XXL Nutrition

Agressie

Bezoekers in dit topic

Jij bent echt een mogool, ik kijk uit naar je thread over gyno en je dooie libido. Succes
Ik snap niet waarom hij geen dianabol erin gooit.
Ik bedoel, als je de boel verziekt,verziek het dan goed.
Mischien naast de dianabol nog 100mg winstrol erop doen voor extra ripped :p
 
Ik snap niet waarom hij geen dianabol erin gooit.
Ik bedoel, als je de boel verziekt,verziek het dan goed.
Mischien naast de dianabol nog 100mg winstrol erop doen voor extra ripped :p
Haha doe het lekker hoog verziek je lever dan ook gelijk idd
 
Want van de combi test tren hgh krijg je automatisch gyno en libido problemen? Verstandig als eerste kuur vind ik het natuurlijk niet.
ALS dat gebeurd komt hij hier janken, omdat hij 0,0 ervaring heeft en geen idee heeft van wat hij aan het doen is. En de kans is heel groot dat je gyno ontwikkeld op 750mg test en 300mg tren zonder caber en of een ai. De kans is ook zeer groot dat die jongen nog nooit heeft gehoord van dergelijke middelen en niet weet hoe en wanneer hij die moet gebruiken. Plus hgh kan ook gyno veroorzaken door het verhogen van prolactine, dus meneer gebruikt al 3 middelen die gyno kunnen veroorzaken EN die hij nooit eerder heeft gebruikt.
 
bijna 42,00 per item is wel aan de prijs ja :roflol:

Als ik dit zo lees begint mij het gevoel te bekruipen dat ik in het verleden ook ietwat afgezet ben want ik schrik niet van deze bedragen :)
 
Als ik dit zo lees begint mij het gevoel te bekruipen dat ik in het verleden ook ietwat afgezet ben want ik schrik niet van deze bedragen :)
Haha, dat gevoel had ik ook serieus, in mijn begin tijd betaalde ik zelfs nog een stuk meer ;)
 
Agressie onder aas kun je gerust onder controle houden. Met drank op ben ik de vervelendste agressieve lijer die er is.(daarom drink ik al 5 jaar niet meer) maar met hoge dosis gear kan ik me goed genoeg rustig houden/weglopen zover dat al nodig is
 
Ik word vooral passief agressief van tren en de zwaardere steroïden.
Van drank word ik onaangenaam al ik echt doordrink dus daar blijf ik ook vanaf.
 
Agressie onder aas kun je gerust onder controle houden. Met drank op ben ik de vervelendste agressieve lijer die er is.(daarom drink ik al 5 jaar niet meer) maar met hoge dosis gear kan ik me goed genoeg rustig houden/weglopen zover dat al nodig is
Maar impulsieve reacties kan je niet onder controle houden. Je beseft het pas daarna. Ik ben niet agressief maar wel impulsief en dat is erger met anabolen in mijn lichaam, zelf op TRT dosis. Met geduld hebben idem. Soms zie je dat bij jezelf niet maar mijn vrouw die maakte er mij steeds attent op.
 
Als ik dit zo lees begint mij het gevoel te bekruipen dat ik in het verleden ook ietwat afgezet ben want ik schrik niet van deze bedragen :)
Afgezet is overdreven in dit geval maar het kan wel iets goedkoper.
 
Afgezet is overdreven in dit geval maar het kan wel iets goedkoper.
50-60 per vial was "normaal" en dat is geen probleem voor mij als het goed spul is. Echter krijg ik het idee dat 30-40 euro per stuk gangbaar is. Als het om dezelfde kwaliteit gaat dan heb ik wel wat te veel betaald in het verleden :)
 
50-60 per vial was "normaal" en dat is geen probleem voor mij als het goed spul is. Echter krijg ik het idee dat 30-40 euro per stuk gangbaar is. Als het om dezelfde kwaliteit gaat dan heb ik wel wat te veel betaald in het verleden :)

Boeie die 10eu per vial, zolang het maar betrouwbaar is vind ik het niet erg om wat extra te betalen. En aangezien ik nog newbie ben in de wereld van AAS vind ik het zo gek nog niet...
 
Trouwens je kan wel op je 20ste kuren toch? Zal wel wat meevallen met die hormonen...
 
Trouwens je kan wel op je 20ste kuren toch? Zal wel wat meevallen met die hormonen...
Er is geen reden om te kuren op je 20ste.
Je natuurlijke testosteron piekt op die leeftijd.
Enigste wat je in moet nemen is 50mg zink en goede vetten ,eiwitten en creatine.
Met een fatsoenlijke trainingschema kom je al een heel eind op je 20ste.
Zink + goede vetten, eigenlijk cholesterol (eidooier) = je testosteron natuurlijk verhogen.
 
Er is geen reden om te kuren op je 20ste.
Je natuurlijke testosteron piekt op die leeftijd.
Enigste wat je in moet nemen is 50mg zink en goede vetten ,eiwitten en creatine.
Met een fatsoenlijke trainingschema kom je al een heel eind op je 20ste.

Ik kan al 200kg deadliften, 110kg bankdrukken en tegen de 150kg squatten. Het gaat allemaal iets langzamer dan eerst en daar heb ik geen geduld meer voor
 
Ik kan al 200kg deadliften, 110kg bankdrukken en tegen de 150kg squatten. Het gaat allemaal iets langzamer dan eerst en daar heb ik geen geduld meer voor

Vind dat ik wel kan spreken van een redelijk solide basis, correct me if i am wrong
 
Vind dat ik wel kan spreken van een redelijk solide basis, correct me if i am wrong
110kg bankdrukken is NIKS ,vriend!
110 bankdrukken ben je net goed bezig.
 
Back
Naar boven