MuscleMeat

ALcohol & AAS.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk kun je alcohol drinken tijdens een kuur, en drugs gebruiken is ook geen proleem. Vraag me alleen af waarom je niet 10 weekjes zonder kan. Kuur dan gewoon niet met die zielige antwoorden als 'ik wil nog wel een beetje leven'

Je faalt iig hard in het leven als je niet 10 weken zonder kan.

10 weken niet drinken :roflol: 10 dagen is al belachelijk lang

Geen probleem, maar maak er geen gewoonte van.

Het is inderdaad zonde van je kuur. Als ik regelmatig alcohol drink en ik zit in m'n kuur dan merk ik wel dat ik overal meer vocht vast houd. Lijkt me toch zonde.. Daarom heb ik besloten gewoon geen alcohol te drinken tijdens een kuur. Al kan één a twee biertjes natuurlijk best een keertje in het weekend.

Het is inderdaad zonde van je kuur. Als ik regelmatig alcohol drink en ik zit in m'n kuur dan merk ik wel dat ik overal meer vocht vast houd. Lijkt me toch zonde.. Daarom heb ik besloten gewoon geen alcohol te drinken tijdens een kuur. Al kan één a twee biertjes natuurlijk best een keertje in het weekend.

Haha dat zit tussen je oren bro..

Dagje drinken word je echt niet "bloat" van.. Stond op 8% en ik drink meer dan gemiddeld

Dagje drinken word je echt niet "bloat" van.. Stond op 8% en ik drink meer dan gemiddeld

De hoeveelheden die ik elk weekend dronk waren niet bepaalt verantwoord... Dus was niet dagje drinken maar vrijdag en zaterdag behoorlijke hoeveelheden bier en whisky cola.

Hier ga ik niet eens op in :o

Ja je kan gewoon drinken tijdens AAS gebruik.

Wat is dit voor gezeik over gains verlies en bloat eigenlijk?

Sinds wanneer breekt alcohol spiermassa af na een nachtje drinken? Hooguit kom je aan door een calorie-overschot.

Mensen overdrijven het hier ZWAAR. Ja ik begrijp dat je jezelf niet lam moet zuipen als jij aan n hoop orals zit en hoge dosissen AAS maar dat is een beetje common sense niet?

Ik zuip lekker door en nog nooit last gehad van gains verlies of bloat (wtf even) van een weekendje drinken.

En by the way... leverfalen krijg je niet zomaar. Kostte mn buurvrouw 20 jaar zuipen (2 kratten per dag). Lol

Wel gezellig denk ik :p

Ik ga proberen in me cruise geen druppel te drinken maar dat is dan in 6 jaar de eerste keer dat ik 10 weken niet drink :roflol:

Bloat van alcohol... het moet niet gekker worden.. :p
Je begrijpt dat alcohol juist vocht onttrekt uit je lichaam he? xD
Ik ben juist altijd op m'n droogst na een avondje drinken.
Maar drink zelden tijdens het kuren, en als ik drink worden het er niet meer dan 3 biertjes ofzo.
Blijkbaar zou ietsje meer best kunnen als ik het zo lees.

Ik drink mss 1 a 2 biertjes in de week gewoon ff door bijte na de kuur nog tijd genoeg om te zuipen toch ?

Ik drink zelf niet, maar ik kan me niet voorstellen dat een paar biertjes in de week schadelijk voor je is.

Ik drink zelf niet, maar ik kan me niet voorstellen dat een paar biertjes in de week schadelijk voor je is.

Kan me daarentegen ook niet voorstellen dat het nodig is en dat je 't nodig hebt om te kunnen zeggen dat je nog wel een beetje leeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven