AndroidHealthClinic

Afvallen op hoogste tempo

Als je het echt snel wil doen:
- Let op je voeding aller belangrijkst(sport is bijzaak), bereken je onderhoud en zorg voor een tekort van 750-1000
- Ga hoger zitten in eiwitten ongeveer 1.5-1.8g/kg, vetten 0,8g
- Probeer niet teveel cardio te doen, en als je het wel doet altijd HIIT. Zeker niet 2u cardio, gaat je tegen werken
- 2-3x per week krachttraining
- Minder koolhydraten eten, behalve op een trainingsdag

2-4 uur cardio houd je een dag vol, en werkt steeds meer tegen je

Neem een sportschoolabonnement, maak een trainingsschema en een voedingsschema en doe eventueel cardio. Hoe je dit allemaal doet lees je in de stickies. We zien je resultaat over 3 maanden tegemoet. Succes.

Edit: oh er was nog een tweede pagina :o

Well I also have my fat percentage is 20 percent..
I am looking for some natural treatment.. This time I am doing just exercise and check mine every day by..
Drinking some extra water to burn my fat.. I am still 210 pounds on scale..

Well I also have my fat percentage is 20 percent..
I am looking for some natural treatment.. This time I am doing just exercise and check mine every day by..
Drinking some extra water to burn my fat.. I am still 210 pounds on scale..

So if I drink 5 liters water each day, I'll burn extra fat?

hallelujaaa.:o

So if I drink 5 liters water each day, I'll burn extra fat?

hallelujaaa.:o
Ja, dat is zo ja. Maar alleen bij (relatief) koud water. Je lichaam zal het water altijd opwarmen, hiervoor is energie nodig. Als je veel water drinkt zal je onderhoud lichtelijk toenemen. Het zijn geen gigantische verschillen natuurlijk, maar het is wel mooi meegenomen.

Ik heb nog een vraagje
als ik s morgens ;
krach training doen dus opdrukken . buikspier training, pull ups doen enzo
dan ontbijt met kwark banaan en beetje houvermout
dan fiets ik een uurtje weer wat spier training of eten ?
dan was ik van plan om 2 uur cardio te doen Met voeding van KD ?
is dat een goede plan ?

KT 30 min dan 2-4 uur cardio op een hele dag ?

dank u wel alvast

Dit kun je geen krachttraining noemen.

Schrijf je in bij een sportschool

toen ik niet naar een sportschool kon ging ik om de dag rennen en elke dag opdrukken op de knokkels voor en na het slapen
smorgens 10 als je net opstaat savonds 10 voor het slapen. de dag erna 11-11 daarna weer 12-12 enzovoort..
blijf met 1 herhaling verhogen en je kunt in de middag nog altijd normaal opdrukken enzo
als je eenmaal verder bent en je krijgt de herhaling niet gehaald dan probeer je de dag erna dezelfde herhalingen

bv ma:22-22 di:22-23 wo 23-23 do 24-24

om de dag 1 minuut joggen 20 seconden sprinten (op je max) mix een liedje met virtual dj van 20-30 minuten met om de minuut een piep toon dan weer na 20 seconden dan weer na een minuut enzovoort

soms deed ik coopertesten en stelden ik als doel bijvoorbeeld 3km in 12 minuten te rennen

dan weer een periode lang duur lopen of lange trappen oprennen aflopen en weer oprennen enzovoort

minimaal 3x na de sportschool gaan op veel herhalingen trainen

trainschema maken of een arnoldje in de sportschool vragen als hij kan helpen met een schematje maken

kheb dit snel met haast getypt en niet nagelezen hopelijk heb je er wat aan en vergeet de type fouten ;p

Waarom gaat 2uur cardio je eigenlijk tegenwerken? Gewone vraag?
Ik zie het namelijk ook bij Obese etc.

Waarom gaat 2uur cardio je eigenlijk tegenwerken? Gewone vraag?
Ik zie het namelijk ook bij Obese etc.

Je lichaam gaat er aan wennen en het haalt op den duur dus minder uit. Bij obese werkt het natuurlijk omdat deze mensen vanuit helemaal niets volgas er tegen aan gaan. En deze mensen hebben een streef gewicht meestal rond de 100kg, maar om je vet% zolaag mogelijk te zien te krijgen zal je je lichaam moeten blijven uitdagen en doormiddel van HIIT trainingen blijf je dit ook doen. Kijk als voorbeeld is naar marathon lopers(duur training), 99% is slank maar heeft nog een buikje terwijl sprinters(interval) bijna allemaal de blokken erop hebben staan;)

In de cut shakes en alles vermijden, vult toch voor geen fl**ker.

toen ik niet naar een sportschool kon ging ik om de dag rennen en elke dag opdrukken op de knokkels voor en na het slapen
smorgens 10 als je net opstaat savonds 10 voor het slapen. de dag erna 11-11 daarna weer 12-12 enzovoort..
blijf met 1 herhaling verhogen en je kunt in de middag nog altijd normaal opdrukken enzo
als je eenmaal verder bent en je krijgt de herhaling niet gehaald dan probeer je de dag erna dezelfde herhalingen

bv ma:22-22 di:22-23 wo 23-23 do 24-24

om de dag 1 minuut joggen 20 seconden sprinten (op je max) mix een liedje met virtual dj van 20-30 minuten met om de minuut een piep toon dan weer na 20 seconden dan weer na een minuut enzovoort

soms deed ik coopertesten en stelden ik als doel bijvoorbeeld 3km in 12 minuten te rennen

dan weer een periode lang duur lopen of lange trappen oprennen aflopen en weer oprennen enzovoort

minimaal 3x na de sportschool gaan op veel herhalingen trainen

trainschema maken of een arnoldje in de sportschool vragen als hij kan helpen met een schematje maken

kheb dit snel met haast getypt en niet nagelezen hopelijk heb je er wat aan en vergeet de type fouten ;p

waarom elke dag borst..

Liever een bord kip, dan een shake, vult veel meer.

Wat jij wil joh. Vind 't gewoon lomp om jezelf in de cut geen vol gevoel te gunnen door aan shakes en zo te beginnen.

Wat jij wil joh. Vind 't gewoon lomp om jezelf in de cut geen vol gevoel te gunnen door aan shakes en zo te beginnen.

20-30gr per dag van m'n eiwitten komt van een shake. Ik heb melk om die reden uit m'n voedingschema gecut, zodat ik meer kcal kan eten. Ik voel me nooit slecht en kan genoeg eten, dus voor mij persoonlijk zie ik geen reden om die 20-30gr shake achterwege te laten.

Terug
Naar boven