- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien eerst volwassen worden qua gedrag voordat je gaat kuren![]()

Vlug opgefokt, impulsief. Begin dan maar met een licht testkuurtje om te zien wat dat geeft. Zelfs van 250mg test per week ga je al impulsiever zijn wanneer je daar in het dagelijks leven al aanleg voor hebt. Je zal dat vlug merken in het verkeer, enz.. en je beseft het altijd pas achteraf na je reactie. Tren en methyltren moet je niet eens aan denken als je al vlug opgefokt bent. Je zal niet de eerste zijn die een stommiteit doet waar je heel je leven spijt van zal hebben omdat je er niet tegen kan.Zit er aan te denken om als eerste kuur 750mg test e/w weg te drukken.
- human growth hormone ... Ugl
- en 300mg tren.
Dit zijn absurde dosissen maar ik care niet.
Luppie herinner ik me nog wel. Net zoals SniperX. Maar die tijden zijn voorbij op dit forum...Wie @luppie heeft meegemaakt weet dat dit geen troll is.
Test only is goed om eerst effe te kijken hoe je lichaam überhaupt met anabole steroide om kan gaan wat betreft de bad side effects .Miss eerst eens rustig beginnen met test only dan en hgh achterwege laten
Test only is goed om eerst effe te kijken hoe je lichaam überhaupt met anabole steroide om kan gaan wat betreft de bad side effects .
En goed op je voedsel letten, met test only hoef je niet persee een waterboy te worden, gewoon goed op je voedsel letten niet teveel koolhydrate naar binnenwerken.
Eet veel goede vetten en veel, heel erg veel eiwitten.
Eerste kuur test, geloof me.....is 300 test e al ruim voldoende.
Je kunt ook de eerste 6 weken test e nemen en dan weer 6 weken maar dan nu 500test e.
Heb je een continue groei!
En nog iets......probeer test van de apotheek te zetten, niet underground!
Je helpt jezelf naar de klote....Zojuist 4 ampules test besteld en 2 ampules tren. Wat is die rotzooi duur was meer dan 250eu kwijt. Weet iemand ook wat fijne naalden zijn?
GerippedZojuist 4 ampules test besteld en 2 ampules tren. Wat is die rotzooi duur was meer dan 250eu kwijt. Weet iemand ook wat fijne naalden zijn?

Hij helpt zn lichaam EN zn portomonee naar de klote

Cava toch nog voor iemand die klein afneemt (er van uitgaan dat t ook verzonden word voor die prijs)
Dan heb je niet op zitten letten
.Jij bent echt een mogool, ik kijk uit naar je thread over gyno en je dooie libido. SuccesZit er aan te denken om als eerste kuur 750mg test e/w weg te drukken.
- human growth hormone ... Ugl
- en 300mg tren.
Dit zijn absurde dosissen maar ik care niet.
En de legendarische sissevano danLuppie herinner ik me nog wel. Net zoals SniperX. Maar die tijden zijn voorbij op dit forum...