XXL Nutrition

Aleksey Lesukov jong talent met monstergenen

prachtig fysiek, ach ja het is beter als rus zijnde aan de AAS te zitten dan aan de alchol..

met zijn aanleg zou je naturel ook ver kunnen gaken denk ik, alleen was hij een beetje ongeduldig lijkt mij...
ja, dat zal best, snap niet waarom iemand op die leeftijd de spuit erin zal zetten. maargoed ik snap zowieso weinig van de motivatie van pro's.

• Topic Starter Topic Starter
het is niet altijd hun eigen keuze denk ik, kan ook van hun vader, trainer of begeleider zijn...

met zn gouden tan :rolleyes:

check ook hoe zn kop in die 2 jaar veranderd is, van 17 naar 19.
absoluut niet jaloers.

zijn ouwe foto's al. maar dat baby gezicht erboven ziet er toch vreemd uit :D

Idd, past neit echt bij mekaar:p
Maarja met paar grammen test per week krijg je dat:rolleyes:
mooie prestatie, maar waarom je op zulke jonge leeftijd al de spuit erin zet kan ik niet begrijpen...

Laatst bewerkt:
deze jongen heeft geen jeugd gehad, en spuit zich waarschijnlijk vanaf zen 15e al helemaal vol.

aanleg is leuk. maar daar red je t niet mee

we praten hier denk niet meer over 2 sust in de week bij deze jongen

al spuit hij zich helemaal de ziekte in, hij heeft nu al een fysiek die niemand van dit board ooit zou kunnen bereiken, hoeveel ze ook kuren.

al spuit hij zich helemaal de ziekte in, hij heeft nu al een fysiek die niemand van dit board ooit zou kunnen bereiken, hoeveel ze ook kuren.

ik zeg ook, aanleg moet je hebben.
maar als je de middelen en de hoeveelhede gebruikt die hij gebruikt, ken je dit echt wel bereiken vrind.

misschien jij niet, maar een ander wel

maar als je de middelen en de hoeveelhede gebruikt die hij gebruikt, ken je dit echt wel bereiken vrind.

hij ziet er wel erg bruut uit hoor, anabolen of niet.
Valt nog tegen om zoiets te bereiken hoor, zelfs met anabolen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

hij ziet er wel erg bruut uit hoor, anabolen of niet.
Valt nog tegen om zoiets te bereiken hoor, zelfs met anabolen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

The new and improved markus ruhl:D:p

Ben ik met je eens..

hoe weet jij welke middelen en hoeveelheden hij gebruikt? ken je hem persoonlijk ofzo???

als het zo simpel is als gewoon heel veel gebruiken dan waren er wel meer monsters als dit

hoe weet jij welke middelen en hoeveelheden hij gebruikt? ken je hem persoonlijk ofzo???

als het zo simpel is als gewoon heel veel gebruiken dan waren er wel meer monsters als dit

nou vbriend, hij zal niet op 500 test 400 deca zitten.

en nee ken m niet persoonlijk? had je gedacht van wel dan?

wat een mensen hier joh.

deze jongen zit aan de a.s (veel)
en hoogstwaarschijnlijk ook de nodige sth igf insuline.

je word niet zo van broccoli en kwark,

hij ziet er fantastisch uit. zeker wete. maar de droom dat die met zijn goeie genen heeeeeeeeel ver kan komen naturel?!?!?! FF WAKKER WORDEN!!!

nou vbriend, hij zal niet op 500 test 400 deca zitten.

en nee ken m niet persoonlijk? had je gedacht van wel dan?

wat een mensen hier joh.

deze jongen zit aan de a.s (veel)
en hoogstwaarschijnlijk ook de nodige sth igf insuline.

je word niet zo van broccoli en kwark,

hij ziet er fantastisch uit. zeker wete. maar de droom dat die met zijn goeie genen heeeeeeeeel ver kan komen naturel?!?!?! FF WAKKER WORDEN!!!
tuurlijk gebruikt ie al die shit, veel members hier ook maar ik zie niemand bij hem in de buurt komen, zelfs niet de toppers hier op het board....
en die jongen heeft echt wel bovengemiddelde genen hoor, als je dat niet ziet moet jij ff wakker worden.

tuurlijk gebruikt ie al die shit, veel members hier ook maar ik zie niemand bij hem in de buurt komen, zelfs niet de toppers hier op het board....
en die jongen heeft echt wel bovengemiddelde genen hoor, als je dat niet ziet moet jij ff wakker worden.

laat maar gaan jongen

ga lekker met je pikkie spele ofzo.

ga er geen tijd en energie meer insteken.

hoi

laat maar gaan jongen

ga lekker met je pikkie spele ofzo.

ga er geen tijd en energie meer insteken.

hoi
ik durf vrij zeker te stellen dat ik meer ervaring heb dan jij, o.a. ook door wedstrijdervaring en met vele mensen te praten in het wereldje, dus ga nou niet de grote man uithangen tegen mij bro.

Zitten hier toch wel enkele goede fysieken op het forum, weet niet echt wie allemaal, maar weet wel dat vb Mario Van Steenbergen hier lid is en dat is toch een serieuze buffel.

Terug
Naar boven