- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach ja, ze zitten dan toch al in het jaar 1930 ... nog een paar eeuwen en ze zitten in het gelijke jaar als ons
Ik vind deze post al veel genuanceerder.
Maar ik blijf bij mijn standpunt. In ons democratisch westen hebben wij vele middelen om te protesteren tegen onrecht. We kunnen staken, naar de rechtbank stappen, petitie opstellen, referendum organiseren, lobbyen,... maar de PAlestijnen hebben gedurende 60 jaar al deze middelen verloren. Ze kunnen op geen enkele manier weerwerk bieden tegen de diefstal van land, om nog maar te zwijgen over alle andere misdaden. Als je zo lang een volk verdoet, en als dat volk ziet dat de wereld dit onrecht ziet en niks doet, dan besef je dat je er alleen voor staat; Economisch kunnen ze niks doen tegen ISrael, noch financieel, ook manifestaties, petities, rechtbank,... haalt niks uit. Oorlog, daarmee bedoel ik, een regulier leger tegen leger, kan ook niet want de Palestijnen hebben niet wat ISrael heeft. En wat doet een partij als het leger van de tegenpartij sterker is? Assymetric warfare. En als ook dat niet helpt, dan ontstaan er binnen de zwakkere partij (de palestijnen) altijd afscheuringen die radicaler willen worden. MEn ziet dat overal ter wereld gebeuren. Het is geen goedkeuring van wat er aan de hand is; het is slechts een vaststelling. ZOlang Israel kolonies kan blijven bouwen binnen PAlestijns grondgebied, zal Hamas steun blijven krijgen.
Want kijk naar Abbas: de laatste 6 jaar heeft hij elke, maar dan ook elke wens van Israel ingewilligd. En wat kreeg hij voor zijn medewerking. 80000 nieuwe kolonisten op 1 jaar tijd,, en verlies van 3 procent land. Resultaat: In Gaza zien de mensen dat Israel de vreedzame acties niet heeft "beloond", integendeel. Net zoals de OSlo)akkoorden zorgt goodwill bij de PAlestijnen dat ze nogmaals genaaid worden. WAt heeft dat voor gevolg? Dat de mensen denken: ok, de wereld aanvaardt dat wij keer op keer genaaid worden, en vreedzame acties leiden tot nog meer onrecht, dan zullen we de wapens opnemen. En ik kan ze geen ongelijk geven. Het internationaal recht geeft hen dat recht. Ons rechtvaardigheidsgevoel geeft hen dat recht.
Stel je voor: de VN besluit om 50 procent van Nederland (zuidelijk deel) aan België te geven. De Belgen komen in jullie straten, maar zelf in jullie huizen wonen en verjagen jullie, met geweld naar het noordelijk deel van Nederland. Men steelt je land, leidt het water om, en plaats in de rest van het noordelijk deel, rond elke provincie een muur en checkpoints, men verbiedt reizen naar het buitenland, of zelf reizen naar een andere provincie, men vernietigd jullie vlieghavens, men verbiedt de vissers ver uit te varen, men verbiedt medicijnen en internationale medische hulp, men verbiedt ingredienten voor het maken van beton, men bombardeert elektriciteitscentrales en waterzuiveringsstations, en om de zoveel dagen worden er razzia's gehouden. Ook kan je zonder enige reden overdag ontvoerd worden en pas maanden later vrijgelaten worden uit de gevangenis, waar je vaak gemarteld werd.
ZOUDEN DE NEDERLANDERS DAN NIET REAGEREN? Tuurlijk wel. Er zou gewapend verzet komen, en geen kat die er zou aan denken om hen terroristen te noemen.
---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 09:30 ----------
ALs ik spreek over ISrael, dan spreek ik over de ISraelische overheid, die al meer dan 60 jaar niks anders doet dan oorlogsmisdaden plegen tegen de Palestijnen. Tuurlijk zijn er veel Israeli's tegen deze daden. Enorm veel maar hun stem wordt niet gehoord. Integendeel: er is een wet sinds enkele jaren die het verbied kritiek te uiten op Israel. Kun je je dat voorstellen? Als democratie wil zeggen 'macht aan het volk" dan is ISrael er zeker geen. Iedereen denkt dat Israel een democratie is, maar dat is niet volledig juist. Er zijn inderdaad verkiezingen, maar vergis je niet, een democratie zoals die in Israel, dat zouden wij hier nooit pikken.
Zeer goed verwoord! Een groot deel van gedragingen van de Palestijnen komt voort uit machteloosheid.
Probeer maar eens een Grefo/Christen te overtuigen dat de Joden daar verschrikkelijk fout zijn, dat kan toch niet! Dat is het beloofde land en de Joden zijn het uitverkoren volk.
Wordt echt misselijk als ik van die mekkerjoden/kolonisten zie op tv.
Ben jij dom geboren of heb je daar een cursus voor moeten volgen?
Een muslim zou gatverdamme blij moeten zijn dat hij in zo'n mooi en ontwikkeld land als Israël mag leven, mét sociale zekerheid, mét vrijheid van godsdienst, mét mensenrechten.
Nee, laten we moslimstaten creëren waar moslims hun moslimbroeders elkaar uitroeien, waar de holocaust op Joden gewoon lekker doorgaat en waar het bezit van een bijbel genoeg is om door Ali, Ahmed en Mohammed op een druk bezet marktpleintje een kogel door uw kop te krijgen.
Monsters? Die bomriem is gewoon een fashion item. Een statement om jezelf te onderscheiden van de meute. En als gewenst, de meute ook te scheiden.
Je weet wel dat er dagelijks meer palestijnen dan joden sterven?Ben jij dom geboren of heb je daar een cursus voor moeten volgen?
Een muslim zou gatverdamme blij moeten zijn dat hij in zo'n mooi en ontwikkeld land als Israël mag leven, mét sociale zekerheid, mét vrijheid van godsdienst, mét mensenrechten.
Nee, laten we moslimstaten creëren waar moslims hun moslimbroeders elkaar uitroeien, waar de holocaust op Joden gewoon lekker doorgaat en waar het bezit van een bijbel genoeg is om door Ali, Ahmed en Mohammed op een druk bezet marktpleintje een kogel door uw kop te krijgen.
Je weet wel dat er dagelijks meer palestijnen dan joden sterven?
Zelfmoordaanslag, 3 joden sterven.
Israelische luchtaanval, 50 Palestijnen dood.
Verhoudingen zijn ver te vinden.
De Palestijnen leven niet in ISrael maar in de Palestijnse gebieden. EN negeer gerust mijn argumenten van mijn post hierboven. Je betoog hoort aan de toog. En ik heb je reeds gezegd inde andere topic dat er geen vrijheid van godsdienst is, noch respect voor mensenrechten in ISrael, dat had ik je trouwens ook reeds gezegd in de andere topic waar je toen op antwoordde: "ik zou het niet weten, ik ben er nog nooit geweest".µ
Jij bent toch werkelijk het domste lid van DBB sinds de oprichting er van.

Jij beseft dat Palestijnen onschuldige Joodse burgers wil treffen, en dat Israëliërs enkel de raketaanvallen willen stoppen?
Trouwens, voor elke dode muslim door Israël, Europa of Amerika zijn er een stuk of 10 muslims gedood door hun eigen muslimbroeders
Jij bent echt gatachterlijk, mensenrechten en vrijheid van godsdienst vergelijken tussen Israël en Palestina is Barcelona of Real Madrid vergelijken met een cafévoetbalploeg![]()
echt he hoe kunne ze het voor die moslims opnemen.
ze zorgen voor alleen maar ellende op wereld puur ellende niks meer bah.
Als Israël even zwak was als de Palestijnen en de Palestijnen even sterk waren als Israël, dan werd Israël van de mat geveegd, vandaag nog. Simpel.
Je bevestigd wel heel erg het vooroordeel wat wij over Belgen hebben.

Jij wordt anders ook niet geremd door enige vorm van intelligentie. Je bevestigd wel heel erg het vooroordeel wat wij over Belgen hebben.
Maar veel succes met je uiterst bekrompen gedachtengang.

Wist jij wel dat jezus nooit in België geboren kan zijn Robke?