Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als bodybuilding ed voor je sociaal leven komt, en je verdient er niet je geld mee ben je imo een nerd. Ms wel een brede nerd maar still...
als bodybuilding ed voor je sociaal leven komt, en je verdient er niet je geld mee ben je imo een nerd. Ms wel een brede nerd maar still...

Vind ik ook weer een beetje kort door de bocht.
Sommige hechten meer waarden aan dikke armen dan een avondje in de kroeg, dat is eigen keus.
Waarom zou het spierweefsel afbreken? Makkelijk vet winnen zou ik eerder denken. Er zitten overigens wel oestrogenen in, maar die hebben volgens studies geen of nauwelijks effect (en dan nog, een beetje oestrogeen is juist anabool).Weet iemand hoe dat een beetje zit? Ik vraag me namelijk af hoe slecht alcohol is voor je lichaam. Heb namelijk hehoord dat het spierweefsel afbreekt. Jammer. Maar hoe slecht is t? Kun je het beste als je massa wilt aanzetten gewoon geen bierglas meer aanraken of kun je wel 1x perweek zat worden?
, bier vind ik echt niks haha. Dus het zou niet uitmaken als ik op zaterdag avond mezelf het erg gezellig maak en de rest van de week als een beest gaat trainen?

Die keuze is aan jezelf, je bent oud genoeg om die verantwoordelijkheid te nemen.![]()
Jaa dat wel! maar wil graag weten of het echt wel zo slecht is...en of het 1x in de week kan of dat het je spiergroei belemmerd
Jaa dat wel! maar wil graag weten of het echt wel zo slecht is...en of het 1x in de week kan of dat het je spiergroei belemmerd