Fitness Seller

Aleksey Lesukov jong talent met monstergenen

och ja, nu groot talent, was greg valentino ook ooit, kijk wat er van geworden is

op die leeftijd al aan de saus, ben er niet jaloers op eigenlijk.

Hijs ****ing klein ook, wel goeie fysiek alleen jammer dat het zo'n opdondertje is, kan nooit de allerhoogste top bereiken denk ik.

Hier zie je hoe groot ie maar is:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jammer voor de rest topfysiek wel

deze jongen verdiend dikke respect wat hij dan ook gebruikt.
ben benieuwd of we hem op de olympia gaan zien.

met zijn aanleg zou je naturel ook ver kunnen gaken denk ik, alleen was hij een beetje ongeduldig lijkt mij...

Dan zijn alle, maar dan ook alle pro bbers ongeduldig. Die gasten zijn al op school aan het juicen. Dus wat is ongeduldig als je wacht dat je lichaam volgroeit is en dan nooit de top bereiken.

• Topic Starter Topic Starter
als je op uw 14 begint met trainen en dan tot uw 21 naturel blijft en dan begint met kuren kun je ook nog een pracht fysiek krijgen en dan zul je teminste uw maximale lengte hebben...

als je op uw 14 begint met trainen en dan tot uw 21 naturel blijft en dan begint met kuren kun je ook nog een pracht fysiek krijgen en dan zul je teminste uw maximale lengte hebben...

Maar dat bedoel ik niet. Ik heb over als je doel de sandow is. Je moet dan wel zo vroeg juicen.

Kijk als zijn doel niet de Sandow is dan is hij te vroeg begonnen.

• Topic Starter Topic Starter
zijn er dan zoveel 14 jarigen die ervan dromen om op een mr Olympia stage te staan? en daardoor al beslissen om te kuren

Damn liep ik er maar zo bij met mijn leeftijd!

deze jongen heeft geen jeugd gehad, en spuit zich waarschijnlijk vanaf zen 15e al helemaal vol.

aanleg is leuk. maar daar red je t niet mee

we praten hier denk niet meer over 2 sust in de week bij deze jongen

Terug
Naar boven