unknwn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
geef mij maar een k*t weekend en het lichaam van jay cutler goede deal toch...?
Amen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alcohol is echt bruut slecht voor je en dat ondervind je de dag erna in de gym. Je lichaam zweten om die slechte stoffen eruit te duwen!
sorry, maar die link snap ik niet. kan je dat toelichten?
kijk, ik ben niet zo'n skihut/après ski type die naar dat soort tenten gaat waar het gigantisch druk is en om 5 minuten 1 of andere gast in je oor staat te blèren. hoogst irritant! als ik met vrienden uitga, zoeken wij tentjes uit met relaxed publiek, lekkere muziek en waar je nog stevig kan drinken, zonder dat irritante gedoe, op enkele uitzonderingen na natuurlijk, maar dat heb je overal wel natuurlijk.
Ik reageerde eerder op de post van Kareldeboer, mijn reactie op jou post gaat ook over zijn post omdat je mij volgens mij niet goed begreep.
Hij zei namelijk:
Als ik in een discotheek sta kan ik het niet leuk vinden zonder alcohol omdat ik me helemaal de t*fus in erger van die dronken mong*len om me heen en die dronke meiden die zo vaag doen. Daarom zorg ik ook maar dat ik een dronken mong**l ben zodat ik het allemaal niet meer door heb
jaa was het maar zo makkelijk, dan was je niet de enige..

Ik had hier nog een leuk stukje gevonden:
http://www.alcoholinfo.nl/index.cfm?act=qena.antwoord&vraag=6016

Thx Vezel, wel een leuk artikel om eens door te lezen![]()
Ik drink sinds m'n 14e bijna ieder weekend en drink de laatste 1-2 jaar me de t**fus in op 'n zaterdag.![]()
Ik drink sinds m'n 14e bijna ieder weekend en drink de laatste 1-2 jaar me de t**fus in op 'n zaterdag.![]()
Omdat ik graag accountmanager wil worden maar daarvoor moet je eerst kennis van het vak dat je gaat verkopen krijgen. Daardoor moet ik eerst 2 jaar dit werk doen. Maar ik hoef gelukkig nog maar een half jaartje en dan begint het betere leven weer
Tja ik heb dat dus totaal niet. Als ik in een discotheek sta kan ik het niet leuk vinden zonder alcohol omdat ik me helemaal de t*fus in erger van die dronken mong*len om me heen en die dronke meiden die zo vaag doen. Daarom zorg ik ook maar dat ik een dronken mong**l ben zodat ik het allemaal niet meer door heb![]()

heb totaal geen moeite met alcohol-loos leven. Als iemand afhankelijk word van alcohol om "lol" te hebben vind'k t eerder maar triest.