AndroidHealthClinic

Afvallen om te kuren??

Daar heb je niks aan. Krachttraining is niet om calorieen te verbranden. Train normaal en ga na elke training een half uurtje cardio doen daar verbrandt je veel meer mee.

Om echt efficient vet te willen verbranden met cardio moet je echt wel langer bezig zijn dan 30 min hoor.. 45 tot 60 geeft pas echt effect op reguliere basis. En van krachttraining kun je heel veel afvallen, ligt gewoon aan je voeding! No offence btw:)

Nou, ik vind het een heel goed advies. Als de levels in je lichaam niet goed zijn kun je er zetten wat je wilt maar het wordt niet opgepakt.
Verder is de VVM van deze man behoorlijk laag, iets van 73 kg. Je gaat je vet toch neit te eten geven?? Dus omlaag met die Kcals per dag en omhoog met je cardio-trainingen.

Daar heb je niks aan. Krachttraining is niet om calorieen te verbranden. Train normaal en ga na elke training een half uurtje cardio doen daar verbrandt je veel meer mee.

Wat is de beste manier om af te vallen? Combi van krachttraining en cardio. Echter het is zelfs mogelijk om goed af te vallen met alleen krachttraining dmv lactaatopbouw

Om echt efficient vet te willen verbranden met cardio moet je echt wel langer bezig zijn dan 30 min hoor.. 45 tot 60 geeft pas echt effect op reguliere basis. En van krachttraining kun je heel veel afvallen, ligt gewoon aan je voeding! No offence btw:)

Ik doel ook op cardio na de krachttraining. Als je eerst een uur krachtraining hebt gedaan heeft een half uur cardio daarna echt wel nut.

Je kan ook afvallen van krachtraining maar dat is vooral bedoeld om meer spiermassa te kweken en dus de verbranding omhoog te gooien.
De combinatie is gewoon het beste.

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk, je verbrandt het meest 's morgens op nuchtere maag en na een goede krachttraining. Kortom op momenten dat je lichaam je (vet)reserves MOET aanspreken.

Dus als je 10 - 15 min. cardio doet alvorens KT, KT op een hoge frequentie doet zodat HR binnen verbrandingszone blijft EN dan nog eens 20 a 30 min cardio....dan verbrand je vet als een tiet...

• Topic Starter Topic Starter
Jongens dat is niet wat topicstarter bedoeld.
Zijn vraag is of het nut heeft om eerst te gaan cutten, om daarna te gaan bulken en een AAS kuur te volgen.

JA.
Voordat ik aan mijn kuur mocht beginnen voor mijn wedstrijd vorig jaar, moest er bij mij ook een paar procent BF eraf. PAs dan kon ik met mijn AS bulkkuur beginnen.

Dankuwel. En welke reden was daar voor? Kwaliteitsmassa?

Terug
Naar boven