XXL Nutrition

Agmatine (body&fit) log

DikkeEend

Dutch Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m85
Massa
76kg
Ik ga eens bijhouden wat dit product voor mij doet (of niet gaat doen). Van de site:

Agmatine wordt gebruikt voor:
-Fantastische en aanhoudende spierpomps!
-Spierherstel
-Uithoudingsvermogen
-Sterkere prestaties
-vetverlies
-Massieve droge spiermassa

Samenvatting van voordelen:
-Verhoogde Nitric Oxide synthese
-Simulatie GH-, LH en IGF-1
-Verhoogde toevoer voeding naar spieren
-Verbetere insulinerespons
-Gezond als antioxidant

Ik ga het in eerste instantie gebruiken zoals aangegeven op het etiket (tweemaal daags 2 capsules van 250mg per stuk, voor het ontbijt en 30-45 minuten voor de training). Misschien dat ik later iets meer ga nemen (bv. een dubbele ochtenddosis).

Ik neem ook superbody (fosfatidylserine), wat al een extreem gunstig effect heeft op spierherstel (zelf ondervonden, is een van de supplementen die ik vast blijf bestellen, alhoewel ik hier ook iets meer pak dan de aanbevolen dosering).

Ik heb meestal al een aardige pomp tijdens het trainen (ik gebruik ook Mega Grow waar creatine in zit), maar misschien kan agmatine mijn pomps nog harder maken, alhoewel pomps niet mijn prioriteit zijn bij het nemen van dit supplement.

Ik train 5x per week.

• Topic Starter Topic Starter
Pas 1 dosis genomen toen ik wakker werd vanmiddag (vanmiddag ja :roflol:), en kom net van de telefoon (15min gesprek) en heb zware pomp in mijn bicep, en dat van de telefoon vasthouden. Heb dit nog nooit eerder gehad na het telefoneren, weet niet of ik het de agmatine kan toeschrijven.

Agmatine is echt een blijvertje :D

Mijn ervaringen zijn tot nu toe (2x nog maar gebruikt):
-goeie pump, beter als AAKG / CM en blijft ook lang aanhouden
-kracht (kan ook tussen de oren zitten)
-langer kunnen doortrainen

Nu zou ik zelfs ok vinden op gewoon kracht op peil te houden aangezien ik in de cut zit, maar het verhoogd 't nog eens :D

Mijn ervaringen zijn tot nu toe (2x nog maar gebruikt):
-goeie pump, beter als AAKG / CM en blijft ook lang aanhouden
-kracht (kan ook tussen de oren zitten)
-langer kunnen doortrainen

Nu zou ik zelfs ok vinden op gewoon kracht op peil te houden aangezien ik in de cut zit, maar het verhoogd 't nog eens :D

Dat klinkt wel goed maat! Vooral die betere pomp die langer aanhoud klinkt aantrekkelijk. Kreeg jij er ook zo snel een pomp van als TS?

Hoe lang is dit product al op de markt?

Klinkt echt zeer positief. :D. Morgen heb ik die van mij binnen. En heb ook al direct een arm training op het programma staan. :D

Klinkt goed! Ik ga je volgen.

Post hier ff je bevinding dan, en laat je niet mind ****en door een paar pilletjes. :p

Ik zal ook een logje bijhouden. En ik zal met kritisch oog testen. :D. Train nu al een maandje zonder supplementen. (Enkel whey/wms voor post workout). Dus ben benieuwd als ik verschil ga merken.

Ik zal ook een logje bijhouden. En ik zal met kritisch oog testen. :D. Train nu al een maandje zonder supplementen. (Enkel whey/wms voor post workout). Dus ben benieuwd als ik verschil ga merken.

Heb je log gevonden, of ga je een nieuw log bijhouden voor de Agmatine?

Heb je log gevonden, of ga je een nieuw log bijhouden voor de Agmatine?

Ik ga morgen een nieuwe starten. Die van de TMS/WMS.. is reeds voorbij. Geloof dat 1 juni de laatste dag was dat ik de TMS nam. Maar met een maand examens te hebben geen tijd gehad dit bij te houden. Dus toen maand zonder getraind en morgen dus een nieuwe log met enkel de Agmatine om hier duidelijk de werking van te testen. :p.

Oké haha. :p Ik zie je log wel verschijnen dan.

ik heb nu ook al 3 trainingsdagen agmatine gesupplementeerd ( op rustdagen laat ik het voor wat het is, wil wat langer met een potje doen dan een maand :p ) , en de pomp is inderdaad veel meer aanwezig dan met arginine of citruline, en blijft langer aanhouden ( vooral biceps tot ver na de training )

wat in dit topic word gezegt over dat telefoneren had ik precies hetzelfde :D 20 minuten bellen en ik had gewoon pijn aan mn arm van de pomp van telefoon vasthouden.

denk dat dit spul vaste kost word in mijn stack.

Dat klinkt wel goed maat! Vooral die betere pomp die langer aanhoud klinkt aantrekkelijk. Kreeg jij er ook zo snel een pomp van als TS?

Hoe lang is dit product al op de markt?

In die 2 dagen heb ik niet 15 min getelefoneerd :P. Ik neem ze trouwens enkel als pre wo (3caps)

Sinds vorige week woensdag geloof ik via B&F

Ik ga morgen ook beginnen met m'n log, als ik 't spul binnen heb :)

Pas 1 dosis genomen toen ik wakker werd vanmiddag (vanmiddag ja :roflol:), en kom net van de telefoon (15min gesprek) en heb zware pomp in mijn bicep, en dat van de telefoon vasthouden. Heb dit nog nooit eerder gehad na het telefoneren, weet niet of ik het de agmatine kan toeschrijven.

Klinkt bijna te mooi om waar te zijn.:D De Agmatine of.....

We gaan je volgen:)

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren rugtraining gehad, extreem zware pomp die lang aanhield (is bij rug toch minder zichtbaar, maar onderarmen stonden op springen na het deadliften en biceps ook terwijl ik normaal vrijwel geen pomp heb in biceps bij rugtrainingen). Ben er bijna 100% zeker van dat dit door de agmatine komt.

Ik had ook een zeer goede focus, een soort van 1 op 1 met de gewichten terwijl ik normaal tussen m'n setjes weleens rondloop en me erger aan de 60kilo ecto's die behind the neck pulldowns doen met veel te veel gewicht ofzo, nadeel is wel dat ik niet zo sociaal was :D maar we zijn niet in de gym om te socializen I guess. Ik weet overigens ook niet of je dit de agmatine kunt toeschrijven, want er wordt nergens aangegeven dat het de focus positief beinvloedt, misschien had ik gewoon een goede dag. We gaan het vandaag zien.

Qua uithoudingsvermogen niet heel veel gemerkt, maar dat komt ook niet zo aan bod bij mijn trainingen, misschien een beetje bij de deadlifts en squats maar verder heb ik niet echt het idee dat ik dit kan testen.

P.S. - omdat ik 800kcal boven onderhoud zit (cleanbulk) verwacht ik verder geen vetverlies, dus daar ga ik het in dit log niet over hebben.

Terug
Naar boven