:30
soort van pannenkoek met als ingrediënten banaan en 2 eieren . Of een groentje/fruitshake met spinazie banaan en eventueel avocado of een mango.
avondeten 19:00/ 20:00
spinazie met groente vis met groente zoete aardappel met groente verschilt meestal.
tussendoortje 21:00
handjevol amandelen/walnoten Ik drink op een dag minimaal 1 liter water. En hoe zit het met fruit hoeveel stuks ''mag'' je op een dag eten ivm de suikers? alvast bedankt.