Fitness Seller

Afvallen om te kuren??

VStreet

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Maat van me gaat kuren.
Nu is hij al enkele maanden aan het bulken aan ±3200 kcal/ed. Met de gedachte hoe meer, hoe beter.

Komt ie maandag bij de dokter (gaat begeleid kuren) en volgens bloedonderzoek en bf% (19%-90kg-1m85) moet ie eerst enkele weken diëten (max. 2500 kcal) en suppletie van vetverbrander en arginine. Onderzoek toonde aan dat creatine 136 U/L is en dat ureum 38 mg/dl is en dat moet hoger alvorens kuur.
Ook zijn trainingsschema (10,8,6,6, faillure) wordt (20 op 50%, 15 op 60%, 10 op 70%)

De kuur kan ten vroegste dus binnen 2 maanden beginnen.
Iemand iets aan toe te voegen. (geen reacties van: naar dokters moet je niet luisteren enz.. hebben we nix an)

Laatst bewerkt:
ik wens je maat succes en hoop dat hij de juiste beslissing maakt om te gaan kuren, misschien is het te vroeg? maar dat zal wel niet, hoop dat het verstandig gaat! succes!
bedenk even: no brain, no gain..

Maat van me wil kuren.
Nu is hij al enkele maanden aan het bulken aan ±3200 kcal/ed. Met de gedachte hoe meer, hoe beter.

Komt ie maandag bij de dokter (gaat begeleid kuren) en volgens bloedonderzoek en bf% (19%-90kg-1m85) moet ie eerst enkele weken diëten (max. 2500 kcal) en suppletie van vetverbrander en arginine. Onderzoek toonde aan dat creatine 136 U/L is en dat ureum 38 mg/dl is en dat moet hoger alvorens kuur.
Ook zijn trainingsschema (10,8,6,6, faillure) wordt (20 op 50%, 15 op 60%, 10 op 70%)

Iemand iets aan toe te voegen. (buiten het feit dat je niet naar dokters moet luisteren want daar hebben we nix aan)
Denk dat je met die instelling zowiezo verkeerd bezig bent kerel. Dokters zijn er om je te helpen, niet om je tegen te werken. Jij vraagt zijn advies, die geeft hij. Of het waar is of niet, hij werkt naar zijn beste kunnen. Dat neemt niet weg dat hij altijd gelijk heeft, zeker niet. Maar op zo'n manier naar dokters kijken is echt absurd.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat je met die instelling zowiezo verkeerd bezig bent kerel. Dokters zijn er om je te helpen, niet om je tegen te werken. Jij vraagt zijn advies, die geeft hij. Of het waar is of niet, hij werkt naar zijn beste kunnen. Dat neemt niet weg dat hij altijd gelijk heeft, zeker niet. Maar op zo'n manier naar dokters kijken is echt absurd.

Bedoel hier mee dat hij reacties van die trant kan missen.
Hij heeft het volle vertrouwen in die dokter.

Hij gaat sowieso het advies van die sportdokter achterna maar IK was voornamelijk benieuwd naar jullie mening hierover.

Monster stats voor de kuur.

Om te beginnen vind ik bulken met 3200kcal niet echt bruut veel.

Laatst bewerkt:
bump

Ik ken dit "fenomeen" niet!!! Ook nog niet eerder van gehoord...
Als je toch gaat kuren: spuit erin rammen en goed eten, trainen en rusten...

10 reps @ 70% 1RM?????? Maar goed, ik heb ook geen idee wat AAS met je uithoudingsvermogen/kracht doen

pyramide training is gewoon een beetje achterhaald imo maar goed.

Maat van me gaat kuren.

Iemand iets aan toe te voegen. (geen reacties van: naar dokters moet je niet luisteren enz.. hebben we nix an)

In mijn bulk neenm ik ongeveer 4265Kcal. 3200Kcal is inderdaad zeer weinig...

inressant topic, twijfel zelf of ik cut ofwel bulk met test. Ongeveer de zelfde stats enkel 5kg zwaarder.

Heeft wat meer uitleg gegeven:
Volgens de geneesheer is het aangewezen om met een laag vetgehalte te starten met een eerste kuur.
Als je het dan toch doet kan je beter voor die kwaliteitsmassa gaan.
Op een zuivere basis bouwen noemde hij dat.

Op zich vind ik het ergens wel logisch maar het was de eerste keer dat ik er van hoorde. En zo leren we telkens wat bij.

kan wel zijn maar waarom ineens dat high reppen ???

Als de frequentie hoger ligt, ligt de verbranding hoger.
Denk dat hij nu echt doelt op het verbranden van de vetten.

Als de frequentie hoger ligt, ligt de verbranding hoger.
Denk dat hij nu echt doelt op het verbranden van de vetten.

Daar heb je niks aan. Krachttraining is niet om calorieen te verbranden. Train normaal en ga na elke training een half uurtje cardio doen daar verbrandt je veel meer mee.

Jongens dat is niet wat topicstarter bedoeld.
Zijn vraag is of het nut heeft om eerst te gaan cutten, om daarna te gaan bulken en een AAS kuur te volgen.

JA.
Voordat ik aan mijn kuur mocht beginnen voor mijn wedstrijd vorig jaar, moest er bij mij ook een paar procent BF eraf. PAs dan kon ik met mijn AS bulkkuur beginnen.

Terug
Naar boven