Ik ben een alcoholist. Afgelopen 5 jaren heb ik vaak elke dag flink zwaar gedronken, en toch echte gains gemaakt en van een papz*k in een reus van een Strongman veranderd. Toch praat ik het geenszins goed. Er waren maanden dat het me lukte niet te drinken en dan liep m'n BF snel terug, net als m'n bloeddruk trouwens. Heb nooit aas gebruikt. Tot een maand geleden. Ik was 2mnd gestopt met zwaar drinken. (Lees van 7 dagen 1 fles Vodka in de avond naar 1,5 keer per week) Maar libido was nul en ik wilde een nieuwe koers.
En toen ik 2 mnd weinig alcohol had volgehouden ben ik begonnen met 125 test-e, toen 250 per week en toen 100 primo erbij. Ik trainde thuis als powerlifter. Maar m'n schijven waren al gauw niet meer genoeg. Nu train in in een sportschool en ga volg wk. over op 250mg test-e en 200 masteron. Er zijn nog altijd kut dagen dat ik een halve fles drink. "Hooguit" 2x per week. (lees 1liter Vodka totaal) wat f*cking veel is nog steeds.
Wat ik doe is geen BB materiaal. Ik hoop mijn oude Strongman dagen terug te beleven waarin in 350 kon deadliften, al was dit op m'n 29e en ben ik nu 'n ouwe lul van 40+
Addiction is a b*ch. Je kunt proberen het ene voor het andere in te ruilen maar je moet altijd maar afwachten of het de moeite waard was.
Ik hoop nog een laatste Samson moment mee te maken. (oh kut dat is vd bijbel)
A balze of glory! Dan maar...
Maar ik kom uit een familie lijn die met veel wegkomt. Hopelijk werkt het ook voor mij. Maar begin niet zomaar aan aas. Ook niet voor libido. Daar zijn betere middelen voor!
Ik hoop net als m'n maat de bekende Jarno toch wat resultaten te zien in deze kuur die ik begon met dezelfde BF en bw als Eddie Hall.