XXL Nutrition

Afvallen op hoogste tempo

't Gaat ook om OP. OP staat op 25% of zo, dus hij mag flink laag in kcal's gaan, denk dat hij elke vorm van vulling in z'n maag wel kan gaan gebruiken de komende maanden.

• Topic Starter Topic Starter
ik doe 2-3x in de week ochtend training met een vriend dus warming up dan voetballen ( mid actief )
2x per week naar de sportschool full body training
3-4 x per week touwtjes springen ( 10 min - 15 )
2x per week zelf training thuis . bankje buiten ofzo . pull ups. push ups

vind iemand dit een goede workout zodat ik toch vol in ga

ik train 6x per week zondag rust dag

Het leek, maar is niet zo.

Nogal logisch dat ik voor OP reageer, aangezien dit zijn topic is.

ik ben aal een maand bezig met inlezen en weet een beetje hoe het werkt .
maar aal die mensen kunnen 5x naar de sportschool , dat kan ik dus niet .
daarom is het lastig om te vergelijken

net alsof je 5x per week naar de sportschool moet om je doel te bereiken???
ik heb 2 jaar lang elke dag in de sportschool gezeten, resultaat: geen.

je kan 3x per week, je kan 7x per week fitness, whatever jij wilt..
maar als je geen goed voedingsschema hebt, zul je never resultaat bereiken.

dus ik zou echt gaan verdiepen in een goed voedingsschema.
en als beginner raad ik 3x per week full body of 3x per week upper/lowerbody aan,
met een medium aan cardio..
eerst een goed voedingsschema op orde hebben, misschien daarna e.v.t wat cardio eraan toevoegen.

net alsof je 5x per week naar de sportschool moet om je doel te bereiken???
ik heb 2 jaar lang elke dag in de sportschool gezeten, resultaat: geen.

je kan 3x per week, je kan 7x per week fitness, whatever jij wilt..
maar als je geen goed voedingsschema hebt, zul je never resultaat bereiken.

dus ik zou echt gaan verdiepen in een goed voedingsschema.
en als beginner raad ik 3x per week full body of 3x per week upper/lowerbody aan,
met een medium aan cardio..
eerst een goed voedingsschema op orde hebben, misschien daarna e.v.t wat cardio eraan toevoegen.

dat zeg ik niet maar het is een verschil tussen 2x per week sporten en 5x per week sporten met of zonder voeding schema

ik ben bezig met het samenstellen van een goede schema en ben nu gebleseerd voor 2 maanden dus sporten gaat niet lukken

voedingschema is nr1 om af te vallen maar sporten zorgt dat het sneller gaat

dat zeg ik niet maar het is een verschil tussen 2x per week sporten en 5x per week sporten met of zonder voeding schema

ik ben bezig met het samenstellen van een goede schema en ben nu gebleseerd voor 2 maanden dus sporten gaat niet lukken

voedingschema is nr1 om af te vallen maar sporten zorgt dat het sneller gaat

nee

Okay thx

Niet sneller misschien, maar het is wel een mogelijkheid voor als je meer wilt afvallen, maar niet minder wilt eten.
Want minder eten zorgt voor een tekort aan kcal (is afvallen) maar sporten ook (is ook afvallen).

Klopt. Het maakt het misschien simpeler, maar sneller niet

Ja oke, maar dan is sporten dus wél handig om je vetverlies sneller te laten verlopen :p

Ja tuurlijk.

Sporten = hogere verbranding, meer spier, meer eten = gezonder.

Afvallen zonder sporten kan ook = minder verbranding, minder eten. Bij stagnatie, kan je je cardio niet opvoeren, dus nog minder eten. Lagere verbranding, minder spier.

Tekort kan ook gecreërd worden zonder sporten, zijn genoeg mensen die afvallen zonder te sporten omdat ze daar geen tijd voor hebben.

Tekort kan ook gecreërd worden zonder sporten, zijn genoeg mensen die afvallen zonder te sporten omdat ze daar geen tijd voor hebben.

Ja dat weet ik, maar daar ging het hier niet om. Het ging erom dat jij beweerde dat sporten het afvallen niet versneld.

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 21:46 ----------

Ja tuurlijk.

Sporten = hogere verbranding, meer spier, meer eten = gezonder.

Afvallen zonder sporten kan ook = minder verbranding, minder eten. Bij stagnatie, kan je je cardio niet opvoeren, dus nog minder eten. Lagere verbranding, minder spier.

Ja precies, voor mij is het niet slim om minder te eten voor meer verbranding (als ik géén cardio zou doen). Ik hou dan geen maaltijd over denk ik hahah

Ja dat weet ik, maar daar ging het hier niet om. Het ging erom dat jij beweerde dat sporten het afvallen niet versneld.

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 21:46 ----------

Ja precies, voor mij is het niet slim om minder te eten voor meer verbranding (als ik géén cardio zou doen). Ik hou dan geen maaltijd over denk ik hahah

Herstel buitengelaten, maar dat verhoogt enkel je verbruik.
Wat er dus op neer komt: draait om kcal in<kcal out.
Daarom is in bb 70% voeding, 20% trainen, 10% overig (slaap etc)

Ja, daarom versnelt sporten het afvallen.
Sporten = kcal out.

Je begrijpt het niet.

Leven = kcal out
Sporten verhoogd enkel je kcal out, dus kan je stellen:
Als je tekort hetzelfde is met niet sporten en wel sporten, dan versnelt sporten niet het afvalproces.

Wat jij denk ik denkt:
Je eet gelijk, enkel de een sport en de ander sport niet. Dan zou degene die zou sporten sneller afvallen.
Zelfde verhaal als met cardio, je upt je kcal out

Terug
Naar boven