DikkeEend
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 76kg
Ik ga eens bijhouden wat dit product voor mij doet (of niet gaat doen). Van de site:
Ik ga het in eerste instantie gebruiken zoals aangegeven op het etiket (tweemaal daags 2 capsules van 250mg per stuk, voor het ontbijt en 30-45 minuten voor de training). Misschien dat ik later iets meer ga nemen (bv. een dubbele ochtenddosis).
Ik neem ook superbody (fosfatidylserine), wat al een extreem gunstig effect heeft op spierherstel (zelf ondervonden, is een van de supplementen die ik vast blijf bestellen, alhoewel ik hier ook iets meer pak dan de aanbevolen dosering).
Ik heb meestal al een aardige pomp tijdens het trainen (ik gebruik ook Mega Grow waar creatine in zit), maar misschien kan agmatine mijn pomps nog harder maken, alhoewel pomps niet mijn prioriteit zijn bij het nemen van dit supplement.
Ik train 5x per week.
Agmatine wordt gebruikt voor:
-Fantastische en aanhoudende spierpomps!
-Spierherstel
-Uithoudingsvermogen
-Sterkere prestaties
-vetverlies
-Massieve droge spiermassa
Samenvatting van voordelen:
-Verhoogde Nitric Oxide synthese
-Simulatie GH-, LH en IGF-1
-Verhoogde toevoer voeding naar spieren
-Verbetere insulinerespons
-Gezond als antioxidant
Ik ga het in eerste instantie gebruiken zoals aangegeven op het etiket (tweemaal daags 2 capsules van 250mg per stuk, voor het ontbijt en 30-45 minuten voor de training). Misschien dat ik later iets meer ga nemen (bv. een dubbele ochtenddosis).
Ik neem ook superbody (fosfatidylserine), wat al een extreem gunstig effect heeft op spierherstel (zelf ondervonden, is een van de supplementen die ik vast blijf bestellen, alhoewel ik hier ook iets meer pak dan de aanbevolen dosering).
Ik heb meestal al een aardige pomp tijdens het trainen (ik gebruik ook Mega Grow waar creatine in zit), maar misschien kan agmatine mijn pomps nog harder maken, alhoewel pomps niet mijn prioriteit zijn bij het nemen van dit supplement.
Ik train 5x per week.

), en kom net van de telefoon (15min gesprek) en heb zware pomp in mijn bicep, en dat van de telefoon vasthouden. Heb dit nog nooit eerder gehad na het telefoneren, weet niet of ik het de agmatine kan toeschrijven.

. Ik neem ze trouwens enkel als pre wo (3caps)