Aikido kost tijd, maar als je de tijd neemt heeft een boxer geen kans tegen je.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aikido kost tijd, maar als je de tijd neemt heeft een boxer geen kans tegen je.
Ik zou alleen nog ff willen benadrukken dat sytema echt systematish k*t is
volgens mij heeft het echt een slechte indruk op je gemaakt man dat systema. Heb je er ook nachtmerries over?daar heb je al een heel topic over geopend en dat is helemaal niet relevant in deze discussievolgens mij heeft het echt een slechte indruk op je gemaakt man dat systema. Heb je er ook nachtmerries over?

Dan nog iets al Seagal zo ontzettend goed is waarom zie ik hem dan niet terug in de ring?
Realti check, niet dat ik zo'n Aikido fan ben maar kijk je ook wel even naar de regels die er gelden in de ring.Precies en met veel truckage geeft die de indruk dat hij een op en top vechter is.
Ik ben er niet onder de indruk van,mensen moeten voor mij zich bewijzen.
Beetje blaaskaken mag je nav je prestaties,zoniet dan moet je je mond dicht houden.
Er heeft nog nooit een Aikido,Penjac Silat,en Babi Panghang vechtsporter in de ring prijzen gepakt om de overduidelijke reden omdat het niet werkt!
Seagal is gewoon een 1000 in 1 dozijn B-filmacteur niets meer en niets minder!

Precies en met veel truckage geeft die de indruk dat hij een op en top vechter is
.
Ik ben er niet onder de indruk van,mensen moeten voor mij zich bewijzen.
Beetje blaaskaken mag je nav je prestaties,zoniet dan moet je je mond dicht houden.
Er heeft nog nooit een Aikido,Penjac Silat,en Babi Panghang vechtsporter in de ring prijzen gepakt om de overduidelijke reden omdat het niet werkt!
Seagal is gewoon een 1000 in 1 dozijn B-filmacteur niets meer en niets minder!

.
Combie Judo/worstelen-Thaiboksen is het meest effectief.
.

. Een andere trainer, een vechtersbaas, zei zelfs dat hij enkel worpen gebruikte en ze dan afmaakte met slagen ipv klemmen (zoals de bedoeling is in aikido).
Een geoefende (prof)bokser slaat zo snel voordat je goed en wel beseft wat er gebeurt heb je de volgende serie stoten al te pakken.
Ik heb zelf de zwarte band in Judo, maar zeg eerlijk dat deze sport op straat nauwelijks bruikbaar is.
Of je moet op de grond zijn aanbeland dan kun je evt. wat klemmen aanbrengen.
De oefensessies 'ik sla, jij pakt mijn arm en gooit me over me schouder is lachwekkende onzin'
Diegene die je over je schouders heen gooit in de Dojo werkt lekker mee, en laat ook gewillig zijn arm pakken.
En dan nu even de realiteit, ik sla en jij pakt mijn arm, geen 1 incluis de leraar zelf wist mijn arm te pakken.
Het heet ook niet voor niets Martial Arts, het is kunst leuk om naar te kijken maar is verre van realistisch.