- Lid geworden
- 16 mei 2009
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 11%
Nooit weer .. van te voren snap je niet hoe iemand zo verslaaft kan raken aan iets.Goeie speed had je dan in elk geval!![]()
Nooit weer .. van te voren snap je niet hoe iemand zo verslaaft kan raken aan iets.Goeie speed had je dan in elk geval!![]()
Haha same hier half jaar alles gedaan....Ik herken het wel hoor, heb ook een maand of 6 van mijn leven weggegooid aan de speed. En ook een kg of 15 aan gains destijds. Kwam ook door relatiebreuk. Ik ben altijd al een verslavingsgevoelig persoon geweest. Gelukkig kan ik mezelf tot nu toe altijd herpakken. En met de jaren leer je wel beter om te gaan met alles wat slecht voor je is op de lange termijn![]()
bij mij dus ook door een relatie breukIk herken het wel hoor, heb ook een maand of 6 van mijn leven weggegooid aan de speed. En ook een kg of 15 aan gains destijds. Kwam ook door relatiebreuk. Ik ben altijd al een verslavingsgevoelig persoon geweest. Gelukkig kan ik mezelf tot nu toe altijd herpakken. En met de jaren leer je wel beter om te gaan met alles wat slecht voor je is op de lange termijn![]()
Dat ik weet is wiet en roids niet zoon combo? Zeg het als ik fout zit mede forumleden, maar dat ik weet van cools of garan of weetniet meer precies wie veroorzaakt wiet extra oestrogeen en hoge dosis test help dan niet mee vanwege aromatisering @nicolas24[/QUOTE
Lol denk dat als je dosissen van 1gram aas gebruikt] dat wiet hier weinig effect op heeft.
Miss bij naturel personen dat het iets doet maar een aas gebruiker .... arnold rookte ook wiet xp