AndroidHealthClinic

Gebruik tabak/alcohol/drugs onder AAS-gebruikers

Tabak/alcohol/drugs naast AAS?

  • Alleen tabak

    Stemmen: 5 6,0%
  • Alleen alcohol

    Stemmen: 6 7,1%
  • Alleen drugs

    Stemmen: 15 17,9%
  • Tabak en alcohol

    Stemmen: 4 4,8%
  • Tabak en drugs

    Stemmen: 3 3,6%
  • Alcohol en drugs

    Stemmen: 14 16,7%
  • Zowel tabak als alcohol als drugs

    Stemmen: 14 16,7%
  • Niets van bovengenoemde

    Stemmen: 23 27,4%

  • Totaal stemmers
    84

Bezoekers in dit topic

Een aas gebruiker heeft eenmaal geen respect voor het lichaam! Men traint om het lichaam sterk en gezond te maken. Maar een aas gebruiker is in de war en denkt sterk te zijn maar maakt het lichaam helemaal kapot. Het is voor de show want sterk zijn ze niet.

Dus verbaas ze me niks dat ze overige drugs ook gewoon gebruiken
Waar the fuck kom jij ineens vandaan:o. En die professionele powerlifters dan? Ik zie een natuurlijk iemand geen honderden kilos pakken. En dan de simpele gedachte dat aas gebruikers ook allemaal overige drugs gebruiken. Dat is hetzelfde als zeggen dat het bij wiet begint en dat je daarna aan de heroine gaat.

Verder is de optie niks naast AAS het meest gekozen optie, ook een beetje in de war?
 
Hun p
Waar the fuck kom jij ineens vandaan:o. En die professionele powerlifters dan? Ik zie een natuurlijk iemand geen honderden kilos pakken. En dan de simpele gedachte dat aas gebruikers ook allemaal overige drugs gebruiken. Dat is hetzelfde als zeggen dat het bij wiet begint en dat je daarna aan de heroine gaat.

Verder is de optie niks naast AAS het meest gekozen optie, ook een beetje in de war?

Hun pakken geen 100ern kilo, de aas doet het! Zonder zijn ze niks! Het is synthetisch! Niks met hun lichaam te maken!

Ja, ik bedoel niet letterlijk sterk met kracht! Sterk bedoel ik, je kan lang rennen, je bent fit en geestelijk gezond, geen lichamelijke klachten. Lening goed kunnen vechten! Iemand met aas is alleen sterk op korte terwijl later word die alleen maar zwakke!

Ik heb het vooral over amateur gebruikers die niet eens weten wat ze in hun bloed spuiten! Het zijn geen atleten man haha wtf
 
Hun p


Hun pakken geen 100ern kilo, de aas doet het! Zonder zijn ze niks! Het is synthetisch! Niks met hun lichaam te maken!

Ja, ik bedoel niet letterlijk sterk met kracht! Sterk bedoel ik, je kan lang rennen, je bent fit en geestelijk gezond, geen lichamelijke klachten. Lening goed kunnen vechten! Iemand met aas is alleen sterk op korte terwijl later word die alleen maar zwakke!

Ik heb het vooral over amateur gebruikers die niet eens weten wat ze in hun bloed spuiten! Het zijn geen atleten man haha wtf

In hun bloed spuiten! ...... Pannekoek !!!
 
Hun p


Hun pakken geen 100ern kilo, de aas doet het! Zonder zijn ze niks! Het is synthetisch! Niks met hun lichaam te maken!

Ja, ik bedoel niet letterlijk sterk met kracht! Sterk bedoel ik, je kan lang rennen, je bent fit en geestelijk gezond, geen lichamelijke klachten. Lening goed kunnen vechten! Iemand met aas is alleen sterk op korte terwijl later word die alleen maar zwakke!

Ik heb het vooral over amateur gebruikers die niet eens weten wat ze in hun bloed spuiten! Het zijn geen atleten man haha wtf
Je vergelijkt appels met peren, dat slaat kant noch wal. Doel van powerlifting is letterlijk sterk met kracht, waarom zou iemand lenig moeten zijn en lang kunnen rennen? Ik zeg toch ook niet dat een schaker goed moet rennen en kunnen vechten.

Verder is je kennis over AAS vrijwel nihil, als je stopt zak je niet ineens enorm af. Je zakt terug naar je natuurlijke limiet, dus je zult gewoon sterk en aardig gebouwd blijven als je stopt.
 
Weer zo'n troll account die Benatural... Vond die van Johnny Fernand nog wel lachen maar die anti anabolen boys in de anabolen sectie beginnen me toch een beetje de keel uit te hangen.
 
Hun p


Hun pakken geen 100ern kilo, de aas doet het! Zonder zijn ze niks! Het is synthetisch! Niks met hun lichaam te maken!

Ja, ik bedoel niet letterlijk sterk met kracht! Sterk bedoel ik, je kan lang rennen, je bent fit en geestelijk gezond, geen lichamelijke klachten. Lening goed kunnen vechten! Iemand met aas is alleen sterk op korte terwijl later word die alleen maar zwakke!

Ik heb het vooral over amateur gebruikers die niet eens weten wat ze in hun bloed spuiten! Het zijn geen atleten man haha wtf

Ik zie je ,naar al die reactie al voor de spiegel staan, je zult wel complexen heben in de sportschool of je kunt het niet op brengen.

Tja dan zal er niet veel aan zitten bij jouw
 
Weer zo'n troll account die Benatural... Vond die van Johnny Fernand nog wel lachen maar die anti anabolen boys in de anabolen sectie beginnen me toch een beetje de keel uit te hangen.
gebeurt dat vaker dan?
 
Nog nooit gerookt, al ruim 2,5 jaar alcoholvrij gebruik af en toe wat G en op festivals 4f. Dus heb gekozen voor de optie alleen drugs.

edit: zie nu pas dat het alleen voor aas-gebruikers is.

inb4 je bent niet natty
 
Laatst bewerkt:
Vind je poll wat raar, aangezien je zo lijkt te willen afleiden dat gebruik van AAS leidt tot ander druggebruik (of omgekeerd?), terwijl mensen die roken of drinken dat waarschijnlijk al jaren deden voordat ze AAS gingen gebruiken.
 
Vind je poll wat raar, aangezien je zo lijkt te willen afleiden dat gebruik van AAS leidt tot ander druggebruik (of omgekeerd?), terwijl mensen die roken of drinken dat waarschijnlijk al jaren deden voordat ze AAS gingen gebruiken.
Maar het geeft juist aan dat dat niet het geval is:o, gezien de meerderheid er niks naast neemt.
 
Vroeger dronk ik elke avond 2 trappisten en sinds ik serieus train (en af en toe kuur) drink ik niks meer. Suiker probeer ik ook volledig te vermijden dus op manier (met uitzondering van af en toe een lichte kuur) leef ik toch wel veel gezonder dan vroeger :)
 
Vroeger dronk ik elke avond 2 trappisten en sinds ik serieus train (en af en toe kuur) drink ik niks meer. Suiker probeer ik ook volledig te vermijden dus op manier (met uitzondering van af en toe een lichte kuur) leef ik toch wel veel gezonder dan vroeger :)
Dit^, alhoewel ik vroeger ofc geen bloedtesten deed durf ik te wedden dat, ondanks dat ik kuur, veel gezonder ben dan vroeger. Dagelijks blowen, 90% aan m'n kcal aan mac, chips, snoep etc, een treetje energy en paar liter cola ging ik er ook wel gemiddeld in een week in. Was al even gestopt met blowen voordat ik begon, maar het gezond eten doe ik pas sinds ik ben gaan trainen.
 
Vind je poll wat raar, aangezien je zo lijkt te willen afleiden dat gebruik van AAS leidt tot ander druggebruik (of omgekeerd?), terwijl mensen die roken of drinken dat waarschijnlijk al jaren deden voordat ze AAS gingen gebruiken.
Snap je punt niet helemaal. Is gewoon een poll waarbij je kan aangeven of je iets gebruikt naast AAS. Ik wil helemaal niks afleiden. En zoals Nootmuskaatje al aangeeft is nu juist duidelijk dat de meerderheid geen tabak/alcohol/drugs gebruikt naast AAS. Dusjah...
 
Snap je punt niet helemaal. Is gewoon een poll waarbij je kan aangeven of je iets gebruikt naast AAS. Ik wil helemaal niks afleiden. En zoals Nootmuskaatje al aangeeft is nu juist duidelijk dat de meerderheid geen tabak/alcohol/drugs gebruikt naast AAS. Dusjah...

Ik wel :rolleyes:
 
heel sporadisch 1 suckie van een joint meestal met tren in de mix als ik een goed nachtje wil hebben (nachtrust) roken ben ik +- half jaar mee gestopt nu voor de rest doe ik niks meer.
Je hebt zonet iedereen de beste medicatie tegen roidrage voorgeschreven.
 
Back
Naar boven