Fitness Seller

Afvallen op hoogste tempo

Je begrijpt het niet.

Leven = kcal out
Sporten verhoogd enkel je kcal out, dus kan je stellen:
Als je tekort hetzelfde is met niet sporten en wel sporten, dan versnelt sporten niet het afvalproces.

Wat jij denk ik denkt:
Je eet gelijk, enkel de een sport en de ander sport niet. Dan zou degene die zou sporten sneller afvallen.
Zelfde verhaal als met cardio, je upt je kcal out

(Sport en cardio neem ik hier even voor hetzelfde aan).

Ik denk inderdaad opzich wel wat jij zegt. Met het wél sporten gaat afvallen sneller dan zónder sporten.
Daarbij zeg ik niet dat je per se moet sporten om snel af te vallen, maar het ging hier om 1 persoon.
Deze persoon zei ook: voeding is nr1 (inderdaad, je kan daarmee goed een tekort maken) maar met sporten gaat het afvallen sneller (door middel van kcal out).

Met je kcal inname te minderen gaat het ook sneller, klopt.
Maar jij zei: nee. Tegen; met sporten gaat afvallen sneller.

Begrijp ik hieruit dat jij aanneemt dat deze personen identiek eten, enkel de een sport en de ander niet? In dat geval zal degene die wel sport sneller afvallen.

Daarintegen als het kcal tekort identiek is (ook al sport de een wel en de ander niet) zal het dezelfde snelheid hebben.
Met sporten gaat afvallen gewoon niet sneller.
Daarom is sneller niet het juiste woord. Houdt het op gemakkelijker, omdat je meer ruimte hebt in je kcals.

Begrijp ik hieruit dat jij aanneemt dat deze personen identiek eten, enkel de een sport en de ander niet? In dat geval zal degene die wel sport sneller afvallen.

Daarintegen als het kcal tekort identiek is (ook al sport de een wel en de ander niet) zal het dezelfde snelheid hebben.
Met sporten gaat afvallen gewoon niet sneller.
Daarom is sneller niet het juiste woord. Houdt het op gemakkelijker, omdat je meer ruimte hebt in je kcals.

Ja, in zo'n geval neem ik dat aan, omdat ik niet uit ging van 2 personen, maar van 1 enkel persoon die hetzelfde blijft eten, maar sporten toevoegd in zijn leven.

Ik geef toch voorkeur aan sneller. Hoe meer tekort je hebt in je voeding, hoe sneller je die ene kg kwijtraakt. Als je hetzelfde blijft eten, maar ineens sporten toevoegd, gaat dit dus sneller.
Gemakkelijker is het niet altijd, omdat sporten wel wat inzet vereisd.

Simpelweg dit:

Voeding zonder sporten: 2000 kcal in, 2500 uit
Voeding met sporten: 2000 kcal in, 3000 uit.

Er gaat meer uit, dus heeft groter tekort = sneller afvallen (als in tijdsbestek sneller).

Ja, in zo'n geval neem ik dat aan, omdat ik niet uit ging van 2 personen, maar van 1 enkel persoon die hetzelfde blijft eten, maar sporten toevoegd in zijn leven.

Ik geef toch voorkeur aan sneller. Hoe meer tekort je hebt in je voeding, hoe sneller je die ene kg kwijtraakt. Als je hetzelfde blijft eten, maar ineens sporten toevoegd, gaat dit dus sneller.
Gemakkelijker is het niet altijd, omdat sporten wel wat inzet vereisd.

Simpelweg dit:

Voeding zonder sporten: 2000 kcal in, 2500 uit
Voeding met sporten: 2000 kcal in, 3000 uit.

Er gaat meer uit, dus heeft groter tekort = sneller afvallen (als in tijdsbestek sneller).

Ja dan wel ja, dat is ook precies wat ik zei.

Ik ging alleen uit van identieke tekorten, en daarbij er gezegd wordt dat het met sporten sneller gaat.
Daarom zei ik: nee

Ja dan wel ja, dat is ook precies wat ik zei.

Ik ging alleen uit van identieke tekorten, en daarbij er gezegd wordt dat het met sporten sneller gaat.
Daarom zei ik: nee

Oke, dan begrijp ik je. Misschien hebben we TS beiden verkeerd geinterpreteerd.
Nu snappen we elkaar in ieder geval :roflol:

Terug
Naar boven