DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Je verpest mijn mop

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Moest Hamas de middelen hebben, dan werd Israël met elke jood van de kaart geveegd. De bezetting van Gaza is een schande, maar is echt niets in vergelijking met de doelen van Hamas.

Zionistische retoriek waar de meeste mensen doorheen kijken. Hamas is het resultaat van de acties van ISrael van de afgelopen 60 jaar.Moest Hamas de middelen hebben, dan werd Israël met elke jood van de kaart geveegd. De bezetting van Gaza is een schande, maar is echt niets in vergelijking met de doelen van Hamas.
Niemand zei hier dat HAmas lieverdjes waren, jij leugenachtig stukje demagoog. Neen, sorry, daar ben je te dom voor.Mag je hier niet zeggen, Hamas zijn de lieverdjes in dit verhaal![]()
Zionistische retoriek waar de meeste mensen doorheen kijken. Hamas is het resultaat van de acties van ISrael van de afgelopen 60 jaar.
Klopt niet. Het feit dat je dat zegt toont aan dat je niks van dit conflict weet!Vanaf het moment dat de staat Israël gesticht werd zijn er al aanvallen.
Dus dat is vanaf dag 1.
Zionistische retoriek waar de meeste mensen doorheen kijken. Hamas is het resultaat van de acties van ISrael van de afgelopen 60 jaar.
Klopt niet. Het feit dat je dat zegt toont aan dat je niks van dit conflict weet!

De Palestijnse staat wordt verdeeld
De Verenigde Naties besloten Palestina te verdelen nadat ze dit gebied onder hun hoede hadden gekregen van de Britten in 1947. Palestina werd verdeeld in een Joods gedeelte en een Arabisch gedeelte. Op die manier werd het grondgebied voor de twee belangrijkste bevolkingsgroepen van Palestina vastgelegd en afgebakend. De Joden keurden het plan van de Verenigde Naties goed maar de Arabieren waren het niet eens met de gebiedverdeling. De frictie bleef bestaan.
Conflict tussen de Israëlieten en de Arabieren
Nadat de Britse troepen in 1948 het Palestijnse grondgebied verlieten waren de Joden op zichzelf aangewezen. Ze moesten het door de VN toegewezen gebied zelf beschermen. De Jood Ben Goerion stichtte de staat Israël meteen toen de Britten vertrokken. Meteen werd Israël aangevallen door leden van de Arabische bevolkingsgroepen die gezamenlijk ook wel de Arabische Liga worden genoemd. De Israëlieten waren echter zeer strijdbaar geworden door alles wat ze in de laatste jaren hadden doorstaan. Deze strijdbaarheid en de toelevering van voldoende wapens zorgden er voor dat de Israëlieten een goed leger op de been konden brengen. Met dit leger wisten ze bijna alle leden van de Arabische Liga te verslaan. Alleen Jordanië kon niet worden verslagen. Jordanië bezat een sterk Arabisch Legioen dat werd geleid door de Engelsman Glubb Pasja.
Bron: http://www.militair.net/Oorlogen/Tweede wereldoorlog/1948 Stichting van Israel/
Zo'n beperkte kennis van de wereldhistorie? Schaam u![]()
Omdat Israël 70 jaar geleden een terroristische daad pleegde, mag Hamas nu raketten op joden (die hier niets mee te maken hadden) richten? Misschien dan ook even naar Italië, Japan of Duitsland gaan en daar wat burgers neersteken. Want zij zijn 70 jaar geleden ook wat stout geweest.
Zoals ik al eerder heb gezegd: ik praat de acties die Israël vandaag de dag doet (zoals bezetting Gaza) niet goed, die zouden meteen moeten stoppen. Ik ben, denk ik, ook heel wat minder pro-Israël dan tbeest. Ik snap gewoon niet hoe iemand in hemelsnaam terrorisme van Hamas kan goedpraten.
De Israeli's werden in 1948 aangevallen omdat ze al 3 jaar de buitenlanders en de Palestijnen aan het aanvallen waren. Leer lezen!
Je noemt mijn eerste post "Zionistische retoriek". Ontken je nu wel of niet dat Hamas als doel heeft Israël en zijn bevolking volledig van de kaart te vegen? Want dat was het enige dat ik zei, ik heb nergens iets gezegd dat de Joden geen schuld treft. Waarom is wat ik zei dan Zionistische retoriek? Het is toch gewoon de waarheid? Het staat, als ik me niet vergis, zelfs in hun statuten.
Je zei dan dat Hamas het resultaat is van Israëlische daden. Dat kan dan best wel zijn, maar dat is nog steeds geen verantwoording voor het plegen van terroristische daden, of voor hetgeen er in de openingspost staat beschreven.
Spoor jij wel goed? De Joden wilden na WO2 een staat stichten die vrij zou zijn van antisemitisme
De muslims wilden dit niet omdat Allah en Mohammed dit niet zouden appreciëren en waren daarom boosjes op de Joden, maar dan kwam het Westen orde op zaken stellen
Spoor jij wel goed? De Joden wilden na WO2 een staat stichten die vrij zou zijn van antisemitisme
De muslims wilden dit niet omdat Allah en Mohammed dit niet zouden appreciëren en waren daarom boosjes op de Joden, maar dan kwam het Westen orde op zaken stellen
Heavy topic..nog iemand een lekkere smaak van shake ontdekt?