XXL Nutrition

Gebruik tabak/alcohol/drugs onder AAS-gebruikers

Tabak/alcohol/drugs naast AAS?

  • Alleen tabak

    Stemmen: 5 6,0%
  • Alleen alcohol

    Stemmen: 6 7,1%
  • Alleen drugs

    Stemmen: 15 17,9%
  • Tabak en alcohol

    Stemmen: 4 4,8%
  • Tabak en drugs

    Stemmen: 3 3,6%
  • Alcohol en drugs

    Stemmen: 14 16,7%
  • Zowel tabak als alcohol als drugs

    Stemmen: 14 16,7%
  • Niets van bovengenoemde

    Stemmen: 23 27,4%

  • Totaal stemmers
    84

Bezoekers in dit topic

Maar wat als ik het wel leuk vind om slapeloos te zijn:(.
 
1 heisje is voldoende hier .. als ik het al doe is het in het weekend
 
Probeer dan amphetamine

 
Probeer dan amphetamine
Nooit weer, was daar zo verrot van geworden. Gok een kg of 60, mogelijk lager. Maar wat wil je dan ook als je gemiddeld 3 nachten in de week slaapt op een kcal van +-1000 per dag:o.
 
Ik doe puur man. Tabak is voor wijven.
Oooh shit, we got a bad guy over here....
Haha nee geintje is idd fijn voor de afwisseling. Wat ik zelf erg lekker vind is puur en dan bluntvloei aardbei-kiwi echt een aanradertje
 
Aardbei-kiwi vond ik ook altijd geweldig indd, Double platinum strawberry-kiwi hmmm. Dat was het laatste wat ik had gerookt<3.
 
Oooh shit, we got a bad guy over here....
Haha nee geintje is idd fijn voor de afwisseling. Wat ik zelf erg lekker vind is puur en dan bluntvloei aardbei-kiwi echt een aanradertje
Vind tabak gewoon naar chemisch afval smaken en heeft geen meerwaarde aan de high.
 
Nooit weer, was daar zo verrot van geworden. Gok een kg of 60, mogelijk lager. Maar wat wil je dan ook als je gemiddeld 3 nachten in de week slaapt op een kcal van +-1000 per dag:o.
Ex dex-speed freak hiero .. en wiet

Leven op energie blikjes en croissantjes woop woop
 
Ex dex-speed freak hiero .. en wiet

Leven op energie blikjes en croissantjes woop woop

Dan heb je het roer helemaal omgegooid. Goed bezig man. Fysiek zal wel zwaar ecto zijn geweest op die dex en speed :p

Maar euh, dan sta je er nu zeker netjes bij man !
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Dan heb je het roer helemaal omgegooid. Goed bezig man. Fysiek zal wel zwaar ecto zijn geweest op die dex en speed[emoji14]
Maar euh, dan sta je er nu zeker netjes bij man !
Ik ben overigens begonnen juist met steroïden.. door relatie breuk van 4.5 jaar gaan gebruiken en verslaafd geraakt en 3 jaar verneukt van me leven
 
Ik ben overigens begonnen juist met steroïden.. door relatie breuk van 4.5 jaar gaan gebruiken en verslaafd geraakt en 3 jaar verneukt van me leven

Tijdens gebruik van snelle en dex dus ook aas?
Maar momenteel alleen aas neem ik aan dan toch.
 
Tijdens gebruik van snelle en dex dus ook aas?
Maar momenteel alleen aas neem ik aan dan toch.
Het begon met in de weekenden pillen toen later pep er bij en tpen gestopt met aas (was toen ook al een jaar on) nagekuurd met speed .. verschillende infecties gehad op me huid hen er nog littekens van. En bijna alles kwijt geraakt maar toch het licht weer gezien :)
 
vntl en nu ben je een beer !! Right?? Zag een topic van je maar weetniet meer van wanneer die was
 
  • Like
Waarderingen: vntl
:roflol: Nagekuurd met speed :o
 
  • Like
Waarderingen: GruX
:roflol: Nagekuurd met speed :o
Meer in de zin van nooit een nakuur gedaan toen en gewoon door gegaan met 'verslaafd' raken en steeds diepere depressie raken ;-) nooit libido problemen gehad btw kan ook komen doordat ik altijd botergeil van speed werd
 
Meer in de zin van nooit een nakuur gedaan toen en gewoon door gegaan met 'verslaafd' raken en steeds diepere depressie raken ;-) nooit libido problemen gehad btw kan ook komen doordat ik altijd botergeil van speed werd

Goeie speed had je dan in elk geval! :D
 
Back
Naar boven