jerocrx zei:drinke en rijden is inderdaad stom, ik heb ook weleens 1 biertje op en gereden maar nooit meer........ eigenlijk moet je helemaal niet drinken maarja....
één biertje gedronken en dan gaan rijden! Nooit meer, dit vraagt om uitleg, ben je tegen een boom gereden ofzo!
één biertje kan toch geen kwaad?
Heb de treat gevolgt en mijn conclusie is dat je niet het optimale resultaat kunt halen wanneer je elke week veel drinkt maar dat lijkt me ook vrij logisch.
BB is een individuele sport waarbij je zo fanatiek kunt zijn als je zelf wilt.
Hoe fanatieker je bent hoe belangrijker bepaalde factoren zullen zijn om telkens weer maximaal te gaan. Persoonlijk heb ik er weinig problemen mee wanneer ik 1,5 maand stil sta, ik hou namelijk van mijn biertje, rust ook niet meer dan 6 uur per nacht en hou van lekker ongezond eten (soms dan).
Daarnaast zie ik mijzelf toch echt als een fanatieke BB'er. Alleen op een ander niveau als anderen in deze treat. Toch weet ik ook zeker dat ik kwa lichaam best kan concureren met een hoop BB'ers hier die wel leven zonder slechte gewoontes. Je hebt namelijk ook zoiets als aanleg voor de sport. Soms is dat niet eerlijk. De één moet er alles voor over hebben om een bepaald resultaat te boeken en de ander hoeft er veel minder voor te doen of laten. That's life!!
Drink gewoon je biertje, rook je jointje eet je pizza als je jezelf daar lekker bij voelt en toch leuke resultaten boekt, maar loop niet te mekkeren wanneer je niet meer groeit en van jezelf weet dat er best nog iets aan gedaan kan worden.

[/edit]