AndroidHealthClinic

afvallen winny

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Mijn voeding bestaat uit veel eiwitten altijd gezond savonds meestal wat mijn moeder kookt als er iets ongezond is op menu maak ik mn eigen eten die dag. Kcal tellen is te moeilijk voor mij, respect voor de mensen die het doen.
En ik ben nog vandaag begonnen met de kuur.

Denk dat deze post hier meer van belang is...

Voeding op orde krijgen (gezien je stats zal dat verre van optimaal zijn... )
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Een fatsoenlijk trainingsschema pakken..
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ub-lb-massa-schema-beginners-intermediate.416164/

Als je dit eens goed leert en gaat combineren en die winny de kast instopt zal het resultaat waarschijnlijk beter zijn dan nu die pillen slikken terwijl de rest nogal ruk is :o
Sorry als ik een beetje bot overkom... :o maar je hebt nog veel te leren wat betreft voeding en training en het is zonde nu al met je hormonen te klooie als er zonder "gebruik" nog veel meer te halen is.

4sets 12reps, elke spiergroep 3oefeningen.
Goed da ik hier lid ben geworde ga nog veel bijleren. :D
Mijn voeding bestaat uit veel eiwitten altijd gezond savonds meestal wat mijn moeder kookt als er iets ongezond is op menu maak ik mn eigen eten die dag. Kcal tellen is te moeilijk voor mij, respect voor de mensen die het doen.

Je hebt gelijk. Je zoekt niet de makkelijke weg en hebt alles precies on point!

Welke dosering gebruik je eigenlijk?

Denk dat deze post hier meer van belang is...

Voeding op orde krijgen (gezien je stats zal dat verre van optimaal zijn... )
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Een fatsoenlijk trainingsschema pakken..
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ub-lb-massa-schema-beginners-intermediate.416164/

Als je dit eens goed leert en gaat combineren en die winny de kast instopt zal het resultaat waarschijnlijk beter zijn dan nu die pillen slikken terwijl de rest nogal ruk is :o
Sorry als ik een beetje bot overkom... :o maar je hebt nog veel te leren wat betreft voeding en training en het is zonde nu al met je hormonen te klooie als er zonder "gebruik" nog veel meer te halen is.
Je hebt helemaal gelijk maar wanneer zou ik die winny dan pakken?

Kcal tellen is inderdaad rocketscience en alleen voor de hooggeleerden weggelegd...

Mijn voeding bestaat uit veel eiwitten altijd gezond
2-2,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht is zat.
Vetten heb je ook nodig! en ik denk zomaar dat jij ook nog met de fabel leeft dat ja van vetten eten dik wordt... :o
Lees de link over voeding eens door. De eerste post... zal leerzaam zijn...

Kcal tellen is te moeilijk voor mij
wat is daar moeilijk aan? Zie de excel in de eerste link. Gewoon alles afwegen en invullen. De sheet rekent het door. Als dat al te moeilijk is....
Zelf iemand op de lagere school kan al optellen/aftrekken en vermenigvuldigen...

Mooi dag om ook meteen te stoppen en je tijd te stoppen in wat gaan leren over voeding en training. Want daar heb ej zeker wel tijd voor... aangezien je ook op het forum rondhangt nu. :rolleyes:

Je hebt helemaal gelijk maar wanneer zou ik die winny dan pakken?
Ga eerst je voeding en training eens aanpakken.. Dan een jaartje of 2 goed fatsoenlijk trainen.
Dan je goed inlezen over AAS als je dan toch wil gebruiken... En als je dan een fatsoenlijk vet% hebt en wat massa kan je AAS overwegen... Maar probeer eerst eens wat doorzettingsvermogen te tonen door naturel echt goed aan de gang te gaan...

2-2,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht is zat.
Vetten heb je ook nodig! en ik denk zomaar dat jij ook nog met de fabel leeft dat ja van vetten eten dik wordt... :o
Lees de link over voeding eens door. De eerste post... zal leerzaam zijn...

wat is daar moeilijk aan? Zie de excel in de eerste link. Gewoon alles afwegen en invullen. De sheet rekent het door. Als dat al te moeilijk is....
Zelf iemand op de lagere school kan al optellen/aftrekken en vermenigvuldigen...

Mooi dag om ook meteen te stoppen en je tijd te stoppen in wat gaan leren over voeding en training. Want daar heb ej zeker wel tijd voor... aangezien je ook op het forum rondhangt nu. :rolleyes:
Ja je hebt gelijk en zoiezo dikke respect naar al deze mensen hier ben blij da ik ook hier ben vanaf heden. :D

Dan is het beste da ik nog effe w8 met de kuur tot ik nog meer ervaring heb.

Ja je hebt gelijk en zoiezo dikke respect naar al deze mensen hier ben blij da ik ook hier ben vanaf heden. :D
Ga er dan wat mee doen. Als je je voeding op orde hebt en een schema post het dan hier op het forum. Dan kunnen we tips geven.

Zo ook qua training. En als je wil open een log... Dan kan ej daar je voeding en trainig in kwijt en je vragen.
Ook leuk om je voortgang bij te houden voor jezelf.
Succes!

Krijg soms het gevoel dat mensen die al lid zijn, een nieuw account aanmaken en dan dit soort posts openen om te fucken..:p

calorien tellen, goed trainingsschema hebben, dit aantal jaar aankijken totdat je qua kracht niet meer verbeterd, en dan pas gaan nadenken over kuren.
Dat is het meest verantwoord.
Succes!

Krijg soms het gevoel dat mensen die al lid zijn, een nieuw account aanmaken en dan dit soort posts openen om te fucken..:p

calorien tellen, goed trainingsschema hebben, dit aantal jaar aankijken totdat je qua kracht niet meer verbeterd, en dan pas gaan nadenken over kuren.
Dat is het meest verantwoord.
Succes!
Wtf nee man ben echt een nieuwe lid. :D

Hm keej

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven