Fitness Seller

alcohol vrij leven?

zo'n fysiek bereik je toch nooit.

maar jij zuipt nooit en hebt altijd k*tweekenden en gaat 100% voor de sport?

Mensen die zich in het weekend vol gieten hebben volgens mij meestal ook een half k*tweekend. Brakke zondagen met koppijn is geen lol aan toch:(

Mensen die zich in het weekend vol gieten hebben volgens mij meestal ook een half k*tweekend. Brakke zondagen met koppijn is geen lol aan toch:(

je hoeft je toch niet altijd vol te gieten.

maar ik heb het over het feit dat hij liever k*tweekenden heeft, zoals hij het letterlijk zegt ;)

zo'n fysiek bereik je toch nooit.

maar jij zuipt nooit en hebt altijd k*tweekenden en gaat 100% voor de sport?

Nee maar de post zei ik heb liever een goed weekend en een goed lichaam dan een k*tweekend en een perfect lichaam, voor mij is een perfect lichaam het lichaam van jay cutler dus was mijn antwoord geef mij dan maar een k*t weekend en het lichaam van jay;)

Nee maar de post zei ik heb liever een goed weekend en een goed lichaam dan een k*tweekend en een perfect lichaam, voor mij is een perfect lichaam het lichaam van jay cutler dus was mijn antwoord geef mij dan maar een k*t weekend en het lichaam van jay;)

Ik ga trouwens voor optie c, in het weekend een k*t, met een perfect lichaam :p

dat is helemaal geil :D

Respect voor je keuze. Maar ik zou het zelf niet kunnen.

Misschien later..

Max. 2 biertjes of wijntjes per dag heeft geen negatieve invloed op kracht/massa.

Live Hard Die Young !

hehe ;) nee natuurlijk is alcohol een killer voor je lichaam lever,hart,nieren,... en spiermassa ofcourse maar toch drink ik in het wekend wat en heb ik er weinig nadelen van misschien komen ze later maar zoals hier boven mooi verhaaltje werd verteld over een ferrari ,D je moet niet altijd droog op de bank zitte

lorso verwoorde het mooi, gewoon lekker genieten in het weekend, belangrijker dan die paar gram spiermassa die je misloopt.

Alcohol is gewoon k*t. Twee glaasjes wijn bij het weten in het weekend ok maar voor de rest vind ik het maar k*t. Ben het ook niet gewoon dus als ik me eens laat gaan stop ik meteen weer een jaar ofzo door die brakheid nadien :(.

Alcohol is gewoon k*t. Twee glaasjes wijn bij het weten in het weekend ok maar voor de rest vind ik het maar k*t. Ben het ook niet gewoon dus als ik me eens laat gaan stop ik meteen weer een jaar ofzo door die brakheid nadien :(.

gewoon voor je gaat slapen 2 glazen water drinken, en wat pinda's of cashewnoten. dat is vet en goed na een avondje zuipen. helpt wel.

vooral doen;)

alcohol is cker funest voor je figuur, maar ikzie het zo:

Ons lichaam is mooi gevormd en sportief, net als een ferrari, maar een ferrari die alleen maar in de garage staat, daar heb je nix aan, dus moet er af en toe eens goed in de ferrari gereden en geshowt worden (opstap gaan, zuipen wijven etc) Dit is niet goed voor de ferrari want die takelt stukken sneller af als een honda, maar ook de ferrari kan gerepareerd worden:D

nice!

Ja,ik heb wel een alcohol vrij leven.Ik lust het namelijk niet :p.

Terug
Naar boven