AndroidHealthClinic

Alcohol vs. spieropbouw?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom slikken veel van ons voor veel geld supplementen die achter de , een effect hebben als we voor die , veel voor ons lijf kunnen doen door niet te drinken? Maar ik dronk dat sowieso teveel, niet drinken is mijn enige manier, minderen is dan geen optie. Dat stoppen day is dus helemaal niet makkelijk en dan houd ik betere sportprestaties graag aan mezelf als "wortel" voor. Elke keer als ik train of hardloop gaat het nu zo veel beter, dat is mijn cadeau voor al die moeite die stoppen kost.;)

Dude, als ik jou verhaal lees krijg ik gewoon de indruk dat je nu je dit intypt bezopen bent.

Cliché! "Geniet maar drink met mate" Zo eens in de week een biertje ga je echt niet merken kwa spieropbouw.... Als amateurs dan, voor de pro's kan ik natuurlijk niet spreken.

Cliché! "Geniet maar drink met mate" Zo eens in de week een biertje ga je echt niet merken kwa spieropbouw.... Als amateurs dan, voor de pro's kan ik natuurlijk niet spreken.

Een hoop pro's houden (offseason uiteraard ook wel van een alcoholische vernapering hoor ;) ).

1x in de week flink zuipen kan niet zoveel kwaad denk ik ;)

ik moet eerlijk zeggen dat ik wel het verschil merk ik ga sneller vooruit als ik de hele maand niks drink maar ja nu ga ik toch maar gewoon 1x per week uit

Dude, als ik jou verhaal lees krijg ik gewoon de indruk dat je nu je dit intypt bezopen bent.

Is dit een leuke manier van reageren op iemand? Doe eens normaal man! Dit is toch een forum waar we elkaar advies geven en stimuleren in trainen? Ik schrijf een verhaal over wat mij keiveel moeite kost maar ik voor elkaar krijg omdat ik de beloning krijg van makkelijker en harder kunnen trainen. Dan werkt jou reactie niet echt motiverend.

Hij maakt een geintje man.. chill.. Je zinsconstructie, interpunctie en spelling laten het een en ander te wensen over, vandaar. ;)

Wandelaar, bumpkoning! :roflol:

OT: tsja, alles is hierover allang gezegd toch?

In pils zitten tog eiwitten en koolhydraten haha moet kunnen tog :D

Nou KALE, ik ben benieuwd of het veel heeft geholpen dat je vanaf oktober tot aan januari amper alcohol heb gehad??

Ben afgelopen zomer op vakantie naar salou gweest ... woog 102 kg toen ik wegging .. elke avond veel alcohol gezopen maar evengoed redelijk goed gegeten,, kwark was wel duur is spanje pff maar toen ik thuis op de weegschaal ging staan was er in 11 dagen nogmaar 94 kilo overr... dat doet alcohol dus met je spierweefsel:S:S schrok er echt van... een van de laatste dagen was ik zoals elke dag dronken en ik keek naar me armen en dacht zijn dat mijn armen? echttt:S:S

Mijn ervaring is dat je van een week zuipen amper massa verliest. Je moet je natuurlijk niet meteen de eerste dag na tarugkomst wegen. Na 3 dagen was ik weer op gewicht terwijl ik 10 dagen elke dag gezopen heb, heel slecht gegeten omdat ik buikgriep en diarree kreeg. Je verliest wel veel gewicht maar dat is gewoon vocht dat opgeslagen is. Kijk maar naar dat verhaal hier boven je verliest echt geen 8 kilo spiermassa in 11 dagen.

na 3 dagen super veel eten en drinken was ik alsnog maar 96,5 .. komt miss ook door me snell stofwisseling en ectomorf zijnde...;)

Nou KALE, ik ben benieuwd of het veel heeft geholpen dat je vanaf oktober tot aan januari amper alcohol heb gehad??

Geen reet, serieus. Ja betere concentratie op mijn werk. Maar qua training en massa geen verandering vergeleken met normaal. Maar ik raad het nog steeds aan. Geestelijk ga je er zeker wel op vooruit (logisch).

Ben afgelopen zomer op vakantie naar salou gweest ... woog 102 kg toen ik wegging .. elke avond veel alcohol gezopen maar evengoed redelijk goed gegeten,, kwark was wel duur is spanje pff maar toen ik thuis op de weegschaal ging staan was er in 11 dagen nogmaar 94 kilo overr... dat doet alcohol dus met je spierweefsel:S:S schrok er echt van... een van de laatste dagen was ik zoals elke dag dronken en ik keek naar me armen en dacht zijn dat mijn armen? echttt:S:S

niet dat ik er veel vanaf weet maar flink zuipen en flink bakken in de zon zorgt ook voor het nodige vocht verlies. waarschijnlijk een combinatie van beide en dan heb ik het nog niet over de nachtrust gehad :rolleyes:

ik denk dat de serieuze bb'' er niet zolang zonder het ijzer kan,als ik mijn vacantie boek check ik altijd of er in de buurt een gym is.
tijdens mijn laatste vacantie moest ik er een half uur voor lopen met 30graden ,

NUEVO ESTILO SCV
Dirección: AVENIDA JESUS SANTOS REIN, 11-PTAL 3
Localidad: FUENGIROLA Provincia: MALAGA CP: 29640
Teléfono: 952 470 044 Fax:
Ja,ik begrijp dat niet na 1 dag aan het zwembad ben ik wel bijgetankt,en daarna schreeuwd dit lijf weer om een gym!:wl:
En als in het weekend de gym gesloten was ging ik gewoon een km of 5 zwemmen,eerst lopen langs het strand 1 uurtje en vervolgens terug zwemmen. Ach mijn vriendin verklaarde mij voor gek,en misschien spoor ik ook wel niet helemaal:D,maar ik voelde mij er goed bij.
:D

als je niet overdrijft valt dat nog goed mee

Zuipuh tot we kruipuh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven